Kanada - Latvia

27

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­N­­­y­­m­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#178716651

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Minäkin katson ja toivon, että Latvia voittaa. Kyllä Kanadalle saa riittää, että pudotti Suomen jatkosta.

    • Anonyymi

      Voi ei! Nyt Kanada meni ohi.
      Tasoittakaa Latvia!
      Ja sitten vielä ohi.

    • Anonyymi

      Tiedossa oikea unelmafinaali. USA vs Kanada, ja tällä kertaa vastaus ei ole Kanada.

      • Anonyymi

        Niin juuri, ja ei ole Kanada, joka voiton vie.


    • Anonyymi

      Kyllä Kanada on taas mahtava, ja USAkin. Suomi ei ole ikinä mitään, *u.

      Meidän isällä on Kanadalainen Autokin.

    • 3-3 Saksa tasoihin =))
      ... ilma maalivahtia. III erä lopuillaan.

      • Kolmosella jääkiekko-USA-GER pelin selostaja on intohimoissaan mukaansa tempaava,
        kukahan tää on =))


    • Olen iloinen Saksan puolesta.... Onnea peliin =))

    • Anonyymi

      Jos nyt vielä jossitellaan (kuten kunnon urheiluspekulaatiossa kuuluu aina tehdä), niin olisihan tässä oikea peli voittamalla ollut tarjottimella kohtalaista menestystä Suomellekin.

      Ensin Latvia vastaan välierään, sitten USA / Saksa finaaliin.

      Nyt sama on tarjolla Kanadalle, joka oli hyvällä pelillä täysin kaadettavissa. No ei pelattu niin hyvää peliä, vastustaja pelasi selvästi paremman.

      Jenkkien touhu on tuollaista vuorottaista rallia ja sulamista, josta ei ikinä tiedä yhtään kuinka lopulta käy. Saksalla taas on hyvä ylivoima (joka riepotteli Suomeakin alkusarjassa), mutta muu hönöily ei ehkä sittenkään vieläkään riitä.

      Toki nämä ovat olleet yllätysten kisat, joten ei julisteta mitään.

      Eipä mennyt USA ensi kertaa pitkään aikaan Kanadaa vastaan MM-finaaliin sitten. Saksa meni vaihteeksi.

    • Aina ei voi voittaa, ees helluntaina.

    • TÄNÄÄN
      SAKSA
      voi
      voittaa =))

    • Anonyymi

      Kuinka ihanaa ois jos Deutschland voittaisi tämän. Saksalaisia herkkuja haen huomenna Lidlistä jos toteutuu.

      • Kerrankin minäkin kannatan Saksaa täysin.
        Ichliebe... =)) ...
        19:20 alkaa jännitys Kolmosellta =/


      • Anonyymi
        kuumepiikki kirjoitti:

        Kerrankin minäkin kannatan Saksaa täysin.
        Ichliebe... =)) ...
        19:20 alkaa jännitys Kolmosellta =/

        Samoin ja niin kannatin Latviaakin, joka päihitti Usa:n ja voitti pronssin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ja niin kannatin Latviaakin, joka päihitti Usa:n ja voitti pronssin.

        Nyt näyttää pahalta, jännnitttää pirkuleesti.


      • kuumepiikki kirjoitti:

        Nyt näyttää pahalta, jännnitttää pirkuleesti.



        DÄ*
        MM


      • Anonyymi
        kuumepiikki kirjoitti:

        Kerrankin minäkin kannatan Saksaa täysin.
        Ichliebe... =)) ...
        19:20 alkaa jännitys Kolmosellta =/

        Eikös sun pitänyt kannattaa Suomea?
        Eli sitä kannatetaan kuka pärjää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sun pitänyt kannattaa Suomea?
        Eli sitä kannatetaan kuka pärjää?

        Suomi putos jo ... Veikkasin voittajaa!


    • Anonyymi

      Saksa-hönöily ei riittänyt.

      • Anonyymi

        ...Karseilla mokilla ratkoivat peöin päätöserässä.

        Kanada voitti maailmanmestaruuden juuri sellaisella pelillä, jota Suomessa on haukuttu vuosikausia (ja jolla itse pärjätty vielä pidempään). Puolustamalla erinomaisesti joukkueena, jauhamalla omaa peliä ja hyödyntämällä vastustajan virheet riittävän tehokkaasti.

        Kommentaattori Jokisen diagnoosi oli, että suomalaista peliä pitää muuttaa, pelata toisin (l. lähinnä kuten hän itse tekee). Kommentaattori Kukkonen vaikeni.


      • Anonyymi

        ...Hienoa modifikaatiohokia pelasi Kanada, kaatoi myös hallitsevan mestarin sen omilla aseilla. Hattu päästä ja Congrats. Glyckwunsch Allesmanneille myös, ei huono saavutus, mutta parantamisen varaakin jää...


    • Anonyymi

      Mitä vtun leijonii?
      Ne suomaalaiset voi luistella järven jäällä.

      • No Leijjjjoniiii, =) ketunlettu!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe