Nainen, miten sinuun tehdään

Anonyymi-ap

Vaikutus? Miten mies hurmaa sinut?

72

1379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olemalla se yksi ja ainoa johon ihastuin. Muilla ei ole päivän vaikutusaikaa pidempää.

    • Anonyymi

      Katsomalla tosi pitkään silmiin ja tulemalla sitten lähellä. Halaamalla ja suutelemalla sekä kertomalla, että on halunnut aina vain minut.

      • Anonyymi

        Ihan järjetön vastaus. Kukaan ei voi tehdä sinuun siis vaikutusta, kun ensin pitäisi tehdä rikos.


      • Anonyymi

        Eikö järjestys ole päinvastainen? Ensin tunnustaa rakkautensa ja vasta sitten ottaa syliin? m>n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö järjestys ole päinvastainen? Ensin tunnustaa rakkautensa ja vasta sitten ottaa syliin? m>n

        Sen olisi pitänyt johtaa tuohon, sen silmiin katsomisen, mutta se johti ihan muuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö järjestys ole päinvastainen? Ensin tunnustaa rakkautensa ja vasta sitten ottaa syliin? m>n

        Joo , mielestäni tuollainen olisi liian rohkeaa näin me too aikakaudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan järjetön vastaus. Kukaan ei voi tehdä sinuun siis vaikutusta, kun ensin pitäisi tehdä rikos.

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Kysypä kuule T mieheltä. Siinä se vaan seiso ja tapitti niillä silmillään.

      • Anonyymi

        Miks ette ole suhteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks ette ole suhteessa?

        Kysypä edelleen siltä kun minä en tiedä.


    • Anonyymi

      Hän , mies teki jo minuun vaikutuksen ensinäkemällä siellä eräässä paikassa.
      Hän kyllä hurmaa olemalla oma ihana itsensä.
      Noo , aina tietenkin voi tuoda ruusuja & shamppanjaa ja järjestää kivan kahdenkeskeisen illan .

    • Anonyymi

      Osta minulle sormus,tai vaikka rakkauskoru, se kertoo paljon.

    • Anonyymi

      Oon vastannu näin täällä kahdesti
      Ennenkin ja toistan taas itseäni


      ” Kun puljaa näiden jätkien kanssa syntyy luottamuspula.
      Suhteiks suotta kutsua, se vaan tuottaa surua.
      Nopee elämä miehist mun päähän muokannu kuvan
      josta sä poikkeet täysin, siks oon kuolannu sua”


      ” Mun ajatusmaailmaa voi olla vaikeeta tajuu
      Näil pleijereil ei oo hajuu mitä miehelt haluun
      Ysäril Nate Dogg neuvo, älä tee h*r*sta miestä
      Haluun jotain mageet, en voi tarpeeks korostaa aitoo
      Tarviin sua rauhottaa mun menoo, en pyrkyrii nuolee p*rs*ttä, palvomaa mun egoo”

      Eli cheekin biisi- syypää sun hymyyn sanoja tuunattuna kerrottu mikä muhun tekee vaikutuksen.

      Lyriikkojen rivienvälistä tulee sanoma, niillä jotka osaa tuota tulkita

      T: Karoliina

    • Anonyymi

      Olemalla aktiivinen jutellessa ja näyttää että oikeesti kiinnostaa tuo ihminen 😊

    • Anonyymi

      Ompelemalla tikkutäkin jonka jokainen ruutu kertoo tarinan suuresta rakkaudesta minuun 🥰

      • Anonyymi

        Tilkkutäkin tietenkin.


    • Anonyymi

      Vitsit ja vanha kunnon huomaavaisuus kuten oven avaaminen ja takin päälle auttaminen on ennen tehonnut. Ja södet koirat

    • Anonyymi

      Ruusuja pittää olla ja hevosajelua👱‍♀️

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei tarvitse tehdä mitään erityistä. Itse asiassa en haluaisi, että mies tekisi mitään erityistä, koska kokisin sen todella vaivaannuttavana.

      Elämäni varrella olen ihastunut, koska poika/mies on esim.:

      ollut se porukan ulkopuolella oleva hiljainen tarkkailija, johon huomioni on kiinnittynyt (ensi"rakkaus", 13 v.)

      ollut tasainen ja rauhallinen keskustelija, jolla on kuitenkin pilkettä silmäkulmassa

      ollut nopealla ja riemukkaalla huumorintajulla varustettu koodarinörtti.

      Kyllä se taitaa olla ihan se kuuluisa "jokin" joka vetää puoleensa. Ei mikään, mitä toinen tekee juuri hurmatakseen, vaan minkälainen on ja mikä nyt siinä olemisessa sitten sattuukin minut hurmaamaan.

      Jos sitten puhutaan myöhemmässä vaiheessa tapahtuvasta hurmaamisesta kun ollaan jo suhteessa, niin jos vaikka tyhjentää tiskikoneen pyytämättä, tuo kauppareissulta suosikkisuklaapatukkani tuliaisiksi tai muuten osoittaa arjessa, että välittää, niin sillä se hoituu. Ei tarvitse mitään suurempia tehdä tuolloinkaan, niistä pienistä arjen jutuista se minun kohdallani koostuu.

      • Anonyymi

        Hiljaiset usein on perhesurmaajia ja murhaajia.

        Kaikki historian pahimmat sarjamurhaajat on kuvailtu hiljaisiksi oudoiksi ja yksinäisiksi susiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaiset usein on perhesurmaajia ja murhaajia.

        Kaikki historian pahimmat sarjamurhaajat on kuvailtu hiljaisiksi oudoiksi ja yksinäisiksi susiksi

        No tuo minun ensirakkauteni on kyllä tietämäni mukaan ihan vaan perheenisänä jossain pääkaupunkiseudulla tätä nykyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuo minun ensirakkauteni on kyllä tietämäni mukaan ihan vaan perheenisänä jossain pääkaupunkiseudulla tätä nykyä.

        Monet sarjamurhaajat tappaa perheensä, vaimonsa ja lapsensa.

        Ne elää kaksoiselämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuo minun ensirakkauteni on kyllä tietämäni mukaan ihan vaan perheenisänä jossain pääkaupunkiseudulla tätä nykyä.

        Että en ehkä tukis tohon kun ihastut vähän epäsosiaalisiin persoonallisuuksiin ja siitä on lyhyt häilyvä raja psykopatiaan joka on antisosiaalisen persoonallisuushäiriön äärimuoto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet sarjamurhaajat tappaa perheensä, vaimonsa ja lapsensa.

        Ne elää kaksoiselämää.

        Voi olla, että sinä annat tuon mielikuvituksesi nyt laukata vähän liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaiset usein on perhesurmaajia ja murhaajia.

        Kaikki historian pahimmat sarjamurhaajat on kuvailtu hiljaisiksi oudoiksi ja yksinäisiksi susiksi

        Itseasiassa sarjamurhaajia usein yhdistää karisma ja melko korkea sosiaalinen luokka. Ted Bundy, John Wayne Gacy, The Iceman, Ivan Milat, Harold Shipman nyt jotain mainitakseni.

        Suomessa sarjamurhaajat ovat harvassa johtuen monestakin syystä mutta tärkein seikka lienee lasten kaltoinkohteluun varhaisessa vaiheessa puuttuminen, jolloin siis tulevat sarjamurhaajat usein kehittävät ajatuksenjuoksunsa, kuten myös kärsimysten patoaminen omaan itseensä eikä niinkään muihin mikä on pitkälti kulttuurillista

        Hiljaiset oudot ja yksinäiset sudet eivät kykene sarjamurhaamaan koska ovat lähtökohtaisesti epäilyttäviä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaiset usein on perhesurmaajia ja murhaajia.

        Kaikki historian pahimmat sarjamurhaajat on kuvailtu hiljaisiksi oudoiksi ja yksinäisiksi susiksi

        Kuinkas monta näitä on Suomessa ollut? Taitaa sarjamurhaajat olla aika vähissä. Mika Moring ainoa, joka tulee mieleen nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, että sinä annat tuon mielikuvituksesi nyt laukata vähän liikaa.

        Ätmin fantasiamatkustelia on hyvä kommentoida kun hän haluaisi olla se hiljainen ”mulhaaja” eikä se oo joku muu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas monta näitä on Suomessa ollut? Taitaa sarjamurhaajat olla aika vähissä. Mika Moring ainoa, joka tulee mieleen nyt.

        Tää hoitaja, on varmaan karismaattinen nainen jonkun mielestä jos genre kohtaa


    • Anonyymi

      Hyväksymällä, pitäen siitä, mitä kykenee hyväksymään ja antamalla mun vaan olla. Tämä ei ehkä ihan kaikille aukea, mutta mihin helvettiin tämä normi oleminen oikeasti on kadonnut? Kysympähän vaan.

    • Anonyymi

      Olemalla oma itsensä ja kuuntelemalla ja keskustelemalla.
      Jakamalla ajatuksiaan ja olemalla empaattinen hellä. Ja humoristinen älykkö.🙂

    • Anonyymi

      Siten, että ei pidä minua outona.

    • Anonyymi

      Ei hänen tarvinnut tehdä mitään. Oli vain oma itsensä ja ihastuin hänen hurmaavaan persoonaansa. Eli oli kohtelias, hauska ja lämmin.

    • Anonyymi

      Ostaa euron hampparin.

    • Anonyymi

      olemalla oma itsensä,ystävällinen

    • Anonyymi

      Osaa rummuttaa pöytää kikkelillä ja mielellään tehdä kokonaisia sooloja, nämä kitaranrämpyttäjät ym jo niin nähty

      • Anonyymi

        No tuon osaa tehdä kuka vaan.


      • Anonyymi

        Can do!


    • Anonyymi

      Ei enää mitenkään.

    • Anonyymi

      Minuun ei tarvitse tehdä mitään vaikutusta eikä hurmaamista, olen sellaiselle kylmä kuin kala.

      • Anonyymi

        Minä ajattelen samoin. Pidän ikäisistäni miehistä, mutta en näe ketään heistä muuna kuin ystävinä. Meillä voisi olla yhteisiä harrastuksia.


    • Anonyymi

      Olemalla läsnä mun elämässä.

    • Anonyymi

      Osaamalla käyttäytyä ja olla kohteliaan huomaavainen ja tekemällä selkeä aloitus esim treffikutsun esittäminen suoraan, ei mitään kauttarantain vihjailuja..mies saisi myös tarjota, enkö hslua kuulls miehen paskoista aikaisemmista treffeostä kun rahat meni hukkaan. Jos mies ei edes yhtä lasillista halua tarjota, niin vetäkööt käteensä. Naisella menee vähintään 5 kertaa enemmän aikaa ja rahaa ulkonäköön jota miehet kyllä arvostaa, se on nähty, turha väittää muuta.

      Pidän siitä, että mies osaa ja vaivautuu olemaan tutustumisvaiheessa korrekti, vaikka onkin seksuaalisesti kiinnostunut.

      Annan mielelläni pillua herrasmiehille hyvin nopeasti vaikka ekoilla treffeillä, jos käytös ja kohtelu vaan on hyvää.

      Nurkujat, vedättäjät ja itsekeskeiset vaatijat ei saa multa ikinä.

      • Anonyymi

        Aika hyvän provon heitit.


    • Anonyymi

      Se on vaan joku mikä kolahtaa. En oikeastaan osaa sanoa itsekkään. Mikään runoilu ja lirkuttelu ei toimi täällä. Hyvä käytös, tietää mitä tahtoo ja siisti ulkonäkö ei ole pahitteeksi.

    • Anonyymi

      Kemiat.

      Mies osoittaa kiinnostuksen, mutta käyttäytyy, kestää myös jos tunne ei olisi molemminpuolinen eli tavallinen ystävällisyys.

    • Anonyymi

      Hän on tehnyt sen jo - parasta on, että hän olisi om itsensä ja lähestyisi.

    • Jaa no se varmaan riippuu vähän miehestä miten hurmaa🙂

      Jos käyttäytyy toista kunnioittavasti, niin pääsee jo kovinkin pitkälle. Huumorintajua täytyy olla😍 Näteistä silmistä plussaa😘

    • Anonyymi

      Olemalla kohtelias, ystävällinen, huumorintajuinen, keskustelutaitoinen ja joustava. Black Amex ja Lexus RX Hybrid plussaa. :)

    • Anonyymi

      Olemalla oma itsensä ja antamalla mun olla oma itseni.

    • Anonyymi

      Iso ja näyttävä kukkakimppu.
      Rakas ojentamassa.😚☺️

    • Anonyymi

      Hyvät käytöstavat ja huomaavaisuus muita ihmisiä kohtaan. Ne kiinnittävät huomion. Myös se, että toinen on aidosti kiinnostunut ja kemia, jota ei voi selittää mistä se syntyy. Itse luotan katseen voimaan monessakin asiassa, sillä silmät kertovat paljon.

    • Anonyymi

      Jos olisit hän ketä ajattelen, niin en tarvitse mitään muuta kuin sinut. Pyydät minut sinne kahville tms. tutustutaan ja vietetään aikaa yhdessä :)

      • Anonyymi

        Minne?


    • Anonyymi

      Olemalla ystävällinen. Ymmärtämällä että olen jo maailman pahuutta nähnyt, enkä kestä ilkeyttä. Osoittamalla että olen tärkeä, enkä vaan kuka tahansa. Olemalla aidosti kiinnostunut elämästäni, eikä pyri vaan tiettyyn päämäärään.

    • Anonyymi

      Mies kun tulee siihen oluelta haisevana siihen viereen vemputtamaan niin ei voi olla hurmaantumatta tuohon täysin tuntemattomaan bussipysäkillä.

    • Anonyymi

      Ei mitenkään 😁

    • Anonyymi

      Lyö letkun pöytään ja sanoo että siitä.

      • Anonyymi

        Miks mulle tuli mieleen teurastamo🤣 jos joku lätkäsee letkun pöytään, niin japanilaisella veitsellä pilkotaan?


    • Anonyymi

      Ei oikein mitenkään. Ei ole olemassa mitään kaavaa, jolla mies (yleisellä tasolla) voisi tehdä minunn vaikutuksen. Miehen pitää itsensä jo alunalkujaan olla oikeanlainen, kiltti ja mukava ja kohtelias ja ystävällinen, aidosti eikä esittäen. Ei saa olla mikään karsea hölöttäjä ja pölöttäjä, vaan pitää osata kuunnella, mutta tietenkin myös keskustella. Tuolla voi saada alkuun minulle sein vaikutelman, että onpas mukava mies. Sen syvällisemmän vaikutuksen tekemiseen tuo ei tosin vielä riitä, vaan sittne pitäisi olla myös oikeanlainen huumorintaju ja kiinnostuksenkohteet ja älyä ja sopiva ominaistuoksu jne. jne.

      • Anonyymi

        Mutta kerroit juuri tuossa, mitä miehestä odotat eli millä sinut hurmataan. Eli käytöstavoilla ja huumorilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kerroit juuri tuossa, mitä miehestä odotat eli millä sinut hurmataan. Eli käytöstavoilla ja huumorilla.

        Eivät ne vielä riitä minua hurmaamaan. Monella miehellä on käytötapoja ja hyvää huumoria, enkä ole silti heistä hurmaantunut. Se nyt vaan ei onnistu yhtään millään tietyillä ominaisuuksilla, vaan usean asian pitää kolahtaa kohdilleen ja osa niistä on sellaisia, joille ihminen ei voi tehdä oikein yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kerroit juuri tuossa, mitä miehestä odotat eli millä sinut hurmataan. Eli käytöstavoilla ja huumorilla.

        Lisään vielä, että käytöstavoille tietenkin voi jotain tehdä. Vaikka niissäkään eivät kaikki ihmiset arvosta samoja asioita. Huumorille sen sijaan ei oikein edes voi tehdä yhtään mitään. Ihmisellä on sellainen huumorintajua kuin hänellä on, eikä toisenlaista huumoria oikein mitenkään voi väkisin ruveta vääntämään. Se ei toimi.


    • Anonyymi

      Minuun tehdään vaikutus olemalla oma itsensä siinä hetkessä, kun on mahdollista olla. Jos ilmenee, että miehen arvot ovat samankaltaisia tai ainakaan ne eivät ole päinvastaisia, se kiinnostus ihmiseen herää.

      Jos miehen kanssa on helppo olla ja hän osoittaa arvostusta ja näyttää osaavansa hyvät tavat ja osoittaa olevansa tunnetaitoinen, empatiakykyinen mutta myös sitten määrätietoinen elämää omien arvojensa mukaan.

      Jos miehen arvomaailma on samankaltainen ja hän osaa olla oma itsensä, rehellinen, keskustelu taitoinen, huumorintajuinen ja osaa luoda turvallisen ympäristön tutustua, niin hyvinkin saatan vaikuttua.

      Vaikutun myös nähdessäni määrätietoisen miehen työssä omalla osaamisalallaan.

    • Anonyymi

      Puhdas, siististi pukeutunut, fiksu ja tulee toimeen omillaan.

    • Anonyymi

      Kaivamalla housuistaan kyynärän pituisen vehkeen esille ja sitä sitten ylpeänä heiluttelee !

    • Anonyymi

      Ei mitenkään enään.

    • Anonyymi

      Se on enää.

    • Minut hurmataan älyn ja läsnäolon kombolla. Jos iho tuoksuu oikealle tuon päälle, olen aika varmasti myyty. Empatikyky, arvomaailma, hyvältä tuntuva läheisyys ja tunneyhteyden löytyminen myös myötävaikuttaa.

    • Anonyymi

      Kai se tunne tekee sen vaikutuksen ja muu tuntuu enemmän vaikuttamiselta, se että on vähän hölmö.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe