Minä rakastan sinua V

Anonyymi-ap

Rakastan, niin että sattuu.....

22

831

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulkoon ruoskittavaksi ennen auringonlaskua temppeliin. Siellä odotan ruoska kourassa.

• Anonyymi

Balin kirous toteutuu yöllä

• Anonyymi

Mies ruoskii ensin itsensä oletan

• Anonyymi

Nahkaruoska soi rowling rowling keep your arms ahead...

• Anonyymi

Vihan mylly...

• Anonyymi

Pihan pylly ok.

• Anonyymi

Se on täytetty

• Anonyymi

Veemies

• Anonyymi

Kohtalon mies

• Anonyymi

Minäkin H naista ❤️

• Anonyymi

V mies on tämän H naisen rakas. sivusta

• Anonyymi

Minäkin rakastan sinua! Rakastan ja kaipaan sinua niin paljon että en saa enää yöllä nukuttua. Sitten jos saan nukuttua niin näen sinusta unta. Viimeksi näin unta että suudeltiin.

• Anonyymi

Minä rakastan Villeä.

• Anonyymi

Missäpäin Ville asuu?

• Anonyymi

Minäkin rakastan sinua!

• Anonyymi

Täällä on ihan pimeitä juttuja.

• Anonyymi

Todella, välillä on harjaantuneimpienkin vaikea erottaa, että onko kommentoija etunimikirjainleikin keksinyt ätmi vai joku muu arkinen ahertaja heittelemässä nimiä jostain ihan avaruudesta lonkalta tai mitä nämä jotkut nyt tykkääkään arvuutella täällä🥱

• Anonyymi

Tästä kyllä puuttui ne upeat innovatiiviset fraasit kuten Itken itseni uneen niin kauan kuin en saa sinua, hyppään kaivoon jos en saa sinua, enkelitkin tiputtavat siipensä kun en saa sinua ja viimeiseksi kuivataan kyyneleitä yksisarvisten kavioihin koska elämä nyt vaan on niin rankkaa aina naisena jne

• Anonyymi

Juuri sitä ja tietysti ätmiltä on hyvä veto provosoida pässejä jollain nimikirjaimella ja voi vain miettiä mihin ne lotot milloinkin perustuu, kaikkeen ei riitä mielikuvitus minullakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri sitä ja tietysti ätmiltä on hyvä veto provosoida pässejä jollain nimikirjaimella ja voi vain miettiä mihin ne lotot milloinkin perustuu, kaikkeen ei riitä mielikuvitus minullakaan

Ätmiltä olisi hyvä veto olla joskus käyttämättä kirjaimia niin saattaisi saada joskus ns vilpitöntäkin matskua runkkukansioihin millä hekumoida yöt pitkin keskustelupalstoja, mutta ätmille tiedoksi että jos kalastelun kohteena on skidit olet vapaata riistaa viranomaisia myöten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ätmiltä olisi hyvä veto olla joskus käyttämättä kirjaimia niin saattaisi saada joskus ns vilpitöntäkin matskua runkkukansioihin millä hekumoida yöt pitkin keskustelupalstoja, mutta ätmille tiedoksi että jos kalastelun kohteena on skidit olet vapaata riistaa viranomaisia myöten

Niin on se kuitenkn näin, että etunimen kirjaimella ätmi saa vongattua huomiota

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      151
      6543
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      3908
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      45
      3066
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      132
      3034
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2806
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2176
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      271
      1968
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1908
    9. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      36
      1803
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1746
    Aihe