Kyllä me osataan

Anonyymi-ap

hommata sinut mies kainalooni 👥

30

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarviiko mun tehdä mitään?

      • Anonyymi

        Tarvii, sulla on osavastuu tässä projektissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvii, sulla on osavastuu tässä projektissa.

        Paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikalla.

        Otat heti vastuuta. Hyvä asenne👍


    • Anonyymi

      Jos olet nainen hän niin olen mukana.

      • Anonyymi

        Hienoa. En tiedä olenko hän mutta saatan olla.


    • Anonyymi

      Just niin

    • Anonyymi

      Minua masentaa tämä yksinäisyys.

      • Anonyymi

        Ketäpä ei?


      • Anonyymi

        Minua masentaa ilman häntä olo. Yksinäisyys ei niinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua masentaa ilman häntä olo. Yksinäisyys ei niinkään.

        Sitä juuri tarkoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä juuri tarkoitin.

        Olisitpa hän mies ja tulisit rakkaaksi mulle. Hellisin niin ettet olisi koskaan enää yksinäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitpa hän mies ja tulisit rakkaaksi mulle. Hellisin niin ettet olisi koskaan enää yksinäinen.

        Minä tarvitsen sitä että se nainen ottaa minut halaukseen, suukottaa ja kertoo ettei ikinä hylkää minua ja että olen hänelle rakkainta koko maailmassa. Sitten tämä masentuneisuus helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tarvitsen sitä että se nainen ottaa minut halaukseen, suukottaa ja kertoo ettei ikinä hylkää minua ja että olen hänelle rakkainta koko maailmassa. Sitten tämä masentuneisuus helpottaa.

        Sinun pitäisi ottaa yhteyttä siihen naiseen ja kertoa tunteistasi hänelle. -sivusta


    • Anonyymi

      oon kyllä näyttänyt kuinka vaikee oon moisia osaamaan, uskotko kuitenkin että onnistutaan?

      • Anonyymi

        No kerrot mistä tuun hakemaan, niin eiköhän se sit onnistu?


      • Anonyymi

        Tietysti onnistutaan, jos noi sivulliset ei sotkisi aina väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti onnistutaan, jos noi sivulliset ei sotkisi aina väliin.

        joo, se taitaa vaatia kahdenkeskeistä aikaa ilman sivullisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo, se taitaa vaatia kahdenkeskeistä aikaa ilman sivullisia

        Sitä se vaatii. Yhteyttä oikeassa elämässä. Täällä asiat vaan mutkistuu.


    • Anonyymi

      Ketkä te?

    • Anonyymi

      Miksi puhut osaamisesta?

      • Anonyymi

        Milloin meinaat ymmärtää, että nämä aloitukset on vajaavaltaisten miehen juttuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin meinaat ymmärtää, että nämä aloitukset on vajaavaltaisten miehen juttuja?

        Eipä ollut vaan saattaa olla myös nainen hän, kun luet tuosta ylempää. -sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin meinaat ymmärtää, että nämä aloitukset on vajaavaltaisten miehen juttuja?

        Miksi oletit kommenttini perusteella että olettaisin tekstin olevan kenenkään tosissaan kirjoittama


      • Anonyymi

        Kyllä minä nainen olen enkä ollenkaan vajaavaltainen. Tuo ihminen on törkeä joka noin kommentoi. Toivon ettei kukaan lue niin pimeitä.

        Osaamisesta puhun koska tuntuu, että yritystä on ollut molemmilla. En tosin tiedä hänen motivaatiotaan olla tekemisissä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi oletit kommenttini perusteella että olettaisin tekstin olevan kenenkään tosissaan kirjoittama

        Minä aloittaja olen ihan tosissani. Ajatukseni on täyttä totta vaikka en tosissani oleta, että hän niitä välttämättä lukisi tai tunnistaisi. Sellaista purkua se on ja joskus leikkimielistä, mutta tunteet mieheen on totta. Kirjoitan mitä ja miten kirjoitan. En ole ihminen jonka nuo kiusaajat hiljentäisi.


    • Anonyymi

      Eikö pressaksi ole tosiaan muuta tietääääää

    • Anonyymi

      ...entinen Finlandia nykyisin Homolandia...

      • Anonyymi

        Olen nainen ja tuollainen seksuaalivähemmistöjen herjaaminen on paitsi noloa myös oikeastaan rikos. Toivottavasti joku hakkeri sut bongaa ja paljastaa.

        Uskon etten ole näillä palstoilla tyhmimmästä päästä ja tiedän kyllä, että sotket naisten aloituksia mustasukkaisuudesta. Kuvittelet jonkun täällä olevan palstamiehesi ja suutut kun miehet vastailee muille. Olen tästä varma. Pientä kiusatekoa, että miehet ei vastaisi näille miehiksi väittämillesi ja että naiset lopettaisi kirjoittelun. Minä en lopeta. Jään vaikka siksi että kiusaajat ei voita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen ja tuollainen seksuaalivähemmistöjen herjaaminen on paitsi noloa myös oikeastaan rikos. Toivottavasti joku hakkeri sut bongaa ja paljastaa.

        Uskon etten ole näillä palstoilla tyhmimmästä päästä ja tiedän kyllä, että sotket naisten aloituksia mustasukkaisuudesta. Kuvittelet jonkun täällä olevan palstamiehesi ja suutut kun miehet vastailee muille. Olen tästä varma. Pientä kiusatekoa, että miehet ei vastaisi näille miehiksi väittämillesi ja että naiset lopettaisi kirjoittelun. Minä en lopeta. Jään vaikka siksi että kiusaajat ei voita.

        Sulla on hyvä asenne, jatka sillä! Nää kiusaajat ja muut häiriköt täällä on kyllä kaikessa järjettömyydessään lähinnä naurattavia. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitää kiusata muita. -sivusta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe