jotka ei vedätä! Mun puolesta saat hommata uuden perässä juoksevan leikkikalun mutta mulle riitti. En minäkään mikään itsestäänselvyys ole jolle voi antaa huomiota aina joskus että kiinnostus säilyy ja sitten taas peräännytään.
On niitä semmosiakin naisia
17
434
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt en ymmärrä laisinkaan.
Minä en ainakaan ole vedättänyt ketään.
Milloinkaan. - Anonyymi
Älähän mies liioittele. Kyllä sinun huomiosi on ollut täysin ammatillista, joten aika paksua tekstiä. Kirjoittelu ei tarkoita että haluaisi huomiota.
- Anonyymi
Yritin ainaki jotain ja olin valmistautunut ja kerännyt rohkeutta päiviä. Kiva sitten kun taas näkee että jahas leikkiäkö se onkin taas ollu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin ainaki jotain ja olin valmistautunut ja kerännyt rohkeutta päiviä. Kiva sitten kun taas näkee että jahas leikkiäkö se onkin taas ollu.
Mitä se nainen sitten teki? Olen huIIuna sinuun jos olet hän. En halua ketään muuta enkä ole halunnut pitkään aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se nainen sitten teki? Olen huIIuna sinuun jos olet hän. En halua ketään muuta enkä ole halunnut pitkään aikaan.
Ei hän mitään väärää tai pahaa ole tehnyt. Mua on vaan vähä turhauttanut ja olen ollut huonolla tuulella anteeksi siitä. Häntä on ehkä jännittänyt ja siksi vähän on varpaillaan ja perääntyy välillä...
ap
- Anonyymi
Mulla ainakin meni hommat puihin kun kuulin yhden asian. Siitä tuli sellainen epävarmuus että oksat pois.
En ole mitään vedättänyt tai tunteet muuttunut.
Oli tarkoitus sanoa jotain.- Anonyymi
Toivottavasti kuulet lisääkin juttuja niin sitten on helpompi sunkin unohtaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kova kertomaan tällaisia juttuja sitten vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mikään juoru ollut. En minä sellaisia kuuntele.
- Anonyymi
Jos tämä liittyy johonkin irl-juttuihin, niin varmaan parempi käsitellä suoraan oikeassa elämässä.
Jos taas draama liittyy palstailuun, ota huomioon joitakin asioita:
- kaivattusi on saattanut postata täällä koko päivän, et vain ole tunnistanut häntä
- kaivattusi on sairastunut eikä ole palstaillut siksi
- kaivatullasi on jotain tekemistä näin sunnuntaina, vaikka serkun tyttären synttärit
- jne.
Minusta turha alkaa riehumaan, varsinkin jos palstan tapahtumista on kyse. Ja jos tosiaan on ihan oikean elämän kontaktista kyse, niin selvittele siellä puolella. - Anonyymi
Kyllä on hyvä vedätys ätmi, tällainen nainen ja loukattu tunteet toimii aina🥱
- Anonyymi
Mitä hän on tehny?
Puhuminen kyllä selventää enemmän kuin joku hämärä palstailu.- Anonyymi
Älä nyt iso ihminen noin tylyjä heitä🤭 Eikö muista ihmisistä muka pääse perille trollipalstan vedätysten kautta
- Anonyymi
Otan ihmeessä sellanen nainen joka sun perässä juoksee niin pääsette nauramaan seläntakana.minä olen ainakin tottunut miehiin jotka esittää ASIANSA REILUSTI SILMÄTYSTEN.Ei mitään piirileikkiä.
- Anonyymi
Juoksevan dildon siis 😳
- Anonyymi
Mä toivoisin yli kaiken, että olisin itsestään selvyys elämäni ihmisille. Että niiden ei tarvitsisi miettiä, kuka olen heille, tai kuka ylipäätään olen. Kenenkään ei tarvitsisi juosta mihinkään, eikä kenenkään perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620