Vaikka täältä ei kyl kunnon vastauksia saa. . Eli katuuko mies/nainen jos vastapuoli on ihastunut tai rakastunut, mut siintä huolimatta jompikumpi on lopettanut sen. . Eli iskeekö katumus
Pitää kysyy
10
730
Vastaukset
- Anonyymi
Jos toisesta välittää niin kyllä siinä kohtaa varmasti kaduttaa että päästi toisen menemään
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17874055P
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Varmaakii katuu, se on sitte eriasia jos vaan tykkää. tai on tykkävinää, Eli voi heivata kun märän rätin menemää.
- Anonyymi
Kyllä voi kaduttaa,jos on joutunut päästämään toisen menemään ja luopumaan rakkaastaan .Joskus joutuu tekemään elämässä valintoja .Ei se helppoa ole ,mut jos aika parantas haavat.
- Anonyymi
Kai tuo riippuu täysin tilanteesta. Itse en ainakaan ole koskaan katunut sitä, että olen kieltäytynyt yksipuolisesta rakkaudesta. Sen sijaan, jos molemmilla on tunteita ja toisella vaan heikompia, niin voi kai tuollaista joku katuakin.
- Anonyymi
Kaduilla tuulee. Lauloi Jari joskus.
- Anonyymi
Huipulla tuulee
- Anonyymi
No siinähän kadutte, se tuo raha on suorastaan ihmeellinen pesänjakaja. Jos on rahaa niin on rakkautta,jos ei oo niin ei oo rakkauttakaan. Eli rakas lentää pihalle, jos sitä nyt on ikänään ollutkaan. Muuta kui rahanvoimalla!
- Anonyymi
Eipä se itseä kaduta jos on toisen päästänyt menemään syystä tai toisesta, tai ei ole toiselle kelvannut.
Taakseni en enää oikeastaan sen jälkeen katso ja jatkan vain matkaani, kyllä niitä naisia löytyy ja se ei siihen yhteen todellakaan kaadu jos ei ole päästy edes tutustumaan. - Anonyymi
Nii kaikki on vain pinnallista pelleilyä, jotenkii sairasta touhua suurilta osin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346