Loppuelämä yksin?

Anonyymi-ap

Siksi mä olen sinkku, kun en sun takia voi olla kenenkään muun kanssa. Sä kalvat jatkuvasti takaraivossa, jos edes yritän jotain jonkun muun kanssa.
Kait olen loppu elämäni yksin, kun en näköjään suakaan saa...

Miehelle

19

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota toinen, en huoli sua enää. Tykkään nuoremmasta ja hoikemmasta.

      • Anonyymi

        Mutta tykkääkö se nainen sinusta? ;)


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­N­­y­­­m­f­­­o­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17874409A

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Jos noin on, niin miten saisin itseni pois mielestäsi. Vilpittömästi kannustaisin yrittämään jonkun toisen kanssa. Tarkoitan tätä.

      • Anonyymi

        Miten sinä edes kehtaat omia näitä ja sanoa noin? Sivusta olen, mutta voisin ajatella kuten ap. Kumpi meistä onkaan se sinun ihailijasi?


      • Anonyymi

        Kenelleköhän viestisi oli? Sano tuo sama oikeasti, jos joku on sinuun jumiin jäänyt. Silloin puhutaan reiluudesta.
        - sivusta, en ap


      • Anonyymi

        Tuo on sellainen asia, että se pitää sanoa kasvotusten. Älä anna toisen rakastaa sinua turhaan. Hän ansaitsee vastarakkautta jostain muualta, jos sinä sitä et voi antaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ap:lle voimia, tiedän mitä on mahdoton ihastuminen, toinen ajatuksissa jatkuvasti ja yhteydet poikki.
      Silti pitää yrittää jotenkin elää eteenpäin.
      -mies

      • Anonyymi

        Samaa mieltä tai ainakin osittain tästä tämäkin mmies sivusta. Eräs on mielessä niin, ettei oikein osaa muuta ajatella eikä kiinnostua kenestäkään muusta. Kovin on vaikea olla ja kun sitä yhteyttä ei ole minkäänlaista tuohon kaipaamaani ihmiseen, niin.... :/ surulliseksi vetää vielä lähes vuoden jälkeenkin.


    • Anonyymi

      Minä en ole edes yrittänyt mitään. Ei ole ollut ketään nainen. Et voi ainakaan olla kovin vihainen.

      • Anonyymi

        Ihanasti sanottu, en minäkään mies ole muita ajatellutkaan - sivusta


    • Anonyymi

      Hae sisar rakas luostaripaikkaa tai vastaavaa.

      • Anonyymi

        Et ymmärrä, etkä ole kokenut muita tunteita kuin seksuaaliviettiä. Kaikki eivät koskaan koe tosirakkautta ja luulevat, että seksi on kaikki.


    • Anonyymi

      Näin on käynyt monelle.

    • Anonyymi

      Voitaishan me olla sitten yhteydessä miks on niin vaikeeta se sulle

      • Anonyymi

        Hyvin on vaikeaa pitää yhteyttä, jos toinen ei sano oikein mitään.


    • Anonyymi

      Kannattaisi varmaan puhua hänelle, jos toinenkin vapaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Minä toivon, että löydät jonkun. Niin vilpittömästi toivon😊👍👍👍👍👍👍👍

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe