SDP uudisti terveydenhoidon. Yhtenäinend. ehkäisevä toiminta on nyt mahdollista.

Anonyymi-ap

KOKMUS ei saanut SOTE uudistusta aikaan kahdessakymmenessä vuodessa. Vastusti perinteisesti tätäkin.

158

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      KOKMUS tekee vastutustyota koko ajan hallitsemissaan HUSsissa ja Uudenmaan Hyvinvointialueilla.

      • Anonyymi

        KOK ei osaa.


      • Anonyymi

        Kok malli ei toimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kok malli ei toimi

        Hir2verra


      • Anonyymi

        Tästähän on kysymys sanoa a häkkänen matalalla äänellä toistaen sen pariin kertaan konsultin ohjeen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kok malli ei toimi

        Vielä vähemmän toimii tämä sdp:n malli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kok malli ei toimi

        Ei toimi demareittenkaan malli. Huonosti pelaa terveyskeskukset, Ei ole lääkäreitä tarpeeksi.

        Turha kehua asiaa, joka ei tällä hetkellä toimi juuri lainkaan kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOK ei osaa.

        KOK LEIKKAA, noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästähän on kysymys sanoa a häkkänen matalalla äänellä toistaen sen pariin kertaan konsultin ohjeen mukaan.

        Ei pidä paikkaansa sano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOK LEIKKAA, noloa.

        Pitää paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOK ei osaa.

        Esikoulun ovet avautuvat petterille.


      • Anonyymi

        Ajavat toimintoja alas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOK ei osaa.

        Harmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOK ei osaa.

        Lähtö on tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kok malli ei toimi

        Orpo olo


      • Anonyymi

        Osastoja suljetaan. Toimintoja lopetetaan kokmuksen johtaessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kok malli ei toimi

        KOKomus yrittää rpautta uudistuksen jakmall raha yksityiselle sektorille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kok malli ei toimi

        Petterit yksityistää ulkomaisille yrityksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kok malli ei toimi

        Tekoäly takkuaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kok malli ei toimi

        SDP ON UUDISTAJA JA PALAA UUDISTAMAAN 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kok malli ei toimi

        Voittaja SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOK LEIKKAA, noloa.

        Jatkaa vain sillä susi-SOTE linjalla, jonka SDP väkisin laittoi voimaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osastoja suljetaan. Toimintoja lopetetaan kokmuksen johtaessa

        "Osastoja suljetaan. Toimintoja lopetetaan kokmuksen johtaessa"

        Oletko ihan oikesti noin pihalla vai vaan demari?


    • Anonyymi

      Sulkee osastoja Lastensairaalassa ja HUSsin osastoilla. Huonoa johtamista kokpomoilta.

    • Anonyymi

      Jättävät jopa henkilökunnan palkkoja maksamatta.

      • Anonyymi

        1930-lukua tavoitellaan.


    • Anonyymi

      Oikea on suunta 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Kiittäen 🌹 🌹 🌹

      • Anonyymi

        Konkurssista.


    • Anonyymi

      Kokomusta tulevaisuus kaikilla edessä.

    • Anonyymi

      KOK Jarru ei pitänyt. Oli vain hidaste.

    • Anonyymi

      Huikeaa 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      SDP hoitaa. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

      • Anonyymi

        Hoitaa hoitaa, saattohoitaa.


    • Eihän se käytännössä nytkään toimi koska hallitus jätti asiat kesken!

      Puuttuu rahaa, puuttuu henkilökuntaa, tietojärjestelmät eivät sovi yhteen!

      Nyt Orpon porukan pitää alkaa korjaamaan SS:n porukan mokia jotta päästään edes entisen tasolle jonoissa!

      Pelkkä päätöshän ei mitään ratkaise ellei pohjatyötä tehdä kunnolla ja nyt ei SS parvi siihen kyennyt!

      • Anonyymi

        No kerros nyt Orvon porukan ja Kokoomuksen hyvät teot Suomelle ja suomalaisille kun on hallituksissa olleet. Valtionvelka, työttömyys eikä leipäjonot ole hyviä tekoja vaikka sinä niin ymmärrät.

        Miten Kokoomus oli mielestäsi päättämässä asioista kun hyvinvointia rakennettiin.

        Ei pidä huudella ja luulla jostain porukasta jotain joka ei ole koskaan saanut mitään hyvää aikaiseksi. Teidän vaalikarjan pitää myös kertoa muutakin kun luuloja ja harhoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kerros nyt Orvon porukan ja Kokoomuksen hyvät teot Suomelle ja suomalaisille kun on hallituksissa olleet. Valtionvelka, työttömyys eikä leipäjonot ole hyviä tekoja vaikka sinä niin ymmärrät.

        Miten Kokoomus oli mielestäsi päättämässä asioista kun hyvinvointia rakennettiin.

        Ei pidä huudella ja luulla jostain porukasta jotain joka ei ole koskaan saanut mitään hyvää aikaiseksi. Teidän vaalikarjan pitää myös kertoa muutakin kun luuloja ja harhoja.

        Otetaan esimerkiksi Orpon kassanvartijan homma Sipilän hallituksessa!

        Velan otto pieneni ja sitä jopa ehdittiin hieman maksaa yhtenä vuonna. Kaikki kuitenkin meni pyrstölleen kun Rinne/SS pääsi valtaan!

        Tuonkin mainostamasi hyvinvoinnin rakentamisen rahoitti oikeiston yritystoiminta jossa oikeistossa Kokoomus on oleellinen tekijä! Vasurithan eivät olisi saaneet mitään aikaan koska heidän kykynsä hoitaa taloutta on alle arvostelun kuten taas olemme nähneet!

        Sinäkin tyhmyyttäsi kehuskelet Neuvostoliton toimia, sillä heidän vaatimuksestaan ei Kokoomusta päästetty aikoinaan hallitukseen.

        Ne luulot ja harhat ovat enimmäkseen siellä sinun kaistallasi vasemmalla jos jossain! Ettehän te vieläkään saa mitään aikaan ilman yritystoiminnan tuloksia joita te kuitenkin kateellisina haluatte rajoittaa. Se on sitä vasemmiston kurjuuden palvontaa! Jos jollain menee hyvin se pitää heti lopettaa kun kateus iskee vasuria silmään!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Otetaan esimerkiksi Orpon kassanvartijan homma Sipilän hallituksessa!

        Velan otto pieneni ja sitä jopa ehdittiin hieman maksaa yhtenä vuonna. Kaikki kuitenkin meni pyrstölleen kun Rinne/SS pääsi valtaan!

        Tuonkin mainostamasi hyvinvoinnin rakentamisen rahoitti oikeiston yritystoiminta jossa oikeistossa Kokoomus on oleellinen tekijä! Vasurithan eivät olisi saaneet mitään aikaan koska heidän kykynsä hoitaa taloutta on alle arvostelun kuten taas olemme nähneet!

        Sinäkin tyhmyyttäsi kehuskelet Neuvostoliton toimia, sillä heidän vaatimuksestaan ei Kokoomusta päästetty aikoinaan hallitukseen.

        Ne luulot ja harhat ovat enimmäkseen siellä sinun kaistallasi vasemmalla jos jossain! Ettehän te vieläkään saa mitään aikaan ilman yritystoiminnan tuloksia joita te kuitenkin kateellisina haluatte rajoittaa. Se on sitä vasemmiston kurjuuden palvontaa! Jos jollain menee hyvin se pitää heti lopettaa kun kateus iskee vasuria silmään!

        Sipilän hallituksen aikana n.90% kansalaisista köyhtyi. Fakta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sipilän hallituksen aikana n.90% kansalaisista köyhtyi. Fakta.

        Mitä tuossa tarkoitat köyhtymisellä? Kerro ja selvitä! Itse en katso siinä kohden köyhtyneeni tipan tippaa.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mitä tuossa tarkoitat köyhtymisellä? Kerro ja selvitä! Itse en katso siinä kohden köyhtyneeni tipan tippaa.

        Onko kaikkisssa aivan joka asiassa kyse sinusta? Ei ole eikä tule olemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikkisssa aivan joka asiassa kyse sinusta? Ei ole eikä tule olemaan.

        Parhaiten tiedän asiat omalta kohdaltani. Olen siten hyvä esimerkki kun joku viittaa johonkin yhteiseen tapahtumaan!

        Et sitten kyennyt kertomaan ja selvittämään mitä tuossa köyhtyminen tarkoittaa. Voisit tehdä sen ihan yksityiskodat selvittäen! En tiedä ketään tuttavaani joka olisi moisesta valittanut joten olet selityksen velkaa koska itse otit asian esiin!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Parhaiten tiedän asiat omalta kohdaltani. Olen siten hyvä esimerkki kun joku viittaa johonkin yhteiseen tapahtumaan!

        Et sitten kyennyt kertomaan ja selvittämään mitä tuossa köyhtyminen tarkoittaa. Voisit tehdä sen ihan yksityiskodat selvittäen! En tiedä ketään tuttavaani joka olisi moisesta valittanut joten olet selityksen velkaa koska itse otit asian esiin!

        No miten sinun tai minun omat tilanteet antaa meille perusteet puolueista. Minä ainakin katson kokonaisuutta, koko kansaa ja yhteiskuntaa. Jo tietäisit minun tilanteeni niin ilmeisesti pitäisi itsestään selvänä että esimerkiksi kannatan Kokoomusta. Mutta voin sanoa etten edes aseen piippu ohimolla Kokoomusta äänestä koskaan enkä milloinkaan.

        No meillä on sinun kanssa se ero että minä ymmärrän kokonaisuuden ja sinä et oikeastaan mitään. Toki sinä ilmeisesti myös katselet itseäsi peilistä ja hoet minä minä minä........ Ja jotenkin tunne että kun olet tuossa hurmiossasi niin se keskeytyy kun kotihoito tulee vaihtamaan vaipat ja laittamaan yö unille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miten sinun tai minun omat tilanteet antaa meille perusteet puolueista. Minä ainakin katson kokonaisuutta, koko kansaa ja yhteiskuntaa. Jo tietäisit minun tilanteeni niin ilmeisesti pitäisi itsestään selvänä että esimerkiksi kannatan Kokoomusta. Mutta voin sanoa etten edes aseen piippu ohimolla Kokoomusta äänestä koskaan enkä milloinkaan.

        No meillä on sinun kanssa se ero että minä ymmärrän kokonaisuuden ja sinä et oikeastaan mitään. Toki sinä ilmeisesti myös katselet itseäsi peilistä ja hoet minä minä minä........ Ja jotenkin tunne että kun olet tuossa hurmiossasi niin se keskeytyy kun kotihoito tulee vaihtamaan vaipat ja laittamaan yö unille.

        Tuosta vuodatuksestasi selviää, ettet ole itse ajatteleva vaan uskovainen!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Tuosta vuodatuksestasi selviää, ettet ole itse ajatteleva vaan uskovainen!

        Eipä ollut vuodatus, vaan ihan oikeaa elämää. Mutta en kuitenkaan ole Kokoomuksen vaalikarjaa ilman omaa ajattelua. Miten sinä?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Tuosta vuodatuksestasi selviää, ettet ole itse ajatteleva vaan uskovainen!

        Osuit asian ytimeen. Ja vielä ihan sinun itsesi osalta.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Parhaiten tiedän asiat omalta kohdaltani. Olen siten hyvä esimerkki kun joku viittaa johonkin yhteiseen tapahtumaan!

        Et sitten kyennyt kertomaan ja selvittämään mitä tuossa köyhtyminen tarkoittaa. Voisit tehdä sen ihan yksityiskodat selvittäen! En tiedä ketään tuttavaani joka olisi moisesta valittanut joten olet selityksen velkaa koska itse otit asian esiin!

        Niin jokainen tietää ne omalta kohdaltaan et vain sinä, mutta kun sinulle ei ole olemassa muita tai muiden kekemuksia on vain mimä, minä, minä...Loputtomiin..
        Köyhtymisestä esimerkkinä mentaali potilas jonka lääkemenot pienestä eläkeestä kasvoivat heti vuoden alussa 50€ ja vasta sen jälkeen alkoi oma vastuu osuus kertymään, vuokrat nousivat, asiakasmaksut nousivat mikä tuntui eläkeläisen pusissa kovaa, toiminta 1000€ ei pitkälle riitä, mutta niin kuin olen aikaisemminkin kirjoittanut nämä asiat PITÄÄ KOKEA perskohtaisesti ennen kuin simmut aukeaa sinun kohdallasi epäilen, että sekään ei riittäisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin jokainen tietää ne omalta kohdaltaan et vain sinä, mutta kun sinulle ei ole olemassa muita tai muiden kekemuksia on vain mimä, minä, minä...Loputtomiin..
        Köyhtymisestä esimerkkinä mentaali potilas jonka lääkemenot pienestä eläkeestä kasvoivat heti vuoden alussa 50€ ja vasta sen jälkeen alkoi oma vastuu osuus kertymään, vuokrat nousivat, asiakasmaksut nousivat mikä tuntui eläkeläisen pusissa kovaa, toiminta 1000€ ei pitkälle riitä, mutta niin kuin olen aikaisemminkin kirjoittanut nämä asiat PITÄÄ KOKEA perskohtaisesti ennen kuin simmut aukeaa sinun kohdallasi epäilen, että sekään ei riittäisi.

        Kuten olen monesti maininnut niin sairaat ja vajaakykyiset ansaitsevat yhteiskunnan tuen, eivät terveet työikäiset laiskurit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerros nyt Orvon porukan ja Kokoomuksen hyvät teot Suomelle ja suomalaisille kun on hallituksissa olleet. Valtionvelka, työttömyys eikä leipäjonot ole hyviä tekoja vaikka sinä niin ymmärrät.

        Miten Kokoomus oli mielestäsi päättämässä asioista kun hyvinvointia rakennettiin.

        Ei pidä huudella ja luulla jostain porukasta jotain joka ei ole koskaan saanut mitään hyvää aikaiseksi. Teidän vaalikarjan pitää myös kertoa muutakin kun luuloja ja harhoja.

        "Valtionvelka, työttömyys eikä leipäjonot ole hyviä tekoja vaikka sinä niin ymmärrät."

        Mainitsit nyt noita demarihallituksen aikaansaannoksia.... joita siis olivat:

        Valtionvelka kasvoi nousukaudella 40Miljardia!!! 1 200 000 raja köyhyysloukkuun meni rikki... Inflaatio EU:n korkein... pisimmät ruokajonot koskaan, koska ostovoima ROMAHTI 2009 tasolle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipilän hallituksen aikana n.90% kansalaisista köyhtyi. Fakta.

        Marinin hallituksen aikana 100% kansalaisista köyhtyi, Fakta. Ostovoima romahti 2009 tasolle, inflaatio nousi EU:n korkeimmaksi ja lainojen korkomenot nousi yli 3Miljardiin... jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Valtionvelka, työttömyys eikä leipäjonot ole hyviä tekoja vaikka sinä niin ymmärrät."

        Mainitsit nyt noita demarihallituksen aikaansaannoksia.... joita siis olivat:

        Valtionvelka kasvoi nousukaudella 40Miljardia!!! 1 200 000 raja köyhyysloukkuun meni rikki... Inflaatio EU:n korkein... pisimmät ruokajonot koskaan, koska ostovoima ROMAHTI 2009 tasolle...

        Vasurien laskutikku ja taskulaskimen paristot lienevät hävinneet jo vuosikymmeniä sitten!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Marinin hallituksen aikana 100% kansalaisista köyhtyi, Fakta. Ostovoima romahti 2009 tasolle, inflaatio nousi EU:n korkeimmaksi ja lainojen korkomenot nousi yli 3Miljardiin... jne.

        Valitettavasti lienee pakko myöntää Lyylinkin joskus osuvan oikeaan, liian harvoin tosin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipilän hallituksen aikana n.90% kansalaisista köyhtyi. Fakta.

        Älä puhu paskaa! Työnnä se faktasi perseeseesi. Kaiken maailman limanuljaskoja maa kantaa.


    • Anonyymi

      Leikkausjonoissa jonottaville ja kuoleville niistä ei ole hyötyä. Todellista paskanjauhantaa demareilta.

    • Anonyymi

      Hienoa 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Ropo paputtaa.

    • Anonyymi

      Voi ropoaa

    • Anonyymi

      Kiitoksia paljon 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Oikein

    • Anonyymi

      Vihdoinkin Totta.

    • Anonyymi

      Kiitos,

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sosialidemokraattinen hyvinvointiyhteiskunta on kestävä. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

      • Anonyymi

        Niin kauan kuin lainaraha riittää... nyt on tullut maksun aika


    • Anonyymi

      SDP sotki sotellaan koko vanhusten huollon ja hoivan:
      - hoitopaikkoja vähennettiin useita tuhansia vaikka tarve on ollut lisätä niitä
      . kotihoidon määrä on vähentynyt ja sitä on hankalampi saada. Hoitopaikkojen vähennyksestä johtuen kotihoidin tarve on kasvanut.

      Näin tapahtuu kun ei ajetan vanhemman väen etua. Sa#tanan DEMARIT. Ryssitte koko homman.

      • Anonyymi

        SDP Suomen tuho.


    • Anonyymi

      SDP senkin teki.

      • Anonyymi

        Joo, ryssi taas.


    • Anonyymi

      Uudistaja on sama mieltä.

    • Anonyymi

      Perusasiat kuntoon. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Uudistaja lle 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Ropo aikoo leikata.

    • Anonyymi

      I am PS fan

    • Anonyymi

      SDP

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sdp ei ole uudistanut mitään, koska tämä lopullinen uudistaminen jäi tämä nykyhallitukselle!! Sdp ei saanut mitään muuta aikaiseksi kuin velkaa!!

    • Anonyymi

      Sote on suuri munaus, Marinin pölvästihallituksen väkisin runnoma ja miljardeja nielevä sontaläjä.

    • Anonyymi

      SDP tekee 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Pohjatyö on tehty. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Vihdoinkin. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Valtava uudistus.

    • Anonyymi

      KOKtapa

    • Anonyymi

      Malli toimii. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Sitä puolustamme 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Totta, nuo lääkäriaikoja kinuvat asiakkaat ovatkin olleet julkisen terveydenhuollon ongelmana jo pitkään. Marinin demarijohtoinen hallitus on kyennyt hoitamaan tämänkin ongelman. Nyt eivät potilaat pyöri terveysasemien henkilökunnan vaivoina vaan odottavat kotonaan kiltisti sairauden pahenemista niin pitkälle, että ambulanssi huolehtii heidät akuuttiin.
      Nyt myös oikean diagnoosin saantialka on vihdoinkin varmentunut. Nyt se viisaasti määritetään kuolintodistuksen kohtaan kuolinsyy.
      Marinin hallitus on tässäkin tehnyt määrätietoista työtä.

    • Anonyymi

      Tasa-arvo

    • Anonyymi

      Turvallisuus.

    • Anonyymi

      Petterit ovat taas leikkaamassa palveluita.

    • Anonyymi

      Ei estettä hoitoon 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

      • Anonyymi

        Kannattaisi sitten sinunkin hakeutua...


    • Anonyymi

      Oikein. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 SDP

    • Anonyymi

      Pitää paikkansa.

    • Anonyymi

      Kansan parhaaksi SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Ilo olla mukana.

    • Anonyymi

      Kehitämme palveluja edelleen. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Teemme sen Hyvinvointialueilla 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Hyvin hyvä jopa erinomainen.

    • Anonyymi

      Avaaja, ymmärrätkö miten törkeää ja vahingollista valehtelua otsikointisi on.
      Ymmärrätkö, että valehtelu vie uskottavuuden puolueelta.

      • Anonyymi

        Mitä uskottavuutta SDP:llä on ollut pitkään aikaan? Eivät edes suostu hallitusyhteistyöhön kaikkien puolueiden kanssa ja keplottelee vaaleissa.


    • Anonyymi

      KOK ei siihen pystynyt.

    • Anonyymi

      Asian ytimessä

    • Anonyymi

      Terveinä eteenpain

    • Anonyymi

      Oikke, sano Esa

    • Anonyymi

      Ehkäisy vai ennaltaehkäisy. Voit kommentoida terveydenhuoltomme tilaa sitten kun hallitset käsitteistön.
      Kuulunet puolueen tahna-aivoihin, joten paljoa sinulta ei voi odottaa.

    • Anonyymi

      Oikke

    • Anonyymi

      Onnellinen Kansa äänestää SDP

    • Anonyymi

      Terve kansalainen äänestää SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Hyvin menee.

    • Anonyymi

      Hyvin menee 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Kiitos SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

      • Anonyymi

        Suomen tuhoamisesta.


    • Anonyymi

      SDP sen teki taas 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

      • Anonyymi

        Valehteli ja juoksi pakoon.


    • Anonyymi

      Uudistamisen aika venyi porvarihallitusten eripuraa ja saamattomuuteen.

    • Anonyymi

      Kepulainen maakuntahallinto tuli, kiitos Sanna Marin!

    • Anonyymi

      SDP pitää huolta kansalaisista. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Oikein tehty.

      • Anonyymi

        Oikein? Kerrotko mitä oikeaa?


    • Anonyymi

      Ei ne mitään uudistaneet asiat ovat vielä pahasti kesken, rahoitus ym. jättivät kovan lasku tästäkin touhusta nyky hallitukselle. Sotessa on vielä miljoona asiaa tekemättä, ota asiasta selvää ennen kuin kirjoittelet huuhaa potaskaa kuinka sitä kuinka tätä tekivät.

    • Anonyymi

      SDP:n uudistukset menivät täysin metsään. Nyt se alkaa tulla kaikille näkyviin.

    • Anonyymi

      Suomen julkisen terveydenhoidon alasajo alkoi. Kiitos tästä kuuluu SDP:lle.

    • Anonyymi

      Sote on susi jo syntyessään. Kätilönä toimi Sanna (sdp).

    • Anonyymi

      Uudistus etenee, vaikka orpot jarruttaa.

    • Anonyymi

      Innolla uudistamme 🌹

    • Anonyymi

      Vahva perusta on luotu. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Tt4rf

    • Anonyymi

      Sdp ei ole uudistanut mitään, koska sote täysin kesken vielä, jätti nyky hallitukselle asian hoidettavaksi. Rahapula joka sotella ympäri suomea, mutta sehän oli tärkeämpää laittaa rahat kehitysapuun ym. eurooppaan ja afrikkaan.

    • Anonyymi

      Aina terveyden puolella.

    • Anonyymi

      Joo, katsopas mitä se demari Varhila puuhaa siellä Porin puolessa.
      Että silleetä. Niin ne demarit uudistaa.

    • Anonyymi

      Hienoa SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Työ jatkuu edelleen 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Sanni laso hoitaa leikkaamisen.

    • Anonyymi

      Kokmus ajaa Hyvinvointialueita alas.

    • Anonyymi

      Orpo ei edes yritä

    • Anonyymi

      SDP ON kansanterveyden edistäjä. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 Uudistaja 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 On 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      SDP senkin teki 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Upeaa 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      SDP uurasti asian eteen vuosikaudet. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Kansalaisten palvelut palauttaa SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Toimiva alusta 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Valmiina toimimaan. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Siksi kokmus sössii osaamattomuudellaan.

    • Anonyymi

      Kirjoittaja ei ole kovin hyvin perillä SOTE uudistuksesta. Laki siitä kyllä on olemassa, ja lakia pitäisi noudattaa, mutta sitä ei noudateta. Se on helppoa, kun vain ei rahaa siihen myönnetä. SOTE uudistus on torpedoitu upoksiin. Ennen tätä SOTEA oli nykyistä paremmin asiat. Valtio ei myönnä siihen rahaa, mitä tarvittaisiin ja paikalliset kaupunkien ja kuntien johtajat eivät toteuta lain edellyttämiä toimenpiteitä. On menty huonompaan suuntaan. Tämä on totuus. Paperilla luvataan sitä ja tätä, mutta käytännössä ollaan aivan muissa ajatuksissa. Se on pelkässä mielikuvituksessa, että voidaan sanoa, etä meillä on SOTE uudistus toteutettu. Ei ole. Laki kyllä on, mutta sitä ei ole toteutettu. On käytännössä koettu ja kokeiltu, ei se toimi!

    • Anonyymi

      Lisätään tuohon: Jopa ajan varaamine lääkäriin, on nykymuodossaan supervaikeaa. Kun sinne soittaa, niin se aikojen varaaja tenttaa sinua, että tarvitsetko todella lääkäriä. Hänelle pitää selitellå ja anoa. Kun sairas soittaa, silloin hän tarvitsee lääkäriä. Ei sille aikojen jakelijalle tarvitse ruveta todistelemaan, että tarvitsen lääkäriä, Potilas päättää siitä, tarvitseeko hän lääkäriä. Aikojen varaaja varaa ajan aina, jos ja kun asiakas soittaa ja haluaa lääkäriin! Se on selvä , ja se on heidän omissa ohjeissaankin niin. Mutta sitä ei noudateta! On myös lääkäripulaa! Se on susi! Tästä hyötyy yksityinen puoli.

    • Anonyymi

      SDP ON uudistaja

    • Anonyymi

      SDP ON uudistaja 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      PETTERI LAMA Q SÖSSII SENKIN.

      • Anonyymi

        DEMARILAMA SÖSSI SENKIN. ELI PASKOI SUOMEN TULEVAISUUDEN vuosikymmeniksi...


    • Anonyymi

      SDP ON uudistaja 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Hyvä pohja hoitaa suomalaisten hyvinvointia. Ruusuja 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Niin on hyvä kun käy 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      KOKOMUS antaa rahat surviaislle.

    • Anonyymi

      Oikke.

    • Anonyymi

      Totta tosiaan SDP "uudistaa"... kohta terveys- ja hoivapalveluita ei saa enää kuin muutamassa suurimmassa kaupungissa...
      Muistan, kuinka joskus oli tärkeää saada potilas hoitoon muutamassa minuutissa, SOTE uudistuksen jälkeen nuo puheet voidaan unohtaa kokonaa, koska ambulansseilla kestää TUNTEJA ajaa Takahikiältä Hesaan...

    • Anonyymi

      VIISIKKO RAKENSI TOIMIVAN MALLIN. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 KOKMUS sössii Sannisoten johdolla senkin.

    • Anonyymi

      SOTE ON SUURI PASKA.

      VIHERVASEMMISTON / MARININ LUOMUS.

      MILJARDI-IMURI.

      SUSI JO SYNTYESSÄÄN.

      HAHHAHHAAA.

      JA POOOIS.

    • Anonyymi

      Petterit leikkaavat nyt palveluita Sairaaloiden toimintaa ajetaan alas.

    • Anonyymi

      Helppo kehittää edelleen. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe