Ei ihme kun juttu ei edennyt mihinkään. Kiusasit monta vuotta. Ja päiviesi ratoksi lähettelit se*suaalissävytteisiä viestejä. Eikä sulla ollut nähtävästi tarkoituskaan viedä tutustumista yhtään pidemmälle.
Mietitkö koskaan miltä musta tuntuu?
J mies leikit vaan minun tunteilla
31
614
Vastaukset
- Anonyymi
mietin, ja, kaipaan sinua,
olen, mitä olen,
aika, vaivainen, ja, heikko henkisesti ja fyysisesti,
jotenkin, jos, maailma, antaisi, parastaan, se, antaisi, minulle henkisen
ja, fyysisen terveyden,
ainoa, toivoni on Tieteen radikaali kehittyminen, joka, vuosi,
kaikkialla, maailmassa,
ja, aika,
joten, toivotaan, että olen jo, paremmassa, kunnossa, 20 vuoden kuluttua,
täytyy toivoa, vain,
ja, sinua kaipaan,
ja, tulen aina kaipaamaan,
ja, sen, vuoksi sinulla on minulla sydämessäni aina, paikka,
missä olenkin, sitten,
N - Anonyymi
Mitään seksuaalista ei ollut.
- Anonyymi
Kolme vastasi aloitukseen eikä kukaan välittäny naisen tunteista jokainen ukko puhu. vaan omista tarpeistaan
- Anonyymi
Ei tähän horinaan ole edelleenkään ätmi osallistunut kuin sinä tai poikkeuksena pari retorista kysymystä ohi tämän aiheen🤭
- Anonyymi
Mietin useinkin. Olen alkanut liikkumaan maahanmuuttajien seurassa, en enää kaipaa sinua lainkaan.
J- Anonyymi
Tosi kiva, että viihdyt maahanmuuttajien kanssa. 💛
- Anonyymi
Älä valehtele. Et ole kaivannut mua ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi kiva, että viihdyt maahanmuuttajien kanssa. 💛
Musta tuntuu hyvältä. On pinkki sisältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta tuntuu hyvältä. On pinkki sisältä.
Moha med on Moha med , can just imagine how pink their assh0les are after 🤮
- Anonyymi
Oliko joku sitä mieltä, että ehdottomasti tietää mistä tai kenestä on kyse jne mitä tulee tähän ätmin J-saagaan? Liittyykö nämä seksuaalissävytteiset viestit tai kuvamateriaali samaan aiheeseen vai joku ätmin keksimistä toisen osapuolen kirjaimista esim S, T, M, L, K tai vastaavaa? Vaikuttaako sellainen hieman utopialta jälkikäteen?
- Anonyymi
Tykkään siitä tunteesta kun voin sanoa ettei onnistukaan. :'D
- Anonyymi
Seksuaalipredaattorit nauttii uhreilla leikittelystä.
- Anonyymi
Tätä välillä kyllä mietin omalla kohdalla kun mietin J miestä. Mikä helvetti mua odottaisikaan 😂
- Anonyymi
Ai sullekkin on köyny noin
Terveisin joku muu jota ”Jekku ” ”Jännä” ”jallittaja” mies hiukan jallitti …
Antoi odottaa jotain mitä ei lopulta ollutkaan …
Ne on nää J-miehet semoisia epeleitä… kannattaa hiukan suhtautua varauksella .
Tiedän kuitenkin et ihastun mitään oppimatta
taas uudestaan taas johonkin uuteen J mieheen …
Koska niin on jo käynyt …
-J mies panomies pelimies jännämies vie naiset-
Naiselta kohtalotoverille…- Anonyymi
Oivoi, pitäiskö nyt sit olla huolissaan, kun itsekin on ihastunut yhteen J-mieheen? 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oivoi, pitäiskö nyt sit olla huolissaan, kun itsekin on ihastunut yhteen J-mieheen? 😆
Pitää olla niistä heiti ei tiedä mitään .
Toivon sulle silti onnea matkaan joillakin natsaa… mutta tämä toinenkin vaihtoehto on .😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla niistä heiti ei tiedä mitään .
Toivon sulle silti onnea matkaan joillakin natsaa… mutta tämä toinenkin vaihtoehto on .😂Heh, kiitos onnentoivotuksesta. Saa nyt nähdä tuleeko tästä hänen kanssaan edes mitään, mutta toivotaan parasta. :) Ja unohdin mainita, että en sii ole ap, vaan ihan sivusta vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, kiitos onnentoivotuksesta. Saa nyt nähdä tuleeko tästä hänen kanssaan edes mitään, mutta toivotaan parasta. :) Ja unohdin mainita, että en sii ole ap, vaan ihan sivusta vain.
Joo kyllä huomasin et jo kolmas J miehiin haksahtanut ilmottautuu tähän ketjuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä huomasin et jo kolmas J miehiin haksahtanut ilmottautuu tähän ketjuun.
Ätmin yksinpuhelua nämä keskustelut on olleet jo toistakymmentä vuotta ja matkan varrelle ehkä pari epätoivoista ja lievästi sanottuna luulosairasta opportunistia mahtunut säätämään. Mutta sinähän sen päätekijänä tiedätkin😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juha vie kaikki naiset. Ätmin mielikuvitusmiekkailun kohde jo 22 vuotta kö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ätmin yksinpuhelua nämä keskustelut on olleet jo toistakymmentä vuotta ja matkan varrelle ehkä pari epätoivoista ja lievästi sanottuna luulosairasta opportunistia mahtunut säätämään. Mutta sinähän sen päätekijänä tiedätkin😉
Sama tuubapska jo vuosikymmeniä kestäneellä j miäs ristiretkellään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juha vie kaikki naiset. Ätmin mielikuvitusmiekkailun kohde jo 22 vuotta kö
Just se sama tyyppi Juha68 ätmin arkkivihollinen. Hyvä kun kysyt ätmiltä tätä tarkennusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tuubapska jo vuosikymmeniä kestäneellä j miäs ristiretkellään
Joo jätetään nämä muiden ristiretket omaan arvoonsa kun ei tuo konsonantti mikään trademark sentään ole tai muuta
- Anonyymi
Ihan typerää ajatella, että nimen alkukirjaimella olisi mitään merkitystä sen kanssa, millainen ihminen on. Oikeasti nyt.
- Anonyymi
Niinpä. J nyt sattuu vaan olemaan ehkä yleisin miesten nimien alkukirjain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. J nyt sattuu vaan olemaan ehkä yleisin miesten nimien alkukirjain.
Itse nyt ainakin heiton nuo omat kommenttini tuonne ihan vitsillä. - sivusta
- Anonyymi
On typerää kuvitella, että yhdessäkään provoaloituksessa muu sisältö olisi sen kummempaa trollailua. Valot päälle
- Anonyymi
Täällä kirjoittelee mielisaraat ihmiset. Minkäs teet.
- Anonyymi
Nää J miehet pelaa likaista peliä.
- Anonyymi
Ite sä kyl rupesit pelkeileen et edes halunnut nähdä
- Anonyymi
Höpöhöpö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 866338
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283160Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691716- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859