Kyllä vatuttaa naapuri joka rohmuaa kaiken. Asun omakotialueella itse tällaisessa pien rivitalossa ja naapuri isossa omakotitalossa. Lähellä on muitakin omakotitaloja mutta niissä asuu enimmäkseen vanhuksia joilla ei ole nettiä samoin tässä missä itse asun on enimmäkseen vanhuksia joilla ei ole nettiä. Siis tuo naapuri rohmuaa kaiken nettikaistan jolloin oma nettiyhteyteni menee entistä olemattomammaksi. Muutenkin kun tämä on vaikeaa katvealuetta tänne ei saa kunnon nettiyhteyksiä. Naapuri siis vie loputki yhteydet samoin hengitysilman savuttamalla joka ikinen päivä ja kyse on todellakin sen luokan savuttamisesta että vois verrata keskisuureen sellutehtaaseen. Koko tienoo on sankan paksun haisevan savun keskellä kun tuo alkaa savuttaan taloaan. Eikä haise millekään puhtaalle puusavulle vaan jollekin pahalle myrkylle. Talvipakkasilla nyt jotenki tuon vielä ymmärtää mutrta kun tää savuttelee kesähelteilläkin niin ymmärrys loppuu, siis svuttaa joka ikinen päivä ympäri vuoden. Vieraita kun tulee kylään tänne niin ihmettelevät missä on tulipalo.
Naapuri vie kaiken
Anonyymi-ap
2
564
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä naapurin harjoittama terrori on sitä nykyajan nuorempien ja keski-ikäisten ihmisten Minä-Minä-Minä sairaudenkuvaa.
- Anonyymi
Tuommoisesta terrorismista pittää jo ilmoittaa vähintäänni polliisille.
T. Unski Oulusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje341392- 1031237
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133988- 57891
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22713- 41707
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654