Naiset ovat jostain syystä selsikkäitä ja kiihottavia varsinkin jakkupukuiset hoikat blondit
M45
Silmälasipäiset
21
779
Vastaukset
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/F5v8M6
- Anonyymi
Vastaan varsin hyvin tuota kuvausta mutta olisin utelias tietämään, miksi silmälasit tekee kaiken tuon muun lisäksi naisesta seksikkään?
Inga- Anonyymi
En osaa sanoa, jokin niissä kiihottaa , ehkö ne jotenkin saavat naisen vaikuttamaan älyköltä, jonka viileän pinnan alla piilee himokas narttu ja se saa minut ainakin haluamaan herättää tuo narttu,nähdä kuinka silmälasinainen tulee kiimaan ja laukeaa lopulta rajusti,suorastaan elöimellisen ulinan kera:)
Allani tai päälläni jotta voin katsella silmälasien kätkemää kiimapillua... - Anonyymi
On uskomattoman kiihottavaa, kun naimisen jälkeen roiskii spermat naisen kasvoille ja laseilla, mahtava näky.
- Anonyymi
Siksi siis tuo jakkupuku. No nyt silmälasini sai minulle uuden merkityksen kun ajattelen joidenkin miesten kuten sinun mielikuvia joita niistä syntyy.
Jakkua pidän useinkin töissä, eikä mieleeni ole tullut että nainen jakussa olisi joidenkin mielestä seksikästä.
Kiitos tästä informaatiosta!
Inga- Anonyymi
Jätesäkki päälle kaljapullon pohjista silmälasi🥸
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan nyt varsin nöyryyttävä yhdistelmä olisi akateemisen ladyn asusteeksi!!
- Anonyymi
Kaunis nainen jakkupuvussa on tyylikäs ja seksikäs :)
- Anonyymi
Ole hyvä Inga! Oletko sinä myös tuollainen kuumaverinen blondi?
Jakkupuku ei ole välttömätön jotta kiihottuosin eivötkä silmälasitkaan, mutta pientä lisämaustetta ne tuovat.
M45 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakkupuku ei ole välttömätön jotta kiihottuosin eivötkä silmälasitkaan, mutta pientä lisämaustetta ne tuovat.
M45Olen vaalea, hoikka. On myös silmälasitkin ja jakkua pidän lähes aina töissä, siksi tuossa jo kyselinkin mikä niistä silmälaseista tekee niin seksikkään.
Inga - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vaalea, hoikka. On myös silmälasitkin ja jakkua pidän lähes aina töissä, siksi tuossa jo kyselinkin mikä niistä silmälaseista tekee niin seksikkään.
IngaOlet varmasti juuri.sellainen joka saisi meikäläisen hormonit hyrräämään jos näkisin sinun kövelevän jossain kahvilassa
M45 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis nainen jakkupuvussa on tyylikäs ja seksikäs :)
Samanlainen sontatykki ku muutkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmasti juuri.sellainen joka saisi meikäläisen hormonit hyrräämään jos näkisin sinun kövelevän jossain kahvilassa
M45Kövele....opettele kirjoittamaan uusavuton reppana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M45Mikä idiootti ei osaa edes kirjoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kövele....opettele kirjoittamaan uusavuton reppana
Kateellinenko? Vai mikä on ,peräpukamatko tvaivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä idiootti ei osaa edes kirjoittaa
Älä tukehdu , näytä ny sinä että osaat kirjoittaa muutakin kuin pari sanaa
Helppo huudella perökamarista ku on äitee lähellä. He he - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homo!
- Anonyymi
Oon huomannut että usein silmälasipäiset naiset on älykkäitä. Ei ole pelkkä vaikutelma jonka silmälasit tekevät, vaan fakta.
- Anonyymi
Niinpä,olen huomannut saman jutun.Ja se mikä siinä niin kiihottaa on se kun tämä intelligentti nainen muuttuu allani voihkivaksi kiimaiseksi nartuksi.
Tai edessäni pyllistäväksi ,peppua innokkaasti tarjoavaksi kiimapilluksi...
Ja tuo mielikuva hilitystä ladystä samanaikaisesti mielessäni nussin naista aoinan raivolla. Arrghh minä Tarzan, sinä Jane!!!
M45+
Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221