on tuo oranssi pallukka, jonka keskellä on numero? Se on ilmaantunut aloituksen yläpeukun vasemmalle puolelle.
Tietääkö kukaan mikä
11
431
Vastaukset
Pitää lisätä vielä, ettei kukaan luule mun näkevän omiani. Se näkyy ainakin mulla silloin kun olen kirjautunut käyttäjätunnuksellani.
- Anonyymi
Se näkyy vain kirjautuneille.
- Anonyymi
Näkyy kirjautumattomanakin
- Anonyymi
Mielenkiintoista. En tässä ketjussa näe pallukkaa paitsi kirjautuneena. Mutta toisella sivulla näkyy useampi pallukka vaikka en olekaan kirjautunut.
- Anonyymi
Näyttää uudet viestit ketjuun jonka olet aiemmin lukenut.
Wau. Ihmettelinkin kun yksi pallukka näytti ensin 76 ja muuttui nollaksi. Olin ilmeisesti lukenut eilen ja kun luin uudestaan niin nollautui.
- Anonyymi
Ei toimi mulla noin. Ehkä riippuu evästeasetuksista tai jotain.
Anonyymi kirjoitti:
Ei toimi mulla noin. Ehkä riippuu evästeasetuksista tai jotain.
Niin tai selaimesta. Mulla Chrome!
- Anonyymi
Mä sulle pallukat näytän...
- Anonyymi
Kohta näkyy tissit. 😚
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576