Miten saan mies tietää, jos sullakin on tunteita

Anonyymi-ap

kun ei riitä pokka kysyäkään? Epäilen niin vahvasti että olen vähän vääränlainen sulle.

36

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näetkö selvästi sen että mahdoton keissi?

      Mikä voisi tehdä siitä mahdollisen?

      • Anonyymi

        Ei se täysin mahdoton ole. En tiedä. Pitää nukkua ja miettiä levänneenä.


      • Anonyymi

        Miks pitää väkisin yrittää mahdotonta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks pitää väkisin yrittää mahdotonta

        Mikä on mahdotonta? Ei ole mahdotonta kysyä häneltä mutta vaikeaa se on.


    • Anonyymi

      Pokkaa sulla on ainakin.

      • Anonyymi

        Se on käynyt selväksi!


      • Anonyymi

        Vähän on mutta silleen viattomalla tavalla. En pääse asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän on mutta silleen viattomalla tavalla. En pääse asiaan.

        Miks pommitat toisen miestä ja sit jauhat muille ett se laittaa sulle muka viestiä? Miksi aiheutat toisille pahaa mieltä? Etkö ajattele kaikkien osapuolien tunteita??!!!
        Miten kehtaat. Epävakaata. Olisit sitäpaitsi liian vääränlainen. Olet sairaalloisen mustasukkainen. Se kai saa sut pettämään. Lopeta toisen miehelle viestin pommitus. Noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks pommitat toisen miestä ja sit jauhat muille ett se laittaa sulle muka viestiä? Miksi aiheutat toisille pahaa mieltä? Etkö ajattele kaikkien osapuolien tunteita??!!!
        Miten kehtaat. Epävakaata. Olisit sitäpaitsi liian vääränlainen. Olet sairaalloisen mustasukkainen. Se kai saa sut pettämään. Lopeta toisen miehelle viestin pommitus. Noloa.

        Käsittääkseni hän ei ole varattu. Varma en ole. Kukas vttu sinä vinkuja sitten olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks pommitat toisen miestä ja sit jauhat muille ett se laittaa sulle muka viestiä? Miksi aiheutat toisille pahaa mieltä? Etkö ajattele kaikkien osapuolien tunteita??!!!
        Miten kehtaat. Epävakaata. Olisit sitäpaitsi liian vääränlainen. Olet sairaalloisen mustasukkainen. Se kai saa sut pettämään. Lopeta toisen miehelle viestin pommitus. Noloa.

        Järkyttyneenä luin viestisi uudelleen. Sinhän olet reppana tosissasi, kuvittelet minut aloittaja tutuksesi ja kirjoitat noin siksi. Säälin sinua todella. Olen aiemminkin huomannut, että tämä ett nainen on älyllisesti täysnolla.


      • Anonyymi

        No onhan tuo aika törkeää tekstiä mitä hän tuohon laittoi JOLLEKIN, ei liity minuun kuten sinun harhaukkosikaan ei liity. Saahan sitä teiltä vamma!siltakin odottaa asiallista käytöstä joskus. Minä teen sitä. Minä koitan takoa teidän kiusaajien päähän järkeä. Enkä ole ainoa. Turhaa se on, mutta kun illalla kun suljen silmäni, tunnen itseni kunnon ihmiseksi. Kiitos teidän kiusaajien.

        sivusta aloittajalta kun en tunne näitä kiusaajanaisia.


    • Anonyymi

      Pokka on kadonnut poistunut maasta.

      • Anonyymi

        Kuubassa kirjoittamassa.


      • Anonyymi

        Juu, se meni kellariin piiloon.


    • Anonyymi

      tietäähän sen sanomattakin.. tiedän ainakin omasta kaivatustani. on vaan esteitä 😊🥲

      • Anonyymi

        En minä ole sinä etkä sinä ole minä. Emme näe ja koe asioita samalla tavalla. On lapsellista kuvitella, että muut ajattelee kuten sinä. On tuhat ja yksi syytä miksi joku ei sitä näkisi, aloituksessa vain yksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole sinä etkä sinä ole minä. Emme näe ja koe asioita samalla tavalla. On lapsellista kuvitella, että muut ajattelee kuten sinä. On tuhat ja yksi syytä miksi joku ei sitä näkisi, aloituksessa vain yksi.

        no anteeks ny vaa 🙂


    • Anonyymi

      On tunteita nainen kyllä.

      • Anonyymi

        Rakastan sinua. Minä rakastan sinua. Mä rakastan sua. Mää rakastan sä. Mie rakastan sinnuu. I love you. Sille miehelle aloittajalta.


    • Anonyymi

      Ei sillä luulolla ole väliä. Ne on aina väärässä ne luulot. Katsoppa niitä luuloja silmiin. Niillä on monesti eri kasvot. Eikö?

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Tämä on vaan tavallista vaikeampi tapaus kun olen tavallista enemmän rakastunut hänee.n Hän tuntuu niin omalta. Apua miten omalta.


    • Anonyymi

      Tutustu oikeassa elämässä niin saat tietää. Onhan noi tapaamiset, ja treffeille menot aina jännittävii, mut se on vaan pakollinen paha.

      • Anonyymi

        Joo mut sit voi unohtaa jos osapuolet varattuja.


      • Anonyymi

        Koko ajan teen lisää tuttavuutta. En ihan tuollaista jännitystä tarkoittanut kun ei olla treffeille menossa. Jos me oltaisiin treffeille tai vastaavilla niin en jännittäisi sen kysymistä mitä hän minusta ajattelee. Nyt on kyse ihan toisenlaisesta tuntemisesta ja siksi kysyminen on vaikeaa.


    • Anonyymi

      Kyllä. Olet vääränlainen kun mulla on jo oikea. Miksi tyrkytät

      • Anonyymi

        Koska rakastan häntä. En kyllä koe tyrkyttäväni itseäni hänelle. Älä sinä sairas kuluta näihin aikaasi, ei ole sinulle.


      • Anonyymi

        En ole aloittaja mutta huvittaa tällaiset viestit.
        Heti muka tunnistit aloittajan :D
        Voi ei! Palstatyrkky iski !
        Miten sinä mies selviät nyt tästä???
        Ole vaikka lukematta palstaa jos noin ahdistaa.


    • Anonyymi

      Millä tavoin olet vääränlainen?

      • Anonyymi

        Analysoidaan nyt tätä fiktiivisen naisen vääränlaisuutta ja kerrotaan ätmille, että ehkä sinä kuitenkin riität👍


      • Anonyymi

        En halua sitä sanoa tänne.


    • Anonyymi

      Blobs sisään ulos

    • Anonyymi

      Pokka taas mielessä?

    • Anonyymi

      Hieman surullinen olet ja olen tästä.

    • Anonyymi

      Blobs se ääni

    • Anonyymi

      Milloin olet kuullut blobsin?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4573
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4504
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4106
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3047
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2641
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2173
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2125
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      205
      2108
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1735
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1482
    Aihe