En osaa lukea miestä

Anonyymi-ap

Mulla ei ole käsikirjaa mieheen. En tiedä haluaako se ihastuksestani jo eroon.
Onko kellään suomimiehen käsikirjaa?

43

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole mullakaan, mutta kerro toki, jos sellaisen löydät. Olisi itselläkin tarvetta...

      • Anonyymi

        Juu, koitan googlesta kaivaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, koitan googlesta kaivaa..

        Varmasti sieltä jotain löytyy, voi vaan olla vähän liian yleisluontoisia ohjeita. :D


    • Anonyymi

      Miehet harvemmin tarvii käsikirjaa. Musta miehet on mutkattomampia kuin naiset.

      Miehet sanoo suoraan mitä haluaa, on siellä missä haluaa ja jos miestä ei näy eikä kuulu niin on aika selväks tehnyt että mikä on ko. Naisesta olevat ajatukset ja tunteet.

      T: Karoliina

      • Anonyymi

        Et sitten tunne kovin montaa miestä. Osa heistä on mutkattomia ja osa suoranaisia labyrintteja, kuten naisistakin. ja varmasti myös niistä muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten tunne kovin montaa miestä. Osa heistä on mutkattomia ja osa suoranaisia labyrintteja, kuten naisistakin. ja varmasti myös niistä muista.

        Juu, ei ota kyllä miehistä mitään selvää nykyään, että siinä on kyllä tasa-arvossa edetty. 😅


    • Anonyymi

      Eiköhän se tuo Raamattu ole, niinkuin kaikille muillekin. Missään muussa kirjassa ei oteta huomioon sitä, että kaikki ihmiset tekevät pahaa, ja että kaikkien sydän on paha. Muut käsikirjat antavat siis väärän kuvan, johon ei voi luottaa. Ihmisen oma sydänkin on vähän kuin oma tietokirja, jossa kaikki on vinksallaan. Hirveästi luuloja ja oletuksia ja vääriä johtopäätöksiä..

      • Anonyymi

        Raamattu? Se satukirja? No ei kai.


    • Anonyymi

      Ei niistä ota selvää.
      Kait ne tykkää leikitellä naisilla.

    • Anonyymi

      Jos miehellä putkiaivot, olet kusessa.
      t:Putkiaivo

      • Anonyymi

        Toimisikohan vanhan kuvaputkin-tv:n käyttöohjeet tässä tapauksessa, hmm. -sivusta


      • Anonyymi

        Hänellä taitaa muuten olla sellaiset. Niinpä onkin 😄 -aloittajalta


    • Anonyymi

      Sinun pitää opetella puhumaan, kysymällä asiat selviää, ei horoskoopeista, tai käsikirjoista.

      • Anonyymi

        Vau, nyt oli kyllä käytännöllinen neuvo ätmiltä ätmille😂🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau, nyt oli kyllä käytännöllinen neuvo ätmiltä ätmille😂🥱

        Olet tainnut jumittaa palstalla muutaman vuoden liikaa, alkaa tuo sanavarastosi ja omituinen logiikka vaikuttamaan niin tunkkaiselta. Ei aukene ulkopuolisille, mutta yritit kai olla hauska?


      • Anonyymi

        Osaan minä puhua mutta ehkä sisällössä on petraamista vielä.


    • Anonyymi

      Miehet on Marsista ja naiset Venuksesta.
      Pitää suhtautua yksilöinä.
      Aina kannattaa kysyä. Ehkä se jotain avaa tai sitten ei. Riippuu miehestä miten haluaa avautua.

      • Anonyymi

        Tää miehet on Marsista ja naiset Venuksesta-juttu on kyllä niin kuultu ja nähty, että oikeen kyllästyttää. Melkeen jopa ärsyttää jo. Voitaisi unohtaa koko sanonta. Ei kaikki samaa sukupuolta olevat ole tosiaankaan keskenään samanlaisia tai ajattele asioista samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää miehet on Marsista ja naiset Venuksesta-juttu on kyllä niin kuultu ja nähty, että oikeen kyllästyttää. Melkeen jopa ärsyttää jo. Voitaisi unohtaa koko sanonta. Ei kaikki samaa sukupuolta olevat ole tosiaankaan keskenään samanlaisia tai ajattele asioista samalla tavalla.

        Minähän kirjoitin että pitää suhtautua yksilöinä , etkö huomannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän kirjoitin että pitää suhtautua yksilöinä , etkö huomannut?

        Huomasin, enkä tarkoittanut tätä siis kritiikkinä sinulle. Vaan yleisesti. Pahoittelut epäselvyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää miehet on Marsista ja naiset Venuksesta-juttu on kyllä niin kuultu ja nähty, että oikeen kyllästyttää. Melkeen jopa ärsyttää jo. Voitaisi unohtaa koko sanonta. Ei kaikki samaa sukupuolta olevat ole tosiaankaan keskenään samanlaisia tai ajattele asioista samalla tavalla.

        Tämä oli sivusta. En kirjoittaisi noin - aloittajalta


    • Anonyymi

      Mulla on, mutta puuttuu kokoelmista toi suomineidon käsikirja...

      • Anonyymi

        Mulla sattumalta olis taas just semmonen ylimääräsenä? Tehdäänkö vaihtokaupat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sattumalta olis taas just semmonen ylimääräsenä? Tehdäänkö vaihtokaupat?

        Noh sillä on aika paljon tunnearvoa, tietoa kasattu samojen kansien alle jo vuosikymmeniä, mutta kyllä mä voin ihan surutta jakaa tietotaitoa kaikesta hatun alle kertyneestä, eli jakaminen ja osittainen lainaaminenkin onnistuu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh sillä on aika paljon tunnearvoa, tietoa kasattu samojen kansien alle jo vuosikymmeniä, mutta kyllä mä voin ihan surutta jakaa tietotaitoa kaikesta hatun alle kertyneestä, eli jakaminen ja osittainen lainaaminenkin onnistuu :)

        Ok, no jos lainaat sen kirjan mulle, niin mä lainaan ton toisen sulle? :) Mistä nähdään vaihtoa varten? 😁


      • Anonyymi

        Voitaisiin vaihtaa, jos olet se mun kulta. Hyvin sopisi mulle -aloittajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh sillä on aika paljon tunnearvoa, tietoa kasattu samojen kansien alle jo vuosikymmeniä, mutta kyllä mä voin ihan surutta jakaa tietotaitoa kaikesta hatun alle kertyneestä, eli jakaminen ja osittainen lainaaminenkin onnistuu :)

        Kiva kuulostat niin kivalta, että vaihtokaupat on sovittu :) -aloittajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulostat niin kivalta, että vaihtokaupat on sovittu :) -aloittajalta

        Tuossa mun kirjassani on sitten se haittapuoli että se kulkee kahdella jalalla ja varustettu ynnämuilla ruumiinosilla myös, totta puhuen kannetkin on jo aika ruttuiset...vähän vaikea sovitella mihin tuota vaihtais, onko ehdotuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, no jos lainaat sen kirjan mulle, niin mä lainaan ton toisen sulle? :) Mistä nähdään vaihtoa varten? 😁

        Ensin tarttee sopia tuo laina-ajan pituus, kissat nyt ei kuole nälkään parissa päivässä eikä nuo pari teiniäkään...Mä kyllä ajattelin vain sitten kanssa lainata tuota sun teostas, vaihtamalla menis noi sukupuoli-identiteetit epäselvään suuntaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa mun kirjassani on sitten se haittapuoli että se kulkee kahdella jalalla ja varustettu ynnämuilla ruumiinosilla myös, totta puhuen kannetkin on jo aika ruttuiset...vähän vaikea sovitella mihin tuota vaihtais, onko ehdotuksia?

        Ok. minä skippaan tämän vaihtokaupan, pidä tuo välityrkky.


    • Anonyymi

      Vaikea on lukea… mutta ei haittaa. Ihastus ei omassa tapauksessani lähde mihinkään, vaikka haluaisikin. 🥰

      • Anonyymi

        Kiitos miehelle noista sanoistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos miehelle noista sanoistasi.

        Niin siis kenelle miehelle???


    • Anonyymi

      Jos vehkeilet ja väsäilet toista vastaan vaikka kuinka yhyy nyyh ja voi voi mutku mutku on neutraalisti ilmaistuna mautonta kuvitella, että ratsastatte yhdessä lopulta sinne auringonlaskuun. Tämä on sukupuolineutraali neuvo

      • Anonyymi

        Vastemielinen tapasi kirjoittaa syö sisällön. Ei sinua kukaan jaksa lukea loppuun asti.


    • Anonyymi

      Mun täytyy kyllä naisena todeta etten ymmärrä tätä viestiä. Onko sulla siis toinen ihastus josta joku eri mies haluaa eroon.? Vai oletko itse ihastunut mieheen joka haluaa sinusta eroon? Ja se on kyllä totta että miehistä ei ikinä tiedä. Itsekin ollut ihan hämmästynyt aikoinaan kun joku joka vaikuttanut ettei vähempää vois kiinnostaa tuonnut ilmi että on ihastunut. Kannattaakin valita yksilö jolla teot ja puheet menee yksiin.

      • Anonyymi

        Oo, siis tarkoitin että haluaa ihastelustani eroon. Pieni kirjoitusvirhe muutti sisällön täysin 😁 Puoliunessa kirjoitettu. Mutta minä en valitse kohdettani. Olen itsenäinen romantikko ja rakastun jos rakastun, muuten pysyn yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oo, siis tarkoitin että haluaa ihastelustani eroon. Pieni kirjoitusvirhe muutti sisällön täysin 😁 Puoliunessa kirjoitettu. Mutta minä en valitse kohdettani. Olen itsenäinen romantikko ja rakastun jos rakastun, muuten pysyn yksin.

        Miehet on saalistajia lopulta. Ei kannata ihastella liikaa. Loputon hehkutus menee maku. Välillä vähän antaa miehenkin nähdä vaivaa niin pysyy mielenkiinto yllä.


    • Anonyymi

      🤗🤗

    • Anonyymi

      Suomimiehen käsikirja on sellainen 900 sivua ja siltikään sillä ei tee mitään. Ja ainiin, ne sivut on vielä tyhjiä.

    • Anonyymi

      Ei nyt heti muuta tule mieleen, kuin astro.fi sieltä, vaikka biorytmit kohdasta.

    • Anonyymi

      Rakastakaa, oisko liikaa. Siihen varmaan sisältyy kaikki muu ja tarvittava.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2609
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      208
      2374
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      184
      1782
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe