Oletteko tekemisissä? Jutteletteko? Tapailetteko? Vai oletteko vaan tuttuvia tai työkavereita, ehkä naapureita?
Millainen yhteys sulla on kaivattuusi irl
87
2151
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kysyt?
- Anonyymi
Haluan tietää voisiko kaivattuni olla täällä ja kaivata mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan tietää voisiko kaivattuni olla täällä ja kaivata mua.
Täällähän minä pistäppä viestiä sitä sinulta odotan
- Anonyymi
Luulisin, että kovin moni ei kirjottaisi täällä kaivatulleen jos olisi yhteys irl.
- Anonyymi
Paitsi, jos se irl -yhteys on "jäätynyt".
- Anonyymi
No minä kirjoitan vaikka on muukin yhteys. Siellä irl yhteydessä ollaan asiallisia ja täällä kirjoitan tunteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä kirjoitan vaikka on muukin yhteys. Siellä irl yhteydessä ollaan asiallisia ja täällä kirjoitan tunteista.
Samoin. Täällä tulee purettua tuntemuksia, joita ei voi irl ilmaista.
- Anonyymi
Isovittuinen nainen
- Anonyymi
Uijui.
- Anonyymi
Ruman miehen juttuja. Ota iltaIääkkeesi.
- Anonyymi
Miten se ätmillä noin iso vittu on? Taidat puhuu paskaa!
- Anonyymi
Sellaista lutkaa en tarvitse.
- Anonyymi
😪😪😪
- Anonyymi
Miksi sitten kaipaat häntä juntikkajöllikkkä? Koska olet nainen ja vähjän vintistä laho?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten kaipaat häntä juntikkajöllikkkä? Koska olet nainen ja vähjän vintistä laho?
Mitähän sinä oirehdit täällä kun yrität vääntää incelien juttuja naisen kirjoittamaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😪😪😪
Älä omi asiattomia viestejä itsellesi. Tsemppiä!
- Anonyymi
Ollaan yhteyksissä spiritismin avulla. Meillä yhteinen meedio joka on myös yksisarvis kuiskaaja.
- Anonyymi
😂😂👻
- Anonyymi
Jooo’ooosta 😀
- Anonyymi
Täh? Mitä joo?
Ei oltu. Nyt ei ole edes sitä kaivittuakaan enää. Eikä taida viiskymppiselle kovin nopeesti enää toista tullakaan. Se tais sitten olla siinä kaikki tämän elämän rakkaudet.
- Anonyymi
Tulee se vielä, odota vaan. Elämäsi saattaa olla vasta puolessa välissä.
- Anonyymi
Niin puhut teini-ikäisestä netasta ja siitä ihmettelystä että miksi 17 vuotias tyttö ei ollut kiinnostunut lähes 50 vuotiaasta miehestä joka ei osannut pyytää tyttöä kahville,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin puhut teini-ikäisestä netasta ja siitä ihmettelystä että miksi 17 vuotias tyttö ei ollut kiinnostunut lähes 50 vuotiaasta miehestä joka ei osannut pyytää tyttöä kahville,
Taisi olla m-susi vanhempi kuin alle 50...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla m-susi vanhempi kuin alle 50...
Kun ei ollut vanhempi vaan alle 50. Älä levittele pskaa.
- Anonyymi
Jos etsit omanikäisiäsi, niin sinulla on vielä keskimäärin 30-40 vuotta aikaa rakastaa. Teinien osalta taitaa kyllä olla peli pelattu aikaa sitten.
Anonyymi kirjoitti:
Jos etsit omanikäisiäsi, niin sinulla on vielä keskimäärin 30-40 vuotta aikaa rakastaa. Teinien osalta taitaa kyllä olla peli pelattu aikaa sitten.
No, minä en viiskymppisistä kiihotu, niin sitten annan olla... Pelit on pelattu. ⌛
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No, minä en viiskymppisistä kiihotu, niin sitten annan olla... Pelit on pelattu. ⌛
Niin sutta kiinostaa teini-ikäiset persikkaperseet.
Anonyymi kirjoitti:
Niin sutta kiinostaa teini-ikäiset persikkaperseet.
Tuo nyt on taas yksi vitsi... Ei tarvitse olla teinikään silti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tuo nyt on taas yksi vitsi... Ei tarvitse olla teinikään silti.
Mutta olihan nettakin 17 vuotias teini ja on 19 vuotiaana vielä teini.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olihan nettakin 17 vuotias teini ja on 19 vuotiaana vielä teini.
Juu, mutta häneen ihastuin.
mustasusi kirjoitti:
Juu, mutta häneen ihastuin.
Ja olisin varmaan ihastunut vaikka hän olisi ollut 25v.
- Anonyymi
Totta. Tai sitten ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee se vielä, odota vaan. Elämäsi saattaa olla vasta puolessa välissä.
Mitä fiilistä 50 plus ?
Ei mitään. Kaikki tuttua huttua ja muuttuu naurettavaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä fiilistä "rakastaa" 50 + ylikypsänä, kun lopputulos näkyvästi laskee laskemistaa, jos onnistuupi edes. Romanttista.
Istua kuin kenen tahansa frendin kanssa. Tuijottaa telkkaria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä fiilistä "rakastaa" 50 ylikypsänä, kun lopputulos näkyvästi laskee laskemistaa, jos onnistuupi edes. Romanttista.
Istua kuin kenen tahansa frendin kanssa. Tuijottaa telkkaria.Sinä et tiedä ensinkään mitä rakkaus on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaa nukkumaahaan unizensilmän
Hiekkaako lumdbedayn alateleporttall
Camerin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaa nukkumaahaan unizensilmän
Hiekkaako lumdbedayn alateleporttall
CamerinRingmade
- Anonyymi
On irl yhteys. Jutellaan välillä.
- Anonyymi
Miksi vain välillä?
- Anonyymi
Sanotaanko vain, että katselen parasta aikaa tuota tv5n leffaa, sinulle on postia. Mieheltä.
- Anonyymi
Postia on tulossa…
- Anonyymi
Jutellaan ja vähän viestitään, mutta tunteet on omassa päässä (ja toivottavasti toisenkin), joten täällä tulee lähinnä ihmeteltyä kuinka moni muu on ihan samanlaisessa tilanteessa irl.
- Anonyymi
Enimmäkseen työpaikalla ollaan oltu tekemisissä. Joitain viestejä myös vaihdettu. Ei tosin myöskään asuta kovin kaukana toisistaan.
- Anonyymi
Juuri noin myös omalla kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin myös omalla kohdalla.
Okei. Ajatukset alkaa taas laukkaamaan, että oisitkohan sama henkilö, mutta täytyy rauhottua, kun melko varmasti et ole. 😅 Vähän myös tuo vastauksen kellonaika epäilyttää, mahtaisikohan olla ainakaan tuohon aikaan täällä... Mutta kysyn silti, missä kaupungissa asut? Etunimesi eka kirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Ajatukset alkaa taas laukkaamaan, että oisitkohan sama henkilö, mutta täytyy rauhottua, kun melko varmasti et ole. 😅 Vähän myös tuo vastauksen kellonaika epäilyttää, mahtaisikohan olla ainakaan tuohon aikaan täällä... Mutta kysyn silti, missä kaupungissa asut? Etunimesi eka kirjain?
Näitä tapauksia on varmasti useita. En valitettavasti ole kaipaamasi ihminen, koska en asu kaupungissa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä tapauksia on varmasti useita. En valitettavasti ole kaipaamasi ihminen, koska en asu kaupungissa. :)
Varmasti onkin! Aina vaan herää pieni epäilys, että jos sittenkin olisi se oikea ihminen kyseessä tällä kertaa. Mutta tällaista tämä vähän on täällä palstalla. Eipä tässä paljoa järkeä ole täällä edes käydä... Varmaan voisi koittaa oikeasti edetä siellä irl, jos mahdollista. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupunki alkaa Teellä ja mies Koolla. Ja on varustettu isolla Koolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän mä pystyn töissäkin kirjoittamaan muutaman viestin;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän mä pystyn töissäkin kirjoittamaan muutaman viestin;)
No se minun kaivattuni olisi kyllä kaikista todennäköisimmin ollut tuolloin vielä nukkumassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähästäpä sinä lähdit uskomaan, että on oikea. Kyllähän työkaverit viestii usein muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvaile kaipaamaasi ihmistä? 🤭
- Anonyymi
Ei ole enää yhteyttä. Se päättyi nyt.
- Anonyymi
Ei enää mitää, pariviikko sitten pisti kaiken poikki..
- Anonyymi
Tällainen anonyymipalsta, kertoo totuuden tästä ajasta. Netti pilaa ne väihäisetkin mahdollisuudet tavata toinen luomuna. Ennen mentiin tansseihin viikonloppuna ja tavattiin siellä se tuleva puoliso ihan kasvokkain. Kun tämäkin mahdollisuus on menetetty, ei ihme, että täällä kirjoitetaan näitä ajatuksia tuuleen. Yksikään kirjoitus ei johda mihinkään.
- Anonyymi
I agree.
- Anonyymi
Oltiin tosi hyviä työkavereita. Hengattiin joskus muutenkin yhdessä ja oli hyvät puhe ja viestiyhteydet, mutta nyt se on kuivahtanut tuttavuudeksi. Välillä hän sentään muistaa vielä minut ja se tekee mut onnelliseksi…joksikin aikaa, kunnes ikävä taas peittää kaiken alleen.
- Anonyymi
Ei ole elinvoimaista, kukoistavaa yhteyttä hengissä enää. Toivon että telepaattinen yhteys toimii ha kertoo hänelle että välitän ja kaipaan💔
- Anonyymi
Vain laivat yössä.
- Anonyymi
Työkavereita, tekemisissä lähes päivittäin.
- Anonyymi
Sama juttu 😍
- Anonyymi
Tekstailllaan prepaideilla.
- Anonyymi
Naurettavaa. Tekstaillaan prepaidillä. Salaa. Aikuisia?
En onnittele. Hymyilyttää.
- Anonyymi
Mihin tästä katosi se kirjoitus federaation loppuunrassatusta tietoteknisestä ”osaajasta” joka lavastelee spurguille ym epämääräisille vakuuksia/takeita ym trumanshowta- on totta ja juuri keskustelupalsta sen jostain erikoisesta syystä kertoo. Siinähän ne ”todisteet” sitten onkin tämän havainnoijan aistihavainnon lisäksi tikut takataskussa🥱
- Anonyymi
Ollaan aviopari.
- Anonyymi
Ei ole kaivattua ja tuskin koskaan tuleekaan. Kukaan ei kiinnosta sillä tavalla, että haluaisin ruveta tutustumaan seurustelumielessä.
- Anonyymi
Telepaattinen.
- Anonyymi
Joo... Tähän se kallistuu kun ei nähdäkään. Tosin taitaa olla aika yksipuolista kuvittelua.
- Anonyymi
Emme nykyään pidä mitään yhteyttä.
- Anonyymi
Sähkömagneettinen
- Anonyymi
Aivan
- Anonyymi
Olimme ennen työkavereita, tekemisissä päivittäin. Ihastuin melkein heti tavattuamme ensimmäisen kerran. Tunteet ehtivät kovasti syventyä sinä aikana kun olimme siellä molemmat töissä, mutta valitettavasti minä en ollut hänen silmissään ihana ja erityinen, kuten hän minun silmissäni oli. Vain tuttava, lounasseuralainen jne. Ymmärrän, sillä olen ihan tavallinen nainen, en kaunotar tai erityisen valovoimainen persoona. Olen kärsinyt kovasti teidemme erottua, mutta tiedän tehneeni oikein jätettyäni hänet parin yhteydenoton jälkeen kokonaan rauhaan. Turhaa on kenenkään roikkua toisen elämän liepeillä, jos ei hän sinua elämäänsä kaipaa.
- Anonyymi
Älä sure m-nainen, minä, herra A voin kyllä lämmetä sinulle uudelleen. Alkaakin tämä tylsä perhe elämä ahdistamaan ja vaimokin pihtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sure m-nainen, minä, herra A voin kyllä lämmetä sinulle uudelleen. Alkaakin tämä tylsä perhe elämä ahdistamaan ja vaimokin pihtaa.
En ole M eikä hänkään ole A. Ei hän tosin ole kukaan muukaan joka näitä viestejä täällä lukee, joten sama se onko hän A vai Ö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A-miehen seura kelpaa aina.
T:m-nainen
- Anonyymi
Nyt on vaan ikävä ihaninta
- Anonyymi
Kuka se ihanin sitte on?
- Anonyymi
Yhteys on katkennut.
- Anonyymi
Mikä sen on katkaissut?
- Anonyymi
Ilmeisesti ei minkäälaista..olkoon
- Anonyymi
Mikset pidä yhteyttä?
- Anonyymi
Niin jännittävän ihanan sekavan outo, että välillä tekisi mieli juosta karkuun kun sydämestä vääntää. Mutta en aio perääntyä ja toivon ettei mieskään nyt perääntyisi.
- Anonyymi
Sivusta:
Jos haluat uudistaa hiipuneen yhteytemme, kerro mikä on viimeisen viestin viimeinen sana, tai kuvan/videon sisältö.- Anonyymi
Onko meidän yhteys hiipunut?
- Anonyymi
Kaipaan 2 eri miestä, exää ja yhtä jolnkinlaista säätöä joka pv.
Kumpaankaan ei ole enää irl yhteyksiä mut kaipuu ja ikävä on
Naiselta -> miehille.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpon hallitus tulee leikkaamaan eläkkeitä!
Orpo suunnittelee eläkeuudistuksen tammikuulle 2025. Siihen mennessä työmarkkinajärjestöjen pitää tehdä suunnitelma siit3453816Niko Ranta -Aho kertoo ettei Sofia ollut hänelle sopiva nainen.
Ei ollut kannustanut häntä raittuiteen ,vaan teki juuri päinvastaisin ja olisi halunut siksi erilaisen naisystävän .2222624Miksi miehet jäävät lapsettomiksi Suomessa?
Suomessa jo puolet 35-vuotiaista miehistä oli lapsettomia. Osuus on kasvanut 10 prosenttia vuodesta 2015, eli todella no4032569Vakava onnettomuus
Kevätniemen sahalla tapahtunut illalla vakava onnettomuus, kuormaaja ja pakettiauto törmänneet yhteen. Kolme loukkaantun371757Miten ihmistä voidaan rangaista työttömyydestä, kun avoimia työpaikkoja ei edes ole kaikille ?
Vaikka kuinka työtön kuinka haluaisi työpaikan, hän ei sitä saa. Työttömiä työnhakijoita oli elokuun lopussa 249000 ja2331634Minun on aika
Siirtyä sivuun ja piiloon. En kuulu elämääsi enkä voi siihen tämän tapahtumasarjan jälkeen kuulua. Tiedät sen ja minä ti651527- 281368
- 191257
Olisitko nainen halunnut oikeasti
olla jollainlailla tekemisissä vai miks kyselit ? Olisitko halunnut vain sotkea päätäni enemmän kun se on jo muutenkin s571052Niko Ranta-ahon kirja
Tosi kiinnostava. Että on huumeidenkäyttäjä ja diileri. No parempi sentään kuin pedo Sillanpää1291031