Kanada - Latvia

27

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­N­­­y­­m­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#178716651

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Minäkin katson ja toivon, että Latvia voittaa. Kyllä Kanadalle saa riittää, että pudotti Suomen jatkosta.

    • Anonyymi

      Voi ei! Nyt Kanada meni ohi.
      Tasoittakaa Latvia!
      Ja sitten vielä ohi.

    • Anonyymi

      Tiedossa oikea unelmafinaali. USA vs Kanada, ja tällä kertaa vastaus ei ole Kanada.

      • Anonyymi

        Niin juuri, ja ei ole Kanada, joka voiton vie.


    • Anonyymi

      Kyllä Kanada on taas mahtava, ja USAkin. Suomi ei ole ikinä mitään, *u.

      Meidän isällä on Kanadalainen Autokin.

    • 3-3 Saksa tasoihin =))
      ... ilma maalivahtia. III erä lopuillaan.

      • Kolmosella jääkiekko-USA-GER pelin selostaja on intohimoissaan mukaansa tempaava,
        kukahan tää on =))


    • Olen iloinen Saksan puolesta.... Onnea peliin =))

    • Anonyymi

      Jos nyt vielä jossitellaan (kuten kunnon urheiluspekulaatiossa kuuluu aina tehdä), niin olisihan tässä oikea peli voittamalla ollut tarjottimella kohtalaista menestystä Suomellekin.

      Ensin Latvia vastaan välierään, sitten USA / Saksa finaaliin.

      Nyt sama on tarjolla Kanadalle, joka oli hyvällä pelillä täysin kaadettavissa. No ei pelattu niin hyvää peliä, vastustaja pelasi selvästi paremman.

      Jenkkien touhu on tuollaista vuorottaista rallia ja sulamista, josta ei ikinä tiedä yhtään kuinka lopulta käy. Saksalla taas on hyvä ylivoima (joka riepotteli Suomeakin alkusarjassa), mutta muu hönöily ei ehkä sittenkään vieläkään riitä.

      Toki nämä ovat olleet yllätysten kisat, joten ei julisteta mitään.

      Eipä mennyt USA ensi kertaa pitkään aikaan Kanadaa vastaan MM-finaaliin sitten. Saksa meni vaihteeksi.

    • Aina ei voi voittaa, ees helluntaina.

    • TÄNÄÄN
      SAKSA
      voi
      voittaa =))

    • Anonyymi

      Kuinka ihanaa ois jos Deutschland voittaisi tämän. Saksalaisia herkkuja haen huomenna Lidlistä jos toteutuu.

      • Kerrankin minäkin kannatan Saksaa täysin.
        Ichliebe... =)) ...
        19:20 alkaa jännitys Kolmosellta =/


      • Anonyymi
        kuumepiikki kirjoitti:

        Kerrankin minäkin kannatan Saksaa täysin.
        Ichliebe... =)) ...
        19:20 alkaa jännitys Kolmosellta =/

        Samoin ja niin kannatin Latviaakin, joka päihitti Usa:n ja voitti pronssin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ja niin kannatin Latviaakin, joka päihitti Usa:n ja voitti pronssin.

        Nyt näyttää pahalta, jännnitttää pirkuleesti.


      • kuumepiikki
        kuumepiikki kirjoitti:

        Nyt näyttää pahalta, jännnitttää pirkuleesti.



        DÄ*
        MM


      • Anonyymi
        kuumepiikki kirjoitti:

        Kerrankin minäkin kannatan Saksaa täysin.
        Ichliebe... =)) ...
        19:20 alkaa jännitys Kolmosellta =/

        Eikös sun pitänyt kannattaa Suomea?
        Eli sitä kannatetaan kuka pärjää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sun pitänyt kannattaa Suomea?
        Eli sitä kannatetaan kuka pärjää?

        Suomi putos jo ... Veikkasin voittajaa!


    • Anonyymi

      Saksa-hönöily ei riittänyt.

      • Anonyymi

        ...Karseilla mokilla ratkoivat peöin päätöserässä.

        Kanada voitti maailmanmestaruuden juuri sellaisella pelillä, jota Suomessa on haukuttu vuosikausia (ja jolla itse pärjätty vielä pidempään). Puolustamalla erinomaisesti joukkueena, jauhamalla omaa peliä ja hyödyntämällä vastustajan virheet riittävän tehokkaasti.

        Kommentaattori Jokisen diagnoosi oli, että suomalaista peliä pitää muuttaa, pelata toisin (l. lähinnä kuten hän itse tekee). Kommentaattori Kukkonen vaikeni.


      • Anonyymi

        ...Hienoa modifikaatiohokia pelasi Kanada, kaatoi myös hallitsevan mestarin sen omilla aseilla. Hattu päästä ja Congrats. Glyckwunsch Allesmanneille myös, ei huono saavutus, mutta parantamisen varaakin jää...


    • Anonyymi

      Mitä vtun leijonii?
      Ne suomaalaiset voi luistella järven jäällä.

      • No Leijjjjoniiii, =) ketunlettu!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      766
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      730
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe