Kanada - Latvia

27

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­N­­­y­­m­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#178716651

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Minäkin katson ja toivon, että Latvia voittaa. Kyllä Kanadalle saa riittää, että pudotti Suomen jatkosta.

    • Anonyymi

      Voi ei! Nyt Kanada meni ohi.
      Tasoittakaa Latvia!
      Ja sitten vielä ohi.

    • Anonyymi

      Tiedossa oikea unelmafinaali. USA vs Kanada, ja tällä kertaa vastaus ei ole Kanada.

      • Anonyymi

        Niin juuri, ja ei ole Kanada, joka voiton vie.


    • Anonyymi

      Kyllä Kanada on taas mahtava, ja USAkin. Suomi ei ole ikinä mitään, *u.

      Meidän isällä on Kanadalainen Autokin.

    • 3-3 Saksa tasoihin =))
      ... ilma maalivahtia. III erä lopuillaan.

      • Kolmosella jääkiekko-USA-GER pelin selostaja on intohimoissaan mukaansa tempaava,
        kukahan tää on =))


    • Olen iloinen Saksan puolesta.... Onnea peliin =))

    • Anonyymi

      Jos nyt vielä jossitellaan (kuten kunnon urheiluspekulaatiossa kuuluu aina tehdä), niin olisihan tässä oikea peli voittamalla ollut tarjottimella kohtalaista menestystä Suomellekin.

      Ensin Latvia vastaan välierään, sitten USA / Saksa finaaliin.

      Nyt sama on tarjolla Kanadalle, joka oli hyvällä pelillä täysin kaadettavissa. No ei pelattu niin hyvää peliä, vastustaja pelasi selvästi paremman.

      Jenkkien touhu on tuollaista vuorottaista rallia ja sulamista, josta ei ikinä tiedä yhtään kuinka lopulta käy. Saksalla taas on hyvä ylivoima (joka riepotteli Suomeakin alkusarjassa), mutta muu hönöily ei ehkä sittenkään vieläkään riitä.

      Toki nämä ovat olleet yllätysten kisat, joten ei julisteta mitään.

      Eipä mennyt USA ensi kertaa pitkään aikaan Kanadaa vastaan MM-finaaliin sitten. Saksa meni vaihteeksi.

    • Aina ei voi voittaa, ees helluntaina.

    • TÄNÄÄN
      SAKSA
      voi
      voittaa =))

    • Anonyymi

      Kuinka ihanaa ois jos Deutschland voittaisi tämän. Saksalaisia herkkuja haen huomenna Lidlistä jos toteutuu.

      • Kerrankin minäkin kannatan Saksaa täysin.
        Ichliebe... =)) ...
        19:20 alkaa jännitys Kolmosellta =/


      • Anonyymi
        kuumepiikki kirjoitti:

        Kerrankin minäkin kannatan Saksaa täysin.
        Ichliebe... =)) ...
        19:20 alkaa jännitys Kolmosellta =/

        Samoin ja niin kannatin Latviaakin, joka päihitti Usa:n ja voitti pronssin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ja niin kannatin Latviaakin, joka päihitti Usa:n ja voitti pronssin.

        Nyt näyttää pahalta, jännnitttää pirkuleesti.


      • kuumepiikki kirjoitti:

        Nyt näyttää pahalta, jännnitttää pirkuleesti.



        DÄ*
        MM


      • Anonyymi
        kuumepiikki kirjoitti:

        Kerrankin minäkin kannatan Saksaa täysin.
        Ichliebe... =)) ...
        19:20 alkaa jännitys Kolmosellta =/

        Eikös sun pitänyt kannattaa Suomea?
        Eli sitä kannatetaan kuka pärjää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sun pitänyt kannattaa Suomea?
        Eli sitä kannatetaan kuka pärjää?

        Suomi putos jo ... Veikkasin voittajaa!


    • Anonyymi

      Saksa-hönöily ei riittänyt.

      • Anonyymi

        ...Karseilla mokilla ratkoivat peöin päätöserässä.

        Kanada voitti maailmanmestaruuden juuri sellaisella pelillä, jota Suomessa on haukuttu vuosikausia (ja jolla itse pärjätty vielä pidempään). Puolustamalla erinomaisesti joukkueena, jauhamalla omaa peliä ja hyödyntämällä vastustajan virheet riittävän tehokkaasti.

        Kommentaattori Jokisen diagnoosi oli, että suomalaista peliä pitää muuttaa, pelata toisin (l. lähinnä kuten hän itse tekee). Kommentaattori Kukkonen vaikeni.


      • Anonyymi

        ...Hienoa modifikaatiohokia pelasi Kanada, kaatoi myös hallitsevan mestarin sen omilla aseilla. Hattu päästä ja Congrats. Glyckwunsch Allesmanneille myös, ei huono saavutus, mutta parantamisen varaakin jää...


    • Anonyymi

      Mitä vtun leijonii?
      Ne suomaalaiset voi luistella järven jäällä.

      • No Leijjjjoniiii, =) ketunlettu!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe