Kristillisissä maissa helluntaita vietetään Pyhän Hengen vuodattamisen kunniaksi. Apostolien tekojen mukaan tuhannet ihmiset olivat koolla ensimmäisenä helluntaina. Tuolloin Pyhä Henki vuodatettiin apostolien päälle. Helluntaita kuvaavat Pyhän Hengen vertauskuvat, kyyhkynen ja liekki.
Sunnuntaisin on palkka maksettava tuplana kaikille.
Pyhäpäivinä lähimmäisiä riistävät ovat saatanan lähettiläitä.
Riistetäänkö palkkasi sunnuntaisin, he ovat saatanasta
11
403
Vastaukset
- Anonyymi
Raamattu sanoo selvästi, että Jumala ”ei ole koskaan epäoikeudenmukainen” (5. Mooseksen kirja 32:4). Jumala ei esimerkiksi ikinä aiheuttaisi auto-onnettomuutta, jossa kuolisi viattomia ihmisiä. Rankaisu tulee väärintekijälle! Jumalan uskollinen palvelija Abraham tiesi Jumalan olevan oikeudenmukainen. Hän sanoi, ettei Jumala voisi koskaan ”pyyhkäistä oikeamielistä pois pahojen kanssa”. Abrahamista se oli ”mahdotonta”. (1. Mooseksen kirja 18:23, 25.)
- Anonyymi
Jumala rankaisee pahantekijöitä ja heidän läheisiään onnettomuuksilla ja sairauksilla.
- Anonyymi
"Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni” (KR 33).
- Anonyymi
”Jumala rankasee Pietolan isäntää” tiesi Pölhö-Kustaakin vanhassa suomalaisessa elokuvassa https://youtu.be/lvCxi5YAgNk
- Anonyymi
Saatanan vietävissä olevat ihmiset: ”Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa”.
Vihtahousu ei suinkaan tule sarvet päässä ja sorkissa sekä hännässä vaan se tekeytyy valkeuden enkeliksi eli lupaa 10 hyvää ja 9 kaunista.
Joh.8:44 ”Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä”. - Anonyymi
Laki määrää tuplapalkan. Se on vain maksettava.
- Anonyymi
”Kirottu olkoon mies, joka ei kiimaista naista auta.”
Muslimit tuota Sanassa annettua tottelevat. Toisin on mieskunnottomien kantasuomalaisten kohdalla.
Siksi vain viriilejä mamuja taksiin kontakteja naisiin luomaan.
Kantasuomalaiset pois taksin ratin takaa syömästä mamujen leipää. - Anonyymi
sara sipola oon paskana on taksipussien suosikki. toisena on kouri minua päiväunissa ,jaska,
- Anonyymi
Varo ilmestyskirjan petoja.
- Anonyymi
1. Valittaa täytyy totta
Ja surra suuresti,
Kun vääryys vallan ottaa
Ja pahuus paisuupi.
Mykäkskö tuli kerran
Jo kaikki maailma,
Kun oikeutta Herran
Ei kenkään julista?
2. Nyt petos, vilppi täällä
On noussut kunniaan,
On valhe vallan päällä
Ja vääryys voimassaan;
Ei köyhän, kurjan ääntä
Viattomuudessaan
Kuunnella, rikas vääntää
Lain myöten tahtoaan.
3. Kas lähimmäistään syövät
Nuo jumalattomat,
Viekkaudella vievät
Sen elot ainoat;
Kuin käärme kiukussansa
He korvat lummessa,
Ahdistelevat kansaa,
Sortavat vaivaista.
4. Mut kerran Herra kostaa
Työt jumalattomat,
Rankaisee ansiosta
Ryöstäjät viekkahat,
Ne, jotka täällä veivät
Orvolta oikeuden
Ja leskein leivän söivät,
Vaivaisen osuuden.
5. Vaan siviät ne kerran
Ilolla näkevät
Vanhurskauden Herran,
Työt Herran väkevät:
Hän kuinka voimassansa
Omansa vapahtaa,
Suuressa kunniassansa
Pahasta pelastaa. - Anonyymi
Sapatti on sinettinä Jumalan ja niiden välillä jotka häntä palvelevat. Paholaisen sinetti on sunnuntai! Sapatin rikkoja on tapettava.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822