Vaikka täältä ei kyl kunnon vastauksia saa. . Eli katuuko mies/nainen jos vastapuoli on ihastunut tai rakastunut, mut siintä huolimatta jompikumpi on lopettanut sen. . Eli iskeekö katumus
Pitää kysyy
10
778
Vastaukset
- Anonyymi
Jos toisesta välittää niin kyllä siinä kohtaa varmasti kaduttaa että päästi toisen menemään
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17874055P
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Varmaakii katuu, se on sitte eriasia jos vaan tykkää. tai on tykkävinää, Eli voi heivata kun märän rätin menemää.
- Anonyymi
Kyllä voi kaduttaa,jos on joutunut päästämään toisen menemään ja luopumaan rakkaastaan .Joskus joutuu tekemään elämässä valintoja .Ei se helppoa ole ,mut jos aika parantas haavat.
- Anonyymi
Kai tuo riippuu täysin tilanteesta. Itse en ainakaan ole koskaan katunut sitä, että olen kieltäytynyt yksipuolisesta rakkaudesta. Sen sijaan, jos molemmilla on tunteita ja toisella vaan heikompia, niin voi kai tuollaista joku katuakin.
- Anonyymi
Kaduilla tuulee. Lauloi Jari joskus.
- Anonyymi
Huipulla tuulee
- Anonyymi
No siinähän kadutte, se tuo raha on suorastaan ihmeellinen pesänjakaja. Jos on rahaa niin on rakkautta,jos ei oo niin ei oo rakkauttakaan. Eli rakas lentää pihalle, jos sitä nyt on ikänään ollutkaan. Muuta kui rahanvoimalla!
- Anonyymi
Eipä se itseä kaduta jos on toisen päästänyt menemään syystä tai toisesta, tai ei ole toiselle kelvannut.
Taakseni en enää oikeastaan sen jälkeen katso ja jatkan vain matkaani, kyllä niitä naisia löytyy ja se ei siihen yhteen todellakaan kaadu jos ei ole päästy edes tutustumaan. - Anonyymi
Nii kaikki on vain pinnallista pelleilyä, jotenkii sairasta touhua suurilta osin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993