Että harrastaisin seksiä mustan miehen kanssa.
He eivät kiinnosta tai kiihota millään tavalla, Itseasiassa suurin osa on fyysisesti vastenmielisen näköisiä.
N32
Itse en voisi ikinä kuvitella
31
1337
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä sinuun mätisäkkiin kukaan koske tikullakaan
- Anonyymi
Sinä pystyt kertomaan ihmisen ulkonäön viestin perusteella?. Myönnä pois olet katkera naisille koska yksikään ei alennu edes koskemaan tuollaista luuseria.
Olet älyllisesti kiven tasolla ja henkisesti sairas idiootti. - Anonyymi
Sinähän se piipität ja nolaat itsesi jatkuvasti 😂
Kuten nytkin.
- Anonyymi
Juuri se että he ovat fyysisesti ja kaiken puolin olemukseltaan erilaisia kuin me suomalaiset, kiihoittaa heissä ainakin minua.
N.41- Anonyymi
Ohohoo niinkö sulle taas kävi.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/R2b7I8
- Anonyymi
No jos kiihottuu apinoista...
- Anonyymi
Ai niin kuin sinä tunnut kiihottuvan. Tuntuu olevan sun juttus.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/M0d7T3
- Anonyymi
Eläimillisen oloisia, kaikki saman näköisiä paksut huulet.
- Anonyymi
Tuo eläimellisyys, primitiivisyys ja yksinkertainen suorasukaisuus viehättää kovin ainakin minua. Lipevät, kotimaan muka herrasmiehet sensijaan kuvottavat minua.
N.41 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo eläimellisyys, primitiivisyys ja yksinkertainen suorasukaisuus viehättää kovin ainakin minua. Lipevät, kotimaan muka herrasmiehet sensijaan kuvottavat minua.
N.41Tuon sä kerroit ihan itsestäsi. Yleistäminen on vaarallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon sä kerroit ihan itsestäsi. Yleistäminen on vaarallista.
Anteeksi, ei ollut tarkoitus yleistää. Ajattelin tässä nyt vain asiakaskuntaa ketkä Afrikasta ja keitä työkseni avustan asunto ja asumisen asioissa.
Eivät tietty hekään kaikki ole kuten tuossa epäasiallisesti kuvailin.
Anteeksi!
N.41 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N.41Kuvottaako sinua sitten oikeat herrasmiehet jotka osaavat kohdella naisia hyvin? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvottaako sinua sitten oikeat herrasmiehet jotka osaavat kohdella naisia hyvin? 🤔
Ei mutta imelät esittäjät ketkä ovatkin oikeasti täysin muuta kuin herrasmiehiä.
N41 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, ei ollut tarkoitus yleistää. Ajattelin tässä nyt vain asiakaskuntaa ketkä Afrikasta ja keitä työkseni avustan asunto ja asumisen asioissa.
Eivät tietty hekään kaikki ole kuten tuossa epäasiallisesti kuvailin.
Anteeksi!
N.41Jaa että asumisen ohjaaja vai mikä? Oot tainnu saada sitten mustaa makkaraa pilluun jo useamman kerran?
Väinö - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että asumisen ohjaaja vai mikä? Oot tainnu saada sitten mustaa makkaraa pilluun jo useamman kerran?
VäinöAsumisen ohjaaja kuvaa hyvin sitä mitä teen.
N41
- Anonyymi
Minulla on ollut aikaisemmin Etu-Töölössä musta mies alivuokralaisena. Se oli ihan komea nuori mies eikä mikään apina. Hyvä puoli asiassa oli että sillä kävi koko ajan naisia kylässä pantavina ja ne jotka jäivät yli sain minä nussia valmiiksi omassa huoneessani. Pääsin myös liukkaille kun kohdalle osui yksi kyltymätön nainen.
Se oli hyvä kesä.- Anonyymi
Vaihdettiin muuten mielipiteitä hänen kanssaan eilen.
- Anonyymi
Mikäs nyt on? Oletko saanut mustalta mieheltä pakit?
- Anonyymi
VMP.
- Anonyymi
Onhan mustien miesten niputtaminen yhteen vähän tylyä. Yksilöitä kaikki ovat sielläkin päin skaalaa.
- Anonyymi
Mielipide on noteerattu, mutta onko vika heissä vai sinussa?
- Anonyymi
Heissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heissä.
Kun aloittaa kertomalla kuka on vastenmielinen, on yleensä itse sellainen.
- Anonyymi
Mustat mulkut on kovaa valuuttaa. Naiset tykkää kun on iso paksu mulkku ja musta värikin viehättää. Naiset haluavat että kalu tuntuu kunnolla. 90 prossaa naisista janoaa mustaa mulkkua. Iso nyt vaan on paras. Olen kuullut tämän useilta naisilta. Mun miehisyys kyllä kestää tämän. Jos nainen kertoo, että tykkää isosta teen upeita temppuja dildo+mulkku yhdistelmällä. Osaan hommat 👍
- Anonyymi
Ihan tutkimuksinkin todettu että musta mulkku on naisia vähiten kiinnostava penis. Tiedettä ei kumoa mitkään "musta tuntuu" jutut, no pun intended.
Kaikkein halutuin penis kaikkien maailman naisten mielestä on valkoisen miehen mulkku. Sen jälkeen tulevat kaukoidän miehet, sitten amerikan alkuperäiskansan miehet, sitten lähi-idän miehet ja vasta viimeisenä on afrikkalaiset tai mustaihoiset. Tämä on faktaa, ei mitään muuta.
Naisissa on sama jako. Kaikki maailman kansalaiset haluavat ensin valkoihoista naista, sitten keltaista naista, sitten pohjoispuolen alkuperäisasukkaiden naisia, sitten lähi-idän naisia ja viimeiseksi mustaihoisia naisia.
Sen lisäksi tutkimuksin on todettu sekin että vain mitättömän pieni vähemmistö parinvaihtajista, ryhmäsekstaajista, aisankannattajista jne, suosii mustaihoisia, ja erityisesti he syrjivät mustaihoisia miehiä.
Tiedettä ei kumoa mikään.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/G8x3J8
Pidän seksistä mustien kanssa. Eri rotuiset kiinnostaa ja kiihoittaa.
Mieheni pitää katselusta.- Anonyymi
Sillä alivuokralaisella oli todella paljon naisten puhelinnumeroita mustassa osoitekirjassaan (sic.) Merkinnöin että kuka tulee vaikka keskellä yötä ja kuka aamulla kun mies on lähtenyt töihin, jne.
Oli kyseessä niinsanottu panomies.
Ketjusta on poistettu 86 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810