Kyllä me osataan

Anonyymi-ap

hommata sinut mies kainalooni 👥

30

595

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarviiko mun tehdä mitään?

• Anonyymi

Tarvii, sulla on osavastuu tässä projektissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvii, sulla on osavastuu tässä projektissa.

Paikalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paikalla.

Otat heti vastuuta. Hyvä asenne👍

• Anonyymi

Jos olet nainen hän niin olen mukana.

• Anonyymi

Hienoa. En tiedä olenko hän mutta saatan olla.

• Anonyymi

Just niin

• Anonyymi

Minua masentaa tämä yksinäisyys.

• Anonyymi

Ketäpä ei?

• Anonyymi

Minua masentaa ilman häntä olo. Yksinäisyys ei niinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua masentaa ilman häntä olo. Yksinäisyys ei niinkään.

Sitä juuri tarkoitin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä juuri tarkoitin.

Olisitpa hän mies ja tulisit rakkaaksi mulle. Hellisin niin ettet olisi koskaan enää yksinäinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitpa hän mies ja tulisit rakkaaksi mulle. Hellisin niin ettet olisi koskaan enää yksinäinen.

Minä tarvitsen sitä että se nainen ottaa minut halaukseen, suukottaa ja kertoo ettei ikinä hylkää minua ja että olen hänelle rakkainta koko maailmassa. Sitten tämä masentuneisuus helpottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tarvitsen sitä että se nainen ottaa minut halaukseen, suukottaa ja kertoo ettei ikinä hylkää minua ja että olen hänelle rakkainta koko maailmassa. Sitten tämä masentuneisuus helpottaa.

Sinun pitäisi ottaa yhteyttä siihen naiseen ja kertoa tunteistasi hänelle. -sivusta

• Anonyymi

oon kyllä näyttänyt kuinka vaikee oon moisia osaamaan, uskotko kuitenkin että onnistutaan?

• Anonyymi

No kerrot mistä tuun hakemaan, niin eiköhän se sit onnistu?

• Anonyymi

Tietysti onnistutaan, jos noi sivulliset ei sotkisi aina väliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti onnistutaan, jos noi sivulliset ei sotkisi aina väliin.

joo, se taitaa vaatia kahdenkeskeistä aikaa ilman sivullisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joo, se taitaa vaatia kahdenkeskeistä aikaa ilman sivullisia

Sitä se vaatii. Yhteyttä oikeassa elämässä. Täällä asiat vaan mutkistuu.

• Anonyymi

Ketkä te?

• Anonyymi

Miksi puhut osaamisesta?

• Anonyymi

Milloin meinaat ymmärtää, että nämä aloitukset on vajaavaltaisten miehen juttuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin meinaat ymmärtää, että nämä aloitukset on vajaavaltaisten miehen juttuja?

Eipä ollut vaan saattaa olla myös nainen hän, kun luet tuosta ylempää. -sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi oletit kommenttini perusteella että olettaisin tekstin olevan kenenkään tosissaan kirjoittama

• Anonyymi

Kyllä minä nainen olen enkä ollenkaan vajaavaltainen. Tuo ihminen on törkeä joka noin kommentoi. Toivon ettei kukaan lue niin pimeitä.

Osaamisesta puhun koska tuntuu, että yritystä on ollut molemmilla. En tosin tiedä hänen motivaatiotaan olla tekemisissä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi oletit kommenttini perusteella että olettaisin tekstin olevan kenenkään tosissaan kirjoittama

Minä aloittaja olen ihan tosissani. Ajatukseni on täyttä totta vaikka en tosissani oleta, että hän niitä välttämättä lukisi tai tunnistaisi. Sellaista purkua se on ja joskus leikkimielistä, mutta tunteet mieheen on totta. Kirjoitan mitä ja miten kirjoitan. En ole ihminen jonka nuo kiusaajat hiljentäisi.

• Anonyymi

Eikö pressaksi ole tosiaan muuta tietääääää

• Anonyymi

...entinen Finlandia nykyisin Homolandia...

• Anonyymi

Olen nainen ja tuollainen seksuaalivähemmistöjen herjaaminen on paitsi noloa myös oikeastaan rikos. Toivottavasti joku hakkeri sut bongaa ja paljastaa.

Uskon etten ole näillä palstoilla tyhmimmästä päästä ja tiedän kyllä, että sotket naisten aloituksia mustasukkaisuudesta. Kuvittelet jonkun täällä olevan palstamiehesi ja suutut kun miehet vastailee muille. Olen tästä varma. Pientä kiusatekoa, että miehet ei vastaisi näille miehiksi väittämillesi ja että naiset lopettaisi kirjoittelun. Minä en lopeta. Jään vaikka siksi että kiusaajat ei voita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen ja tuollainen seksuaalivähemmistöjen herjaaminen on paitsi noloa myös oikeastaan rikos. Toivottavasti joku hakkeri sut bongaa ja paljastaa.

Uskon etten ole näillä palstoilla tyhmimmästä päästä ja tiedän kyllä, että sotket naisten aloituksia mustasukkaisuudesta. Kuvittelet jonkun täällä olevan palstamiehesi ja suutut kun miehet vastailee muille. Olen tästä varma. Pientä kiusatekoa, että miehet ei vastaisi näille miehiksi väittämillesi ja että naiset lopettaisi kirjoittelun. Minä en lopeta. Jään vaikka siksi että kiusaajat ei voita.

Sulla on hyvä asenne, jatka sillä! Nää kiusaajat ja muut häiriköt täällä on kyllä kaikessa järjettömyydessään lähinnä naurattavia. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitää kiusata muita. -sivusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2251
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      105
      2221
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      50
      2107
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      220
      1484
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1396
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1382
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1096
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1086
    Aihe