Olenko menettänyt neitsyyteni, jos jonkun miehen käsi on ollut vitussani? Minusta menetin neitsyyden vasta penetraatiossa.
Käsi vitussa
9
1393
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole. Olet menettänyt neitsyytesi vasta, kun joku työntää kyrpänsä vittuun ja laukeaa sisällesi.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17872774Y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Aika iso vittu jos koko käsi on mahtunut sisään.
Siis olet menettänyt. - Anonyymi
Moneen vuoteen en pystynyt puhumaan tuosta neitsyenä vittuun saamastani kädestä. Oli se sen verran kauhea kokemus.
- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Selittäisinkö miten siihen jouduin. Olin uskovainen, tullut uskoon 12 v ja uskoin, että seksi kuuluu avioliittoon. No, nuoruus kului ja täytin 30v. Päätin, että kun en sitä aviomiestä ole löytänyt, niin ehkä voisin sitten harrastaa seksiä ilman avioliittoa. Ja sitten tämä kaveri pyysi minut kylään ja...sanoin ensin ei, mutta hän ei kuunnellut...lopulta ajattelin, että olkoon tämä sitten eka kertani...mutta olin kyllä pettynyt tuosta kädestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selittäisinkö miten siihen jouduin. Olin uskovainen, tullut uskoon 12 v ja uskoin, että seksi kuuluu avioliittoon. No, nuoruus kului ja täytin 30v. Päätin, että kun en sitä aviomiestä ole löytänyt, niin ehkä voisin sitten harrastaa seksiä ilman avioliittoa. Ja sitten tämä kaveri pyysi minut kylään ja...sanoin ensin ei, mutta hän ei kuunnellut...lopulta ajattelin, että olkoon tämä sitten eka kertani...mutta olin kyllä pettynyt tuosta kädestä
Ei se mitään. Joskus olen laittanut käteni rannetta myöten naisen vittuun.
Aika paljon se joustaa. Toki kyseessä ei ollut Neitsyt vaa 2 lapsen äiti joka halusi isoa. Kulli kun ei riittänyt, piti antaa kättä.
Toivottavasti aloittaja on saanut myöhemmin riittävästi kullakin.
- Anonyymi
Onko sinulla iso vittu
- Anonyymi
Miten pärjäät panukoneena jos käsi jo kauhee?
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie1033576Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta133413Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1142423Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää532412Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten772381Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1472161Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom52050HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a364361957Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin571902Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt411893