😂😂😂eikö ne vittu ole ihan samoja veronmaksajia Varkautelaiset ,voi jumalauta.
Näinkö hukassa on muumit laaksosta kaupungin hallituksella 😂😂😂😂
Valtio hoitakoon matkakeskuksen kuntoon
6
159
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sama joka käy syömässä äitinsä ruokapalvelun ruuat?
- Anonyymi
On,sama pallopää.
- Anonyymi
Vjeskulla on muumit kadonneet aika päiviä sitten. Äitin ruuat vetää porsas naamaansa.
- Anonyymi
Nyt ei vesku ymmärrä mitä eroa on maksaa yhteisestä valtion kukkarosta tai pelkästään varkautelaisten kukkarosta. Tämä pyrki päättäjäksi. Onneksi ei päässyt viidellä äänellä.
- Anonyymi
Matkakeskuksen kiinteistöllä on kolme "omistajaa", eli matkahuolto, VR, Varkauden kaupunki, ja meinaat ihan valtion varoilla laittaa asiat kuntoon, ensiksikin matkahuolto ei ole valtion firma, eikä myöskään Varkauden kaupunki, ja lisäksi tuo VR on valtionyhtiö jonka pitäisi tuoda valtiolle rahaa, eikä kuluttaa verovaroja, kannattaisiko ruveta elämään nykypäivää, eikä menneisyyttä, ja kekkonenkin on jo kuollut, niin siitäkään ei ole apua ongelmaasi..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046