Itse en voisi ikinä kuvitella

Anonyymi-ap

Että harrastaisin seksiä mustan miehen kanssa.
He eivät kiinnosta tai kiihota millään tavalla, Itseasiassa suurin osa on fyysisesti vastenmielisen näköisiä.
N32

31

1370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä sinuun mätisäkkiin kukaan koske tikullakaan

      • Anonyymi

        Sinä pystyt kertomaan ihmisen ulkonäön viestin perusteella?. Myönnä pois olet katkera naisille koska yksikään ei alennu edes koskemaan tuollaista luuseria.

        Olet älyllisesti kiven tasolla ja henkisesti sairas idiootti.


      • Anonyymi

        Sinähän se piipität ja nolaat itsesi jatkuvasti 😂
        Kuten nytkin.


    • Anonyymi

      Juuri se että he ovat fyysisesti ja kaiken puolin olemukseltaan erilaisia kuin me suomalaiset, kiihoittaa heissä ainakin minua.
      N.41

      • Anonyymi

        Ohohoo niinkö sulle taas kävi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No jos kiihottuu apinoista...

      • Anonyymi

        Ai niin kuin sinä tunnut kiihottuvan. Tuntuu olevan sun juttus.


    • Anonyymi

      U­­­u­s­i s­­ek­­sitea­­tteri ava­­­utu­u Suomeen! Ku­­­tsu­­­mme kai­­­kki­. Il­­mo­­­it­­tau­tumine­­­n ry­­hmäämm­e tä­­­äl­­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/M0d7T3

    • Anonyymi

      Eläimillisen oloisia, kaikki saman näköisiä paksut huulet.

      • Anonyymi

        Tuo eläimellisyys, primitiivisyys ja yksinkertainen suorasukaisuus viehättää kovin ainakin minua. Lipevät, kotimaan muka herrasmiehet sensijaan kuvottavat minua.
        N.41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo eläimellisyys, primitiivisyys ja yksinkertainen suorasukaisuus viehättää kovin ainakin minua. Lipevät, kotimaan muka herrasmiehet sensijaan kuvottavat minua.
        N.41

        Tuon sä kerroit ihan itsestäsi. Yleistäminen on vaarallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon sä kerroit ihan itsestäsi. Yleistäminen on vaarallista.

        Anteeksi, ei ollut tarkoitus yleistää. Ajattelin tässä nyt vain asiakaskuntaa ketkä Afrikasta ja keitä työkseni avustan asunto ja asumisen asioissa.
        Eivät tietty hekään kaikki ole kuten tuossa epäasiallisesti kuvailin.
        Anteeksi!
        N.41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo eläimellisyys, primitiivisyys ja yksinkertainen suorasukaisuus viehättää kovin ainakin minua. Lipevät, kotimaan muka herrasmiehet sensijaan kuvottavat minua.
        N.41

        Kuvottaako sinua sitten oikeat herrasmiehet jotka osaavat kohdella naisia hyvin? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvottaako sinua sitten oikeat herrasmiehet jotka osaavat kohdella naisia hyvin? 🤔

        Ei mutta imelät esittäjät ketkä ovatkin oikeasti täysin muuta kuin herrasmiehiä.
        N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, ei ollut tarkoitus yleistää. Ajattelin tässä nyt vain asiakaskuntaa ketkä Afrikasta ja keitä työkseni avustan asunto ja asumisen asioissa.
        Eivät tietty hekään kaikki ole kuten tuossa epäasiallisesti kuvailin.
        Anteeksi!
        N.41

        Jaa että asumisen ohjaaja vai mikä? Oot tainnu saada sitten mustaa makkaraa pilluun jo useamman kerran?
        Väinö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että asumisen ohjaaja vai mikä? Oot tainnu saada sitten mustaa makkaraa pilluun jo useamman kerran?
        Väinö

        Asumisen ohjaaja kuvaa hyvin sitä mitä teen.
        N41


    • Anonyymi

      Minulla on ollut aikaisemmin Etu-Töölössä musta mies alivuokralaisena. Se oli ihan komea nuori mies eikä mikään apina. Hyvä puoli asiassa oli että sillä kävi koko ajan naisia kylässä pantavina ja ne jotka jäivät yli sain minä nussia valmiiksi omassa huoneessani. Pääsin myös liukkaille kun kohdalle osui yksi kyltymätön nainen.

      Se oli hyvä kesä.

      • Anonyymi

        Vaihdettiin muuten mielipiteitä hänen kanssaan eilen.


    • Anonyymi

      Mikäs nyt on? Oletko saanut mustalta mieheltä pakit?

    • Anonyymi

      VMP.

      • Anonyymi

        Onhan mustien miesten niputtaminen yhteen vähän tylyä. Yksilöitä kaikki ovat sielläkin päin skaalaa.


    • Anonyymi

      Mielipide on noteerattu, mutta onko vika heissä vai sinussa?

      • Anonyymi

        Heissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heissä.

        Kun aloittaa kertomalla kuka on vastenmielinen, on yleensä itse sellainen.


    • Anonyymi

      Mustat mulkut on kovaa valuuttaa. Naiset tykkää kun on iso paksu mulkku ja musta värikin viehättää. Naiset haluavat että kalu tuntuu kunnolla. 90 prossaa naisista janoaa mustaa mulkkua. Iso nyt vaan on paras. Olen kuullut tämän useilta naisilta. Mun miehisyys kyllä kestää tämän. Jos nainen kertoo, että tykkää isosta teen upeita temppuja dildo+mulkku yhdistelmällä. Osaan hommat 👍

      • Anonyymi

        Ihan tutkimuksinkin todettu että musta mulkku on naisia vähiten kiinnostava penis. Tiedettä ei kumoa mitkään "musta tuntuu" jutut, no pun intended.

        Kaikkein halutuin penis kaikkien maailman naisten mielestä on valkoisen miehen mulkku. Sen jälkeen tulevat kaukoidän miehet, sitten amerikan alkuperäiskansan miehet, sitten lähi-idän miehet ja vasta viimeisenä on afrikkalaiset tai mustaihoiset. Tämä on faktaa, ei mitään muuta.

        Naisissa on sama jako. Kaikki maailman kansalaiset haluavat ensin valkoihoista naista, sitten keltaista naista, sitten pohjoispuolen alkuperäisasukkaiden naisia, sitten lähi-idän naisia ja viimeiseksi mustaihoisia naisia.

        Sen lisäksi tutkimuksin on todettu sekin että vain mitättömän pieni vähemmistö parinvaihtajista, ryhmäsekstaajista, aisankannattajista jne, suosii mustaihoisia, ja erityisesti he syrjivät mustaihoisia miehiä.

        Tiedettä ei kumoa mikään.


    • Anonyymi
    • Pidän seksistä mustien kanssa. Eri rotuiset kiinnostaa ja kiihoittaa.
      Mieheni pitää katselusta.

    • Anonyymi

      Sillä alivuokralaisella oli todella paljon naisten puhelinnumeroita mustassa osoitekirjassaan (sic.) Merkinnöin että kuka tulee vaikka keskellä yötä ja kuka aamulla kun mies on lähtenyt töihin, jne.

      Oli kyseessä niinsanottu panomies.

    Ketjusta on poistettu 86 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      128
      1315
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe