Swingerkulttuuri on väkevästi voimissaan nykyisin. Voisiko Mäntyharju ottaa tästä kopin ja hyödyntää omaa eroottista imagoaan tämän asian tiimoilta?
Parisuhdehurjastelupaikka Mäntyharjusta?
6
519
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, tällä idealla riitelevä kunnan politiikka ja työntekijöiden välit kuntoon ja rakkautta peliin, niin kuntamme maine paranee! Paras konsulttia asian saattamiseksi tuotantoon löytynee paikkakuntamme kartano-alueelta, joka tunnetaan ympäri maailmaa, aina Hollywoodia ja Japania myöten! Myös Kopi mainittu, eli tässä jo tarpeeksi mielipiteitä alasta ja asiasta kiinnostuneille!
- Anonyymi
Kylill huhutaan et tälläist aktia saattais olla jossain talleill 🫣
- Anonyymi
Mäntyharju on tunnettu ihanan kuvauksellisista maisemistaan. Toinen toistaan pittoreskimpia paikkoja odottaa katsojaa !
- Anonyymi
Kuulapää reliikki höpisee
- Anonyymi
Kopi ei pysty ottamaan impona koppia. Ainoastaan tuo paikkakunnan todellinen Hollywood tähti pystyy auttamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804