Riistetäänkö palkkasi sunnuntaisin, he ovat saatanasta

Anonyymi-ap

Kristillisissä maissa helluntaita vietetään Pyhän Hengen vuodattamisen kunniaksi. Apostolien tekojen mukaan tuhannet ihmiset olivat koolla ensimmäisenä helluntaina. Tuolloin Pyhä Henki vuodatettiin apostolien päälle. Helluntaita kuvaavat Pyhän Hengen vertauskuvat, kyyhkynen ja liekki.

Sunnuntaisin on palkka maksettava tuplana kaikille.

Pyhäpäivinä lähimmäisiä riistävät ovat saatanan lähettiläitä.

10

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raamattu sanoo selvästi, että Jumala ”ei ole koskaan epäoikeudenmukainen” (5. Mooseksen kirja 32:4). Jumala ei esimerkiksi ikinä aiheuttaisi auto-onnettomuutta, jossa kuolisi viattomia ihmisiä. Rankaisu tulee väärintekijälle! Jumalan uskollinen palvelija Abraham tiesi Jumalan olevan oikeudenmukainen. Hän sanoi, ettei Jumala voisi koskaan ”pyyhkäistä oikeamielistä pois pahojen kanssa”. Abrahamista se oli ”mahdotonta”. (1. Mooseksen kirja 18:23, 25.)

      • Anonyymi

        Jumala rankaisee pahantekijöitä ja heidän läheisiään onnettomuuksilla ja sairauksilla.


    • Anonyymi

      "Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni” (KR 33).

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Saatanan vietävissä olevat ihmiset: ”Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa”.

      Vihtahousu ei suinkaan tule sarvet päässä ja sorkissa sekä hännässä vaan se tekeytyy valkeuden enkeliksi eli lupaa 10 hyvää ja 9 kaunista.

      Joh.8:44 ”Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä”.

    • Anonyymi

      Laki määrää tuplapalkan. Se on vain maksettava.

    • Anonyymi

      ”Kirottu olkoon mies, joka ei kiimaista naista auta.”
      Muslimit tuota Sanassa annettua tottelevat. Toisin on mieskunnottomien kantasuomalaisten kohdalla.
      Siksi vain viriilejä mamuja taksiin kontakteja naisiin luomaan.
      Kantasuomalaiset pois taksin ratin takaa syömästä mamujen leipää.

    • Anonyymi

      sara sipola oon paskana on taksipussien suosikki. toisena on kouri minua päiväunissa ,jaska,

    • Anonyymi

      Varo ilmestyskirjan petoja.

    • Anonyymi

      1. Valittaa täytyy totta
      Ja surra suuresti,
      Kun vääryys vallan ottaa
      Ja pahuus paisuupi.
      Mykäkskö tuli kerran
      Jo kaikki maailma,
      Kun oikeutta Herran
      Ei kenkään julista?

      2. Nyt petos, vilppi täällä
      On noussut kunniaan,
      On valhe vallan päällä
      Ja vääryys voimassaan;
      Ei köyhän, kurjan ääntä
      Viattomuudessaan
      Kuunnella, rikas vääntää
      Lain myöten tahtoaan.

      3. Kas lähimmäistään syövät
      Nuo jumalattomat,
      Viekkaudella vievät
      Sen elot ainoat;
      Kuin käärme kiukussansa
      He korvat lummessa,
      Ahdistelevat kansaa,
      Sortavat vaivaista.

      4. Mut kerran Herra kostaa
      Työt jumalattomat,
      Rankaisee ansiosta
      Ryöstäjät viekkahat,
      Ne, jotka täällä veivät
      Orvolta oikeuden
      Ja leskein leivän söivät,
      Vaivaisen osuuden.

      5. Vaan siviät ne kerran
      Ilolla näkevät
      Vanhurskauden Herran,
      Työt Herran väkevät:
      Hän kuinka voimassansa
      Omansa vapahtaa,
      Suuressa kunniassansa
      Pahasta pelastaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9479
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4017
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2790
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2554
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1803
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1632
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe