Työeläkkeestä varastaminen.

Anonyymi-ap

Espanjan ja Portugalin ihmiset joutuvat maksamaan Vitxxx Suomen valtiolle tai se pääsee varastamaan Esim. Ilmarisen maksamasta eläkkeestä veron, vaikka asuisit Espanjassa tai Portugalissa.

Miten tällainen varkaus sallitaan. Nehän voi varastaa mitä haluavat. Voiko eläkevakuutusyhtiö vaihtaa toimimaata... ? Eli käytännössä voivatko Suomen työntekijät maksaa eläkevakuutusmaksuja, vaikka Espanjaan rekisteröityyn yhtiöön näin EU aikana.

Älä vajaa vingu, että pitää tehdä työtä myös Espanjassa... EU aikana pitää olla tasapuolinen kilpailu.

10

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös näissä valtioissa makseta eläkettä jopa "Haudatuillekin"vainajille.
      Tämä meidän "Urpilainen"antoi euroja näidenkin käyttöön.
      Vai menikö nämä eurot Suomalaisten lomalaisten "Hoitotukiin"Espanjassa/Portugalissa.

      • Anonyymi

        Se oli Kreikka , jossa vainajien eläke periytyi jälkipolville, ja sinne se Urpilainen pisti meidän verorahoja paljon ja myös muut EU maat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli Kreikka , jossa vainajien eläke periytyi jälkipolville, ja sinne se Urpilainen pisti meidän verorahoja paljon ja myös muut EU maat.

        Ei, sitten millään asiallista vastausta... Minua ja meitä ei kiinnosta sinun valtiosi ja poliittinen paska. Me halutaan, että varkaus loppuu ja voimme valita itse eläkevakuutusyhtiön ja eläkevakuutuksen. Olemme Euroopan unionin kansalaisia ja tämä pitää olla oikeus.
        Myös oikeus siirtää eläkevakuutus toiselle yhtiölle.

        Olen äänestänyt Suomen EU:n jäseneksi. Olen Euroopan unioni kansalainen. Se mikä lukee myös passissa. Euroopan Unionin kansalaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, sitten millään asiallista vastausta... Minua ja meitä ei kiinnosta sinun valtiosi ja poliittinen paska. Me halutaan, että varkaus loppuu ja voimme valita itse eläkevakuutusyhtiön ja eläkevakuutuksen. Olemme Euroopan unionin kansalaisia ja tämä pitää olla oikeus.
        Myös oikeus siirtää eläkevakuutus toiselle yhtiölle.

        Olen äänestänyt Suomen EU:n jäseneksi. Olen Euroopan unioni kansalainen. Se mikä lukee myös passissa. Euroopan Unionin kansalaisen.

        Saat ihan vapaasti valita eläkevakuutusyhtiöisi.

        Lakisääteisen työeläkeyhtiön valitsee työnantaja, joka ottaa työntekijöilleen työeläkevakuutuksen.

        Verotus tapahtuu EU:n ja kansallisten lakien sekä tehtyjen kahdenvälisten sopimusten mukaisesti. Nämä ovat valtioiden välisiä sopimuksia ja jos niihin haluaa muutoksia, niin Suomessa on Eduskunta sitä varten.

        Tuo sinun pakanjauhamisesi on turhaa kitinää…. Jatka toki vaan sitä, jos mielenterveytesi siitä paranee…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat ihan vapaasti valita eläkevakuutusyhtiöisi.

        Lakisääteisen työeläkeyhtiön valitsee työnantaja, joka ottaa työntekijöilleen työeläkevakuutuksen.

        Verotus tapahtuu EU:n ja kansallisten lakien sekä tehtyjen kahdenvälisten sopimusten mukaisesti. Nämä ovat valtioiden välisiä sopimuksia ja jos niihin haluaa muutoksia, niin Suomessa on Eduskunta sitä varten.

        Tuo sinun pakanjauhamisesi on turhaa kitinää…. Jatka toki vaan sitä, jos mielenterveytesi siitä paranee…

        Just ja työnantaja myös maksaa suuremman osan työeläkemaksusta.
        Ennen työnantaja maksoi koko työntekijän työeläkkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just ja työnantaja myös maksaa suuremman osan työeläkemaksusta.
        Ennen työnantaja maksoi koko työntekijän työeläkkeen.

        Työnantaja maksaa kaikki palkkaamansa työntekijän palkkakustannukset. Palkkakustannuksiin kuuluu myös lakisääteinen työeläkevakuutusmaksu, palkkaverot, lakisääteinen tapaturmavakuutus jne. Palkansaajaan saa tililleen vain nettopalkan ja työnantaja tilittää muut palkkakustannuksen osuudet sinne minne ne kuuluvat, verottajalle, työeläkevakuutusyhtiölle, tapaturmavakuutusyhtiöstä jne.

        Kuinkas muuten se oikeastaan voisi ollakaan?

        No tietysti niin, että työnantaja maksaisi koko palkkakustannuksen työntekijälleen, joka sitten itse maksaisi nuo nyt työnantajan tilittämät sinne minne ne kuuluu maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, sitten millään asiallista vastausta... Minua ja meitä ei kiinnosta sinun valtiosi ja poliittinen paska. Me halutaan, että varkaus loppuu ja voimme valita itse eläkevakuutusyhtiön ja eläkevakuutuksen. Olemme Euroopan unionin kansalaisia ja tämä pitää olla oikeus.
        Myös oikeus siirtää eläkevakuutus toiselle yhtiölle.

        Olen äänestänyt Suomen EU:n jäseneksi. Olen Euroopan unioni kansalainen. Se mikä lukee myös passissa. Euroopan Unionin kansalaisen.

        Katsos kun se eläkevakuutusmaksu on vähennyskelpoinen kun sitä maksetaan niin vastavoimaisesti se on verotuskelpoista kun eläkkeet maksetaan.
        Jos olisit säästänyt omalle tilille kertaalleen verotettuja rahoja niin silloin ei tarvitse maksaa veroja.
        Verottaja haluaa aina veronsa, vai luuletko että ulkomaille muutto muuttaa tuota periaatetta.
        Minäkin tai oikeammin yritykseni on maksanut mulle vapaaehtoista eläkettä jonka saanut vähentää verotuksessa (20%) ja nyt kun sitä aletaan maksamaan minulle maksan siitä 27% veroa, eli verottaja ottaa takaisin aina sen mitä antaa.


    • Anonyymi

      Zuoli on tyhjä ja tyhmä!🤗

    • Anonyymi

      Olet tosi tyhmä ja tietämätön .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      133
      3208
    2. 121
      1415
    3. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      136
      1274
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1152
    5. Rauhaa et tule koskaan saamaan

      Me olemme sodassa nyt ja ikuisesti
      Ikävä
      76
      972
    6. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      834
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      812
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      42
      803
    9. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      68
      795
    10. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      72
      783
    Aihe