Vaikuttaa kyllä lähinnä itsemurhakandilta noiden epätoivoisten aloitustensa ja niihin kommentointiensa kanssa.
Osoittaa kyllä hienosti millaisesta älyköstä ja "lahjakuudesta" oikein on kyse.
Helvetinmoista tappelua yksinään palstalla, täysin ilman faktaa, ilman tietoa ja kykyä näköjään edes ajatella.
No, sellaista se on persuraivosta kärsivällä antipersulla, pelkkää valheen levittelyä ja itsensä naurettavaksi tekemistä - koko elämä. Suomi24 palstalla.
On todellakin huvittavaa, kun antipersu huutelee "tietojaan" hallitusneuvotteluista.
28
231
Vastaukset
- Anonyymi
Persuilta meni kasvot neuvotteluissa. Onneksi se on vain eduksi, kun ei ole persulla kasvoja.
- Anonyymi
No oliko se lopulta sitten menetys saati etu? Purran viikon kestäneelle kiristysoperaatiolle ainakin tuli loppu ja palautettiin ruotuun. Orpo taisi laittaa Purran median eteen selittelemään oman operaationsa "saavutuksia", niin vaikeannäköisenä kiemurteli kameroiden edessä.
- Anonyymi
Millä tavalla Persuilta on kasvot menneet neuvotteluissa ? Onko sinulla jotain sellaista tietoa, jota ei oloe julkisuudessa ollut, tietoa neuvottelujen tuloksesta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla Persuilta on kasvot menneet neuvotteluissa ? Onko sinulla jotain sellaista tietoa, jota ei oloe julkisuudessa ollut, tietoa neuvottelujen tuloksesta ?
Purran leukaperät tipahtivat jo polviin saakka, kun aiemmin roikkuivat vain hartioilla.
- Anonyymi
Käy kiivasta keskustelua itsensä kanssa,montakohan kertaa on jo hallitus kaatunut vaikka se ei ole edes vielä pystyssä.On ihan hyvä asia että neuvottelutista tule mitään tietoa julkisuuteen ennenkuin on valmista. Toista oli edellisen hallituksen aikana näissä neuvotteluissa .
- Anonyymi
Tunnistatteko persut itsenne viime vaalikaudelta tuon kommenttisi pohjalta?
- Anonyymi
Silmitöntä kaoottista valehtelua taitaa vetää jotain nappeja koko ajan
- Anonyymi
Tätä Vanhaa -Komuakkaa korpeaa suuesti kun Porvarihallitus tulee maahamme, Vasemmisto menetti tyhmyyksissään puoluetukea ja väkeä irtisanotaan puoluetoimistolla .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä Vanhaa -Komuakkaa korpeaa suuesti kun Porvarihallitus tulee maahamme, Vasemmisto menetti tyhmyyksissään puoluetukea ja väkeä irtisanotaan puoluetoimistolla .
Ettei vain palstaamme kunniota itse pääankka bidee ????? Tai sitten se toinen kaheli joka halusi kuolla ruotsiksi
- Anonyymi
Palstahäirikkö antipersu kauppaa itseään totuuden torvena, ja valehtelee niin helvetisti. Kyllä se jonkinlaista epätoivoa pitää olla.
- Anonyymi
Jos päässä ei pyöri kuin Persut ympäri vuorkauden tälläistä sekoilua voi odottaa .
- Anonyymi
Linkki valeisiin tai muuten persuöyhötystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkki valeisiin tai muuten persuöyhötystä.
Etkö edes omista touhistasi enää erota, mikä on totta ja valhetta. No se selittää kyllä paljon.
- Anonyymi
Kuka se Antti Persu on?
Anonyymi kirjoitti:
Kuka se Antti Persu on?
no niin persuja vainoava vttuileva antipersuluotsi addick, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.
- Anonyymi
Vartin välein uusin avaus ja tiukkaa keskustelua itsensä kanssa,ei ole hänenkään elämänsä kovin auvoista .
Sinä antipersutrolli se jaksat provota joka toisella s24palstalla vuoden jokaisena päivänä ilman mitään muuta elämää jääden sen jälkeen puskiin kyttäämään uiko saalis trollin pyydyksiin. Jos ui hyökkäät kimppuun nimitellen, vttuillen jne. jokaiselle jotka sinun viestien kalasteluviesteihin vastaa ja jos ei ui vastaat itse itsellesi aukoen päätä viesteille jotka olet kirjoittanut itse.
- Anonyymi
tr.OIIiIle kirjoitti:
Sinä antipersutrolli se jaksat provota joka toisella s24palstalla vuoden jokaisena päivänä ilman mitään muuta elämää jääden sen jälkeen puskiin kyttäämään uiko saalis trollin pyydyksiin. Jos ui hyökkäät kimppuun nimitellen, vttuillen jne. jokaiselle jotka sinun viestien kalasteluviesteihin vastaa ja jos ei ui vastaat itse itsellesi aukoen päätä viesteille jotka olet kirjoittanut itse.
Räksyn räksyn, vuh vuh.
- Anonyymi
Kumpi on parempi - komuakka vai persuakka ?
Kyllä tämän palstan sisältö menee kyllä persluistia alamäkeen kiihtyvällä tahdilla, muutaman hölmön antipersun tahdittamana. Miksi on kommentoitava, jos ei ole kertakaikkiaan mitään älyllistä sanottavaa, joka koskettaisi palstan aihetta.
- Anonyymi
Ja palstan aihe pitäisi olla persujen kritiikitön kehuminen,herra adDicte?
- Anonyymi
Mutta keskustelua on saatava aikaiseksi,muuten ei aika kulu .
Ihan turhaan sinä persuja vainoava addick nikkejä päivittäin vaihtelet jokaisen niistä toistaessa samat pakkomielteiset harhat ja persuvainot sinun LUOTSIN syyttäessä päivittäin milloin ketäkin somesaasteesta jonka tuotat itse.
Anonyymi kirjoitti:
Ja palstan aihe pitäisi olla persujen kritiikitön kehuminen,herra adDicte?
Mikä pakkomielle sinulla oikein on tuosta AdDictestä? Ei, en ole AdDicte, vaan Chaizzer kuten nikkini kertookin.
- Anonyymi
Hyvät Rouvat rauhoittukaa :)
- Anonyymi
Kylläpä oli surkea vastahyökkäys persuilta. Aloittaja ei osaa edes kunnolla kirjoittaa äidinkieltämme Suomea, venäläinen aksentti näkyy jopa näppäimistön läpi.
Mutta mitäpä muuta voisi sivistymättömien ja kouluttamattomien xenofobien puolueelta odottaakaan.- Anonyymi
Siis sinulla ei ollut mitään asiaa ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814