hommata sinut mies kainalooni 👥
Kyllä me osataan
30
595
Vastaukset
- Anonyymi
Tarviiko mun tehdä mitään?
- Anonyymi
Tarvii, sulla on osavastuu tässä projektissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvii, sulla on osavastuu tässä projektissa.
Paikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikalla.
Otat heti vastuuta. Hyvä asenne👍
- Anonyymi
Jos olet nainen hän niin olen mukana.
- Anonyymi
Hienoa. En tiedä olenko hän mutta saatan olla.
- Anonyymi
Just niin
- Anonyymi
Minua masentaa tämä yksinäisyys.
- Anonyymi
Ketäpä ei?
- Anonyymi
Minua masentaa ilman häntä olo. Yksinäisyys ei niinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua masentaa ilman häntä olo. Yksinäisyys ei niinkään.
Sitä juuri tarkoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä juuri tarkoitin.
Olisitpa hän mies ja tulisit rakkaaksi mulle. Hellisin niin ettet olisi koskaan enää yksinäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitpa hän mies ja tulisit rakkaaksi mulle. Hellisin niin ettet olisi koskaan enää yksinäinen.
Minä tarvitsen sitä että se nainen ottaa minut halaukseen, suukottaa ja kertoo ettei ikinä hylkää minua ja että olen hänelle rakkainta koko maailmassa. Sitten tämä masentuneisuus helpottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tarvitsen sitä että se nainen ottaa minut halaukseen, suukottaa ja kertoo ettei ikinä hylkää minua ja että olen hänelle rakkainta koko maailmassa. Sitten tämä masentuneisuus helpottaa.
Sinun pitäisi ottaa yhteyttä siihen naiseen ja kertoa tunteistasi hänelle. -sivusta
- Anonyymi
oon kyllä näyttänyt kuinka vaikee oon moisia osaamaan, uskotko kuitenkin että onnistutaan?
- Anonyymi
No kerrot mistä tuun hakemaan, niin eiköhän se sit onnistu?
- Anonyymi
Tietysti onnistutaan, jos noi sivulliset ei sotkisi aina väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti onnistutaan, jos noi sivulliset ei sotkisi aina väliin.
joo, se taitaa vaatia kahdenkeskeistä aikaa ilman sivullisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo, se taitaa vaatia kahdenkeskeistä aikaa ilman sivullisia
Sitä se vaatii. Yhteyttä oikeassa elämässä. Täällä asiat vaan mutkistuu.
- Anonyymi
Ketkä te?
- Anonyymi
Miksi puhut osaamisesta?
- Anonyymi
Milloin meinaat ymmärtää, että nämä aloitukset on vajaavaltaisten miehen juttuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin meinaat ymmärtää, että nämä aloitukset on vajaavaltaisten miehen juttuja?
Eipä ollut vaan saattaa olla myös nainen hän, kun luet tuosta ylempää. -sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi oletit kommenttini perusteella että olettaisin tekstin olevan kenenkään tosissaan kirjoittama
- Anonyymi
Kyllä minä nainen olen enkä ollenkaan vajaavaltainen. Tuo ihminen on törkeä joka noin kommentoi. Toivon ettei kukaan lue niin pimeitä.
Osaamisesta puhun koska tuntuu, että yritystä on ollut molemmilla. En tosin tiedä hänen motivaatiotaan olla tekemisissä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi oletit kommenttini perusteella että olettaisin tekstin olevan kenenkään tosissaan kirjoittama
Minä aloittaja olen ihan tosissani. Ajatukseni on täyttä totta vaikka en tosissani oleta, että hän niitä välttämättä lukisi tai tunnistaisi. Sellaista purkua se on ja joskus leikkimielistä, mutta tunteet mieheen on totta. Kirjoitan mitä ja miten kirjoitan. En ole ihminen jonka nuo kiusaajat hiljentäisi.
- Anonyymi
Eikö pressaksi ole tosiaan muuta tietääääää
- Anonyymi
...entinen Finlandia nykyisin Homolandia...
- Anonyymi
Olen nainen ja tuollainen seksuaalivähemmistöjen herjaaminen on paitsi noloa myös oikeastaan rikos. Toivottavasti joku hakkeri sut bongaa ja paljastaa.
Uskon etten ole näillä palstoilla tyhmimmästä päästä ja tiedän kyllä, että sotket naisten aloituksia mustasukkaisuudesta. Kuvittelet jonkun täällä olevan palstamiehesi ja suutut kun miehet vastailee muille. Olen tästä varma. Pientä kiusatekoa, että miehet ei vastaisi näille miehiksi väittämillesi ja että naiset lopettaisi kirjoittelun. Minä en lopeta. Jään vaikka siksi että kiusaajat ei voita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen ja tuollainen seksuaalivähemmistöjen herjaaminen on paitsi noloa myös oikeastaan rikos. Toivottavasti joku hakkeri sut bongaa ja paljastaa.
Uskon etten ole näillä palstoilla tyhmimmästä päästä ja tiedän kyllä, että sotket naisten aloituksia mustasukkaisuudesta. Kuvittelet jonkun täällä olevan palstamiehesi ja suutut kun miehet vastailee muille. Olen tästä varma. Pientä kiusatekoa, että miehet ei vastaisi näille miehiksi väittämillesi ja että naiset lopettaisi kirjoittelun. Minä en lopeta. Jään vaikka siksi että kiusaajat ei voita.Sulla on hyvä asenne, jatka sillä! Nää kiusaajat ja muut häiriköt täällä on kyllä kaikessa järjettömyydessään lähinnä naurattavia. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitää kiusata muita. -sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222251Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 502107
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2201484- 301396
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261086