Jälleenmyyjän tuotot

Anonyymi-ap

Olen harkinnut ONPASSIVE-jälleenmyyjäksi ryhtymistä, mutta minua askarruttaa, milloin ja miten tulot maksetaan ja pari muutakin asiaa.

Eniten huolettavat nuo krediitit, ei kai tuloja makseta niillä?

Pitääkö minun hankkia Y-tunnus?

Mitenkäs asiat verottajan kanssa?

Entäs kirjanpito?

49

587

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjanpito? Ei sellaista kukaan jaksa.

      • Anonyymi

        Kai minulla nyt jonkinlainen dokumentti on oltava siitä, paljonko minä olen ONPASSIVEN tuotteita myynyt. Verottaja herää kyllä heti, jos meikäläisen kaltaiselle alkaa yhtäkkiä tulvimaan rahaa.

        Pitääkö minun muuten avata uusi pankkitili yritykselleni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai minulla nyt jonkinlainen dokumentti on oltava siitä, paljonko minä olen ONPASSIVEN tuotteita myynyt. Verottaja herää kyllä heti, jos meikäläisen kaltaiselle alkaa yhtäkkiä tulvimaan rahaa.

        Pitääkö minun muuten avata uusi pankkitili yritykselleni?

        Hyviä kysymyksiä. Helmannin vastaus näihin on:"liittymällä onpassiveen saat tietoa"


    • Anonyymi

      Milloin AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN kytketään PÄÄLLE ?

      🤣🤣🤕🤪

    • Anonyymi

      En ole vielä liittynyt ONPASSIVEEN, mutta epäilen suuresti että sieltä löytyisi vielä tietoa suomen yrityslainsäädännöstä. Mehän olemme niin syrjässä kaikesta.

    • Anonyymi

      Heh, enhän minä ihan tyhmä ole. Tiedän ettei yrittäminen ole mitä ”minä poika se vaan myyn ja tienaan”. Onhan siinä kaikenlaisia lainsäädännöllisiä juttuja jotka pitää huomioida.

    • Anonyymi

      Aivan turhaan murehdit, meitä on jo monia, jotka tienaavat käsittämättömia summia. Mutta hassua kysyä verotuksesta tai kirjanpidostakaan, meille on myönnetty valtionvarainministeriön erikoisluvalla vapautus molemmista ikävistä asioista.

      Meidän liiketoimintamalli on niin mykistävä, että tämä erikoislupa heltisi kolmessa minuutissa, kun asia selvitettiin perusteellisesti paikan päällä.

      Meidän yhtiön vaikutus koko maailmaan on niin valtava, jo nyt nähdään selviä merkkejä siitä, että pandemiat väistyvät, sodat vähenevät ja kaikkein rutiköyhemmissä maissakin ihmiset ajavat Jaguareilla ja Rolsseilla..

      Tästä on olemassa todisteet ja ne saa kotiin kuriiripostilla, heti kun on liittynyt.

      On tämä hienoa!

      • Anonyymi

        Heti mukana! Missä voi liittyä?


    • Anonyymi

      No kun ei vastauksia tullut, niin minun piti ottaa asioista selvää. Näyttää siltä, että ONPASSIVE yritykset ovat lakiteknisesti ”affiliate” nyt pitää selvittää mitä se tarkoittaa ja mitä se käytännössä tarkoittaa.

      Update by Tanja K
      I don't think you will see Chris Johnson here today. Marty DeGarmo might see it later on , before his LIVE. But, let's go for the category of terms : ALL terms that are used in MLM ...like upline, downline and so many others... YES, PLEASE...DO NOT USE THEM! A "blesser" is not an official term... it was just a term that explains what many of us tried to do sharing this opportunity... to BLESS others. As for BRAND AMBASSADORS, introduced by Dr Soha... even that term is not explaining CORRECTLY what we REALLY are. From the moment we signed that affiliate NDA in our OES... our legal position is just that... AFFILIATES. So, please, get used to that term as that is what we legally ARE. Ash , also, calls us :FOUNDING MEMBERS... and we will be that until the June, 1st, 2024. So, please, get the facts sink into your mind and act accordingly.

      • Anonyymi

        Tämä oli hyvä löytö!

        Mutta helmannit tuskin ymmärtävät tuosta sanaakaan. Kuka tämä Tanja K mahtaa olla? Hän on ilmeisesti joku joka oikeasti tienaa tällä hömpötyksellä jotain. Ei siis kredittejä vaan oikeata rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli hyvä löytö!

        Mutta helmannit tuskin ymmärtävät tuosta sanaakaan. Kuka tämä Tanja K mahtaa olla? Hän on ilmeisesti joku joka oikeasti tienaa tällä hömpötyksellä jotain. Ei siis kredittejä vaan oikeata rahaa.

        Hän on perustajajäsen niinkuin me muutkin. Hän auttaa ihmisiä ihan omasta tahdosta , ja ilman korvauksia koska hän tietää mitä on tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on perustajajäsen niinkuin me muutkin. Hän auttaa ihmisiä ihan omasta tahdosta , ja ilman korvauksia koska hän tietää mitä on tulossa.

        Sinun engalntisi ei taida olla kovin hyvä? Te ollette affeja, ette mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun engalntisi ei taida olla kovin hyvä? Te ollette affeja, ette mitään muuta.

        Mitä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten?

        Se vain että olette valehdelleet että olisitte jotenkin erillaisia kuin muut, mutta ette ole. Yksi vale lisää näiltä onpassiiveen mukaan huijatuilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vain että olette valehdelleet että olisitte jotenkin erillaisia kuin muut, mutta ette ole. Yksi vale lisää näiltä onpassiiveen mukaan huijatuilta.

        Olemme perustajajäseniä ja meillä on paremmat edut kuin muut affiliatit koska olemme liittyneet yrityksen perustajavaiheessa. Tämä mahdollisuus päättyi 22.06.2022 Olemme Brand Ambassadors.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme perustajajäseniä ja meillä on paremmat edut kuin muut affiliatit koska olemme liittyneet yrityksen perustajavaiheessa. Tämä mahdollisuus päättyi 22.06.2022 Olemme Brand Ambassadors.

        Ja mitkä paremmat edut teillä muka on? Olette affeja, ette mitään muuta. Tiedätkö edes mitä tuo tarkoittaa?

        "Olemme Brand Ambassadors"

        Joka on sama asia kuin affi. Tunnut olevan täysin hukassa siitä mitä te olette.


    • Anonyymi

      Helmanni, muistathan ilmoittaa verottajalle kun saat krediittejä! Jokainen krediitti on dollarin arvoinen ja se on luokiteltavissa kryptovaluutaksi. Siitä pitää maksaa vero kun se on omassa hallinnassa.

      Ethän syyllisty veropetokseen, Helmanni?

      • Anonyymi

        Ei ole kryptovaluutta, Toki saat otta ne kryptovaluutassa jos haluat. Saat kreditit siinä valuutassa mitä haluat.
        Jokainen meistä on vastuussa veroistamme. Ja yhtiöltä tulee yhteenveto kerran vuodessa tuloista ja menoista. Myös pystyt seuraamaan niitä omalla lompakolla vaikka päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kryptovaluutta, Toki saat otta ne kryptovaluutassa jos haluat. Saat kreditit siinä valuutassa mitä haluat.
        Jokainen meistä on vastuussa veroistamme. Ja yhtiöltä tulee yhteenveto kerran vuodessa tuloista ja menoista. Myös pystyt seuraamaan niitä omalla lompakolla vaikka päivittäin.

        Mutta helmanni, täytyyhän sinun ymmärtää että kreditit ovat veronalaista tuloa. Kreditillä on arvo, yksi dollari, joten se on virtuaalista rahaa josta maksetaan vero sillä hetkellä kun se on saatu. Jos Ash on palauttanut liitymismaksun kreditteinä, sinäkin helmanni olet jo tienannut 110 dollaria. Verottajalle täytyy ilmoittaa kredittien määrä, arvo, sekä päivämäärä milloin ne on saatu.

        Täytyykin, helmanni, antaa vinkkiä Turun verottajalle sitten kun AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN alkaa.

        Tiesitkö helmanni että Wincapitassa ja Onecoinissa jotkut suomalaiset joutuivat maksamaan satojen tuhansien eurojen suuruiset veromätkyt, elleivät enemmänkin? Ja hyvin monet joutuivat maksamaan pienempiä summia. Etkö tiennyt? Kannattaisi seurata maailman tapahtumia! (tai mitä hyötyä siitä on jos ei ymmärrä mitään)


    • Anonyymi

      ammu ittes

      • Anonyymi

        No mutta, menikö onpassivelaisen aamukilju väärään kurkkuun kun tuli puhe verotuksesta?

        Rahoja sieltä ei ikinä saa ulos, sitä pelkoa ei ole.

        Muttamutta, ne kreditit ovat, ikävä kyllä, veronalaista tuloa siitä huolimatta vaikka niitä ei käytännössä ikinä saisikaan vaihdettua rahaksi. Ja jos jossain julkisesti vahvistetaan yhden kreditin arvoksi yksi dollari - siis muuallakin kuin helmannin puheissa - teille tulee onpassivelaiset kuumat paikat jos verottaja saa tietää kredittienne määrän. Ja kyllähän aina kateellisia juoruajia riittää, niinhän ne Onecoinilaisetkin joutuivat verottajan puheille, MUAHAHAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta, menikö onpassivelaisen aamukilju väärään kurkkuun kun tuli puhe verotuksesta?

        Rahoja sieltä ei ikinä saa ulos, sitä pelkoa ei ole.

        Muttamutta, ne kreditit ovat, ikävä kyllä, veronalaista tuloa siitä huolimatta vaikka niitä ei käytännössä ikinä saisikaan vaihdettua rahaksi. Ja jos jossain julkisesti vahvistetaan yhden kreditin arvoksi yksi dollari - siis muuallakin kuin helmannin puheissa - teille tulee onpassivelaiset kuumat paikat jos verottaja saa tietää kredittienne määrän. Ja kyllähän aina kateellisia juoruajia riittää, niinhän ne Onecoinilaisetkin joutuivat verottajan puheille, MUAHAHAA

        110 krediittiä arvoltaan 110 euroo.
        Sijoitus 99 euroa

        Voitto 11 euroa, pääomavero n. 3 euroa, ei tarvitse edes ilmoittaa veroilmoituksessa, tonni pitää mennä rikki.

        Kyllä tää Hellpoin pisnes on tuhoon tuomittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        110 krediittiä arvoltaan 110 euroo.
        Sijoitus 99 euroa

        Voitto 11 euroa, pääomavero n. 3 euroa, ei tarvitse edes ilmoittaa veroilmoituksessa, tonni pitää mennä rikki.

        Kyllä tää Hellpoin pisnes on tuhoon tuomittu.

        Älähän hätäile. AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN tarkoittaa nimenomaan kredittien kertymistä tilille. Kaikki kertyneet kreditit on ilmoitettava verottajalle a' yksi dollari ja verottaja määrittelee onko se pääomatuloa vai ansiotuloa ja laskee maksettavan veron.

        Ja huom! Vero on maksettava aina oikealla rahalla annettuun päivämäärään mennessä ja riippumatta siitä voiko kredittejä oikeasti muuttaa rahaksi!

        Niin, Helmanni, onhan sinulla rahaa sukanvarressa verojen maksamista varten, MUAHAHAAA

        Anekdootti: yksi onecoinilainen aikoinaan kyseli aivan tosissaan keskusteluryhmässä "miksei veroja voi maksaa onecoineissa".


    • Anonyymi

      On teillä huolenaiheita.

      • Anonyymi

        Ehei, Helmanni.

        Ne huolenaiheet ovat kyllä kaikki sinulla, Helmanni.

        Miten ajattelit selvitä verotuksesta sitten kun AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN alkaa, Helmanni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei, Helmanni.

        Ne huolenaiheet ovat kyllä kaikki sinulla, Helmanni.

        Miten ajattelit selvitä verotuksesta sitten kun AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN alkaa, Helmanni?

        Maksamalla verot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksamalla verot.

        Hyvä, oikein!
        Mutta ymmärräthän vielä että ne verot on maksettava joka tapauksessa sen vuoden verotuksessa milloin olet ne kreditit saanut? Eikä sillä ole merkitystä pystyykö kredittejä muuttamaan rahaksi vai ei. Se riittää että kreditille on määritelty arvo yksi dollari. Ymmärsitkö myös tämän?


    • Anonyymi

      Spekuloidaan nyt tälläkin aiheella, vaikka tiedämme ettei kredittien vaihtaminen rahaksi ole yleisesti mahdollista. Vrt. Onecoin.

      Oletteko helmannit ottaneet huomioon että rahalaitokset ovat nykyään hyvin tarkkoja rahanpesuepäilyksissään? Nykyään pienistäkin summista tuntemattomalta/epäilyttävältä lähettäjältä kysellään tilinomistajalta mistä varat ovat peräisin. Ja jos hyväksyttävää selvitystä ei tule, tili suljetaan ja/tai varat palautetaan lähettäjälle ja/tai lähettäjäkin joutuu ongelmiin. Jälleen vrt. Onecoin.

      Mitähän Helmanni voisi yrittää laittaa selitykseksi?

      -Olen onpassiven palveluksessa ja työskentelen yrityksen myyntimiehenä ja tulot ovat myyntipalkkioita
      ---Tämä kaatuu siihen että Onpassive ei ole tunnettu ja luotettava toimija. Päin vastoin, sillä on hyvin epäilyttävä maine. Helmanni: tätä asiaa ei tarkisteta Ash Mufarehilta tai lahkolaisilta, vaan riippumattomilta tahoilta. Helmanni, tiedät etukäteen mitä riippumattomat tahot lausuvat onpassivesta. Ja onpassive itse sanoo kysyttäessä, että olet ainoastaan "affiliate", et työntekijä.

      -Olen onpassiven founder ja tämä on AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN. En itse tee mitään, vaan onpassive tekee kaiken työn puolestani, mutta maksaa minulle provisiota kaikesta myydystä. Onpassiven sisälletty tekoäly on kytketty päälle ja se tekee myyntityön
      ---Tämän selityksen jälkeen Helmanni viedään taksikyydillä lähimpään mielisairaalaan

      -Tonttu ne rahat minulle antoi. Ne tulivat yllättäen ja pyytämättä
      ---Ks. edellä

      MUAHAHA MUAHAHA MUAHAHAHAHAA

    • Anonyymi

      Mitenkäs KELA? Sinnehän pitää ilmoittaa heti, kun teistä tulee yrittäjiä. Ehkä jo parin päivän päästä!

      Työmarkkinatuki taitaa lähteä pelkästään tuosta muuttuneesta statuksesta? Yrittäjä voi kai saada toimeentulotukea, mutta siihen pitää toimittaa kaikenlaista lippua ja lappua.

      Mutta eihän ONPSASSIVE-yrittäjän tarvitse tietenkään tukia nostella.

      • Anonyymi

        Tosiaan, Helmannihan puhui että onpassive perustaa jokaiselle yrityksen, oman domainin ja webbisivutkin.

        Ilmoitathan Helmanni viranomaisille että oletkin nyt YRITTÄJÄ etkä enää PALKANSAAJA?

        MUAHAHAHA MUAHAHAHA MUAHAHAHAAAAA helmanni


    • Anonyymi

      Hyvä että hoidat sen homman. Tarkoittako se sitä että itse en tarvitse? Palkkaa en sinullwe maksa mutta voin hankkia sinulle oman tilin.

      • Anonyymi

        Helmanni, oletko sinä oikeasti jotenkin vammainen? Normaali ihminen sinä et ole. Mistä "hommasta" on kysymys ja mitä sinun ei itse tarvitse tehdä?

        Onko sinulla helmanni usein tilanteita että kukaan ei ymmärrä mistä puhut? Tai keskusteletko edes koskaan kenenkään kanssa?


    • Anonyymi

      Muistakaa, että huomenna 1.6 on taas ONPASSIVEN Suuri Päivä!

      Mitä tapahtuu, sitä en tiedä. Joidenkin mielestä se tarkoittaa O-connectin myynnin aloittamista.

      Toisaalta ONPASSIVELLA on näitä Suuria Päiviä ollut ennenkin, eivätkä ne ole johtaneet yhtään mihinkään. Ja sen ovat jäsenetkin huomanneet.

      Nurina on lisäämtynyt ja huomattavaa on se, ettei nurisijoita enää joukkovoimalla somelynkata ja jotkut jopa tykkäilevätkin nurinoista.

      Nyt on Ashin siirto. Näemmekö myytävän tuotteen vaiko taas jonkun näkymättömän konttorin jossain Saudi-Arabiassa.

      • Anonyymi

        Todennäköisesti taas valoshow Dubaissa. Tuskin muuta. O-Connect ei tule ikinä myyntiin, sillä Ash ei ole saanut rahakanavia auki eikä myöskään uskalla avata niitä koska ei hallitse rahanpesua.


    • Anonyymi

      Foundervuosi kestää 365 päivää, ja se alkaa huomenna

      • Anonyymi

        Jaaha. Sepä olikin melko vaisua. Ei tapahdu yhtään mitään, eikä ONPASSIVE edes YRITÄ väittää että jotain olisi tapahtunut.

        Miksi olette pitäneet itseänne perustajina, jos se ei ollut vielä edes alkanut?


    • Anonyymi

      Helmanni, eikö Global NFT sytytä nyt kun onpassive on hyvää vauhtia hiipumassa? Mihin lahkoon aiot liittyä seuraavaksi? Helmanni?

    • Anonyymi

      Liity nyt onpassiveen minun, Helmanni Karbassosen kutsumana!

      Maksan sinulle liittymispalkkiona satasen heti kun olet liittynyt verkostooni. Käytä tätä linkkiä:
      https://ecosystem.onpassive.com/auth?oesId=4scu0iq+Xgx7qJokoqtk+g==

      Kun olet liittynyt, kysyn sinulta tilitiedot sähköpostitse ja saat satasen heti tilille!

      Käytä tämä etu hyväksesi! Se on voimassa vain rajoitetun ajan!

      Ei kannata käyttää muiden kutsulinkkejä koska he eivät maksa sinulle mitään!

    • Anonyymi

      Voisitko Hellmanni vihdoinkin poistaa sometileiltäsi valheellisen Brand Ambassador-tittelin. ONPASSIVE ei tunnusta sellaisten olemassaoloa.

      Hello Everyone 🙏🙏
      Please be advised that , we Should STOP using words Like …

      BRAND AMBASSADORS
      BLESSER
      UPLINE, DOWNLINE ETC ….

      We Have Moved AWAY From all these long long Back
      🙏🙏🙏🙏🙏

      • Anonyymi

        Minä voin tehdä ilmiannon helmannista onpassivelle ja helmannin tilit jäädytetään. Sillä tavalla sästämme helmanninkin rahoja koska hän ei voi hävitä onpassiveen enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä voin tehdä ilmiannon helmannista onpassivelle ja helmannin tilit jäädytetään. Sillä tavalla sästämme helmanninkin rahoja koska hän ei voi hävitä onpassiveen enempää.

        Mutta voi, tähänkö kaatui helmannin AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN?

        Tällaiseen pikkuseikkaan että hän uhoaa olevansa BRAND AMBASSADOR?

        Niinpä niin, Helmanni. Tällaisilla toimijoilla kuin onpassive on kaikki oikeudet lopettaa lahkolaisen jäsenyys tuosta vaan ja sinne katosi AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN.

        Niin, Helmanni. Tällaisissa tilanteissa ei ole mitään lakia tai pykälää johon vedota. Ei mitään. Sinne meni. Voi harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta voi, tähänkö kaatui helmannin AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN?

        Tällaiseen pikkuseikkaan että hän uhoaa olevansa BRAND AMBASSADOR?

        Niinpä niin, Helmanni. Tällaisilla toimijoilla kuin onpassive on kaikki oikeudet lopettaa lahkolaisen jäsenyys tuosta vaan ja sinne katosi AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN.

        Niin, Helmanni. Tällaisissa tilanteissa ei ole mitään lakia tai pykälää johon vedota. Ei mitään. Sinne meni. Voi harmi.

        Brand Ambassador tuli Mediatiimin ehdotuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Brand Ambassador tuli Mediatiimin ehdotuksesta.

        En minä kaipaa titteleitä. Olen Onpassiven jäsen sekä käyttäjä. Siinä on tarpeeksi minulle.


    • Anonyymi

      Näinkö nämä Hellmannin bisnekset aina kaatuvat? Lentää pihalle kun ei halua noudattaa SÄÄNTÖJÄ?

      Niin huvittavaa kuin se onkin, ONPASSIVE myös kieltää VALEHTELEMISEN. Ja tuskinpa se feikki-alalinjojen luominen ihan luvallista on.

      Mm

      • Anonyymi

        Ei ole tarvetta feikki alalinjoille. Voit omistaa niin monta tiliä kun haluat omalla nimelläsi kun vain jokaisella on oma sähköpostinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarvetta feikki alalinjoille. Voit omistaa niin monta tiliä kun haluat omalla nimelläsi kun vain jokaisella on oma sähköpostinsa.

        Onpassiveen ei tule enää uusia jäseniä! Kaikki mukamas uudet jäsenet ovat näitä ennestään mukana olevia, jotka nyt tekevät tätä mitä Hellmannikin tekee.

        Ps. Käytit kiellettyä sanaa alalinja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpassiveen ei tule enää uusia jäseniä! Kaikki mukamas uudet jäsenet ovat näitä ennestään mukana olevia, jotka nyt tekevät tätä mitä Hellmannikin tekee.

        Ps. Käytit kiellettyä sanaa alalinja.

        Vastasin kysymykseen.


    • Anonyymi

      "Brand Ambassador tuli Mediatiimin ehdotuksesta."

      Mediatiimille kannattaisi kertoa että Brand Ambassador nimike on täysin väärässä kohteessa. Helmanni on kirjoituksillaan karkottanut jokaisen mahdollisimman kauas onpassivesta. Oikeastaan on helmannin syytä että Suomessa kukaan ei liity onpassiveen. Helmanni valehtelee niin paljon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe