Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olen vakavasti huolissani Länsilinjojen ikiaikaisesta hegemoniasta Ylöjärven paikallisliikenteessä!

Anonyymi-ap

Ei sunkaan vaan eräs Hämeen Härkätieläinen vetänyt rajusti Pataan erästä Patamäenkatulaista? Ei sunkaan! Oijoijoi! Ikoninen Ylöjärven paikallisliikenne meni!

MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistähän johtuu, että sukuoikeussyöttiläät eivät pärjää sukuoikeudettomassa markkinassa?

      • Anonyymi

        Ehkäpä siitä, että oikeat liikennöitsijät ovat tietoisia, että velat pitää joskus maksaa pois.
        Idioottitarjouksia idioottimaisilla sähköbussihankinnoilla tekevät sellaiset, joilla ei ole omat rahat pelissä.
        Nyt on sellainen aika, että Suomen suurinta bussifirmaa johtavat asioista niin pihalla olevat kuin olla ja voi. Pienemmässä mittakaavassa, voimakkaasti laajeneva Vekkakin vaihtoi toimarin johonkin rahoittajan patuun.
        Enkä tosiaan Tamponipoikana tai heidän syöttiläänään paukuttelisi henkseleitä valtavien menestysten johdosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä siitä, että oikeat liikennöitsijät ovat tietoisia, että velat pitää joskus maksaa pois.
        Idioottitarjouksia idioottimaisilla sähköbussihankinnoilla tekevät sellaiset, joilla ei ole omat rahat pelissä.
        Nyt on sellainen aika, että Suomen suurinta bussifirmaa johtavat asioista niin pihalla olevat kuin olla ja voi. Pienemmässä mittakaavassa, voimakkaasti laajeneva Vekkakin vaihtoi toimarin johonkin rahoittajan patuun.
        Enkä tosiaan Tamponipoikana tai heidän syöttiläänään paukuttelisi henkseleitä valtavien menestysten johdosta.

        Enpä tiedä Tampereen kilpailutuksista, mutta aloittanut sekoboltsi kirjoittaa Hämeen härkätieläisestä. Hämeen härkätiehän johti Turusta Hämeenlinnaan, joten aloittaja tarkoittanee Vekkaa. No, ovathan turkulaisetkin olleet aktiivisia viime aikoina.


      • Anonyymi

        "Mistähän johtuu, että sukuoikeussyöttiläät eivät pärjää sukuoikeudettomassa markkinassa?"

        Toiset pärjäävät, toiset eivät. Porsaskauppiaan firmat näyttävät pärjäävän, samoin Salon paronin. Paunu nyt on erikoistapaus, kun omistajalla ei ole perillisiä, eikä taida olla oikein intoakaan enää. Kaikista huonoimmin taisi käydä paronien paronin jälkeläisille, joilta meni koko isän elämäntyö, autonromujen hinnalla.
        Viimeisten 15 vuoden aikana ainoita todellisia voittajia lienevät Jalmari Niinikosken jälkeläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä Tampereen kilpailutuksista, mutta aloittanut sekoboltsi kirjoittaa Hämeen härkätieläisestä. Hämeen härkätiehän johti Turusta Hämeenlinnaan, joten aloittaja tarkoittanee Vekkaa. No, ovathan turkulaisetkin olleet aktiivisia viime aikoina.

        Vekka sai Valkeakosken Liikenteen menestymään Helsingin linjoilla, kun nappasi Valkeakoski-Tampere-liikenteen. Tämä todettiin jopa Aamulehdessä joku aika sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä Tampereen kilpailutuksista, mutta aloittanut sekoboltsi kirjoittaa Hämeen härkätieläisestä. Hämeen härkätiehän johti Turusta Hämeenlinnaan, joten aloittaja tarkoittanee Vekkaa. No, ovathan turkulaisetkin olleet aktiivisia viime aikoina.

        Vekkaapa hyvinkin. Entisistä Tampereen kuninkaista, Länsilinjoista ja Paunusta, ei ole pian enää jäljellä kuin kitkerät kartellimuistot. Nuo eivät kerta kaikkiaan pärjää ilman yksinoikeuksia. Ei niistä ole oikeiksi yrittäjiksi. Ei yrittäjyys sovi kaikille. Sukuoikeuksin toki pärjää kuka tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vekka sai Valkeakosken Liikenteen menestymään Helsingin linjoilla, kun nappasi Valkeakoski-Tampere-liikenteen. Tämä todettiin jopa Aamulehdessä joku aika sitten.

        Aamulehden juttu oli Kimmon kaverin kynän jälkiä ja perustui täsmälleen siihen, mitä Kimmo halusi kertoa (=valehdella). Sen jutun journalistinen arvo oli tasan nolla. Luulisi kyseisen toimittajan niskan hieman punottavan, taisi mennä kunnolla halpaan kun unohti toimittajan yhden perusasian, eli faktojen tarkistamisen. Se juttu useimpia kyllä hieman hymyilytti, kun suuret menotkin muuttuivat saataviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mistähän johtuu, että sukuoikeussyöttiläät eivät pärjää sukuoikeudettomassa markkinassa?"

        Toiset pärjäävät, toiset eivät. Porsaskauppiaan firmat näyttävät pärjäävän, samoin Salon paronin. Paunu nyt on erikoistapaus, kun omistajalla ei ole perillisiä, eikä taida olla oikein intoakaan enää. Kaikista huonoimmin taisi käydä paronien paronin jälkeläisille, joilta meni koko isän elämäntyö, autonromujen hinnalla.
        Viimeisten 15 vuoden aikana ainoita todellisia voittajia lienevät Jalmari Niinikosken jälkeläiset.

        Monet muutkin olivat kaukaa viisaita ja tekivät todella hyviä kauppoja. Niinikoskien lisäksi voisi mainita Makkosen suvun ja Lauttakylän Auton omistajat. Hyviä esimerkkejä ovat myös Hämeen Linjan ja Lehtosen Liikenteen omistajat, jotka hoitivat liikennettä kalustolla, jossa ei ollut pääomaa juuri yhtään kiinni. He tekivät viimeisinä vuosina todella hyvää tiliä ja vetäytyivät pois kun kaupunkien liikenne sosialisoitiin. Hyviä esimerkkejä löytyy monia muitakin, mutta tässä muutama mieleeni ensiksi tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vekkaapa hyvinkin. Entisistä Tampereen kuninkaista, Länsilinjoista ja Paunusta, ei ole pian enää jäljellä kuin kitkerät kartellimuistot. Nuo eivät kerta kaikkiaan pärjää ilman yksinoikeuksia. Ei niistä ole oikeiksi yrittäjiksi. Ei yrittäjyys sovi kaikille. Sukuoikeuksin toki pärjää kuka tahansa.

        Niin, Vekka eli Lease Deal, Koivisto eli Capman.
        Ja ei, kaikista ei ole yrittäjiksi, parhaina esimerkkinä punapöksyt.
        Perinteisistä suurista Vainio, Pohjolan Matka ja Savonlinja näyttää pärjäilevän ihan mukavasti, vaikkakin pienentyneinä. Eikä Länsilinjakaan ole huonosti pärjännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Vekka eli Lease Deal, Koivisto eli Capman.
        Ja ei, kaikista ei ole yrittäjiksi, parhaina esimerkkinä punapöksyt.
        Perinteisistä suurista Vainio, Pohjolan Matka ja Savonlinja näyttää pärjäilevän ihan mukavasti, vaikkakin pienentyneinä. Eikä Länsilinjakaan ole huonosti pärjännyt.

        Juuri eilen juttelin alan suurimman ymmärtäjän kanssa. Hänen mukaansa nyt on käsillä alan suurin mullistus sitten Onnibussin tulon ja markkinan avautumisen: käyttövoimamurros yhdistettynä alan entisten jättiläisten luhistumiseen.

        Tämän seurauksena alan mahtivaltikka siirtyy joko kokonaan uusien tai alalla aiemmin lilliputteina LAL:n rautakengän alle puristettuina toimineiden yritysten haltuun. Ne pärjäävät nyt, joilla on uskallusta, näkemystä, ketteryyttä, ennakkoluulottomuutta ja/tai sugardaddy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri eilen juttelin alan suurimman ymmärtäjän kanssa. Hänen mukaansa nyt on käsillä alan suurin mullistus sitten Onnibussin tulon ja markkinan avautumisen: käyttövoimamurros yhdistettynä alan entisten jättiläisten luhistumiseen.

        Tämän seurauksena alan mahtivaltikka siirtyy joko kokonaan uusien tai alalla aiemmin lilliputteina LAL:n rautakengän alle puristettuina toimineiden yritysten haltuun. Ne pärjäävät nyt, joilla on uskallusta, näkemystä, ketteryyttä, ennakkoluulottomuutta ja/tai sugardaddy.

        Tässä Koiviston Auto lasketaan luokkaan "kokonaan uusi" kuuluvaksi. Sehän on uudestisyntynyt 2018.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri eilen juttelin alan suurimman ymmärtäjän kanssa. Hänen mukaansa nyt on käsillä alan suurin mullistus sitten Onnibussin tulon ja markkinan avautumisen: käyttövoimamurros yhdistettynä alan entisten jättiläisten luhistumiseen.

        Tämän seurauksena alan mahtivaltikka siirtyy joko kokonaan uusien tai alalla aiemmin lilliputteina LAL:n rautakengän alle puristettuina toimineiden yritysten haltuun. Ne pärjäävät nyt, joilla on uskallusta, näkemystä, ketteryyttä, ennakkoluulottomuutta ja/tai sugardaddy.

        Mikään firma tai yrittäjä ei ole koskaan ollut minkään LAL:in rautakengän alla.
        Tuo höpinä on Tamponitampioiden neuvostohenkistä retoriikkaa.
        Mutta tosi on, että isoja asioita on nyt tekeillä ja ne voivat mullistaa monia asioita.
        Pitää muistaa, että tämän hetken ääni tulee Herra Pääomalta, joka eräänä päivänä huomaa että rahaa on mennyt PALJON enemmän kuin on tullut ja hanat sulkeutuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet muutkin olivat kaukaa viisaita ja tekivät todella hyviä kauppoja. Niinikoskien lisäksi voisi mainita Makkosen suvun ja Lauttakylän Auton omistajat. Hyviä esimerkkejä ovat myös Hämeen Linjan ja Lehtosen Liikenteen omistajat, jotka hoitivat liikennettä kalustolla, jossa ei ollut pääomaa juuri yhtään kiinni. He tekivät viimeisinä vuosina todella hyvää tiliä ja vetäytyivät pois kun kaupunkien liikenne sosialisoitiin. Hyviä esimerkkejä löytyy monia muitakin, mutta tässä muutama mieleeni ensiksi tullut.

        "Lauttakylän Auton omistajat"

        Olisivat vieneet Risto Ryti patsaankin lähtiessään alalta. Sekä esittäneet anteeksipyynnön kankaanpääläisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään firma tai yrittäjä ei ole koskaan ollut minkään LAL:in rautakengän alla.
        Tuo höpinä on Tamponitampioiden neuvostohenkistä retoriikkaa.
        Mutta tosi on, että isoja asioita on nyt tekeillä ja ne voivat mullistaa monia asioita.
        Pitää muistaa, että tämän hetken ääni tulee Herra Pääomalta, joka eräänä päivänä huomaa että rahaa on mennyt PALJON enemmän kuin on tullut ja hanat sulkeutuvat.

        "Mikään firma tai yrittäjä ei ole koskaan ollut minkään LAL:in rautakengän alla."

        Kyllä vaan monelle pienyrittäjälle lähes ainoa yrittämismahdollisuus oli tilausajot. LAL:n sukuoikeusnyrkki kun ei heitä päästänyt linjaliikenteeseen isojen sukujen sukuoikeusreviireille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mikään firma tai yrittäjä ei ole koskaan ollut minkään LAL:in rautakengän alla."

        Kyllä vaan monelle pienyrittäjälle lähes ainoa yrittämismahdollisuus oli tilausajot. LAL:n sukuoikeusnyrkki kun ei heitä päästänyt linjaliikenteeseen isojen sukujen sukuoikeusreviireille.

        Esimerkkejä LAL:n rautakengän alta vapautuneista, nyt kukoistavista yrityksistä:

        Keskimatkat, Vuorela, Valkeakosken liikenne, Kosonen, Vekka, Vuolle, ...

        Esimerkkejä LAL:n rautakengän alta vapautuneista, mutta sukuoikeusmonsterin kuolinkramppauksista vielä lopulta huonolla tuurilla kuolettavan iskun saaneista yrityksistä:

        Kesälahden Linja, Zei zei line, Oulun Onnikka, Helmikkala, ML Charter, ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Vekka eli Lease Deal, Koivisto eli Capman.
        Ja ei, kaikista ei ole yrittäjiksi, parhaina esimerkkinä punapöksyt.
        Perinteisistä suurista Vainio, Pohjolan Matka ja Savonlinja näyttää pärjäilevän ihan mukavasti, vaikkakin pienentyneinä. Eikä Länsilinjakaan ole huonosti pärjännyt.

        "Eikä Länsilinjakaan ole huonosti pärjännyt."

        Juu ei. Kankaanpää-Helsinki linja on ollut niin suuri menestys ettei Länskän muuta kaukoliikennettä tarvitse enää edes ajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä Länsilinjakaan ole huonosti pärjännyt."

        Juu ei. Kankaanpää-Helsinki linja on ollut niin suuri menestys ettei Länskän muuta kaukoliikennettä tarvitse enää edes ajaa.

        Et varmaan ole huomannut, että Länskällä on muutakin liikennettä kuin joku Kankaanpään linja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkkejä LAL:n rautakengän alta vapautuneista, nyt kukoistavista yrityksistä:

        Keskimatkat, Vuorela, Valkeakosken liikenne, Kosonen, Vekka, Vuolle, ...

        Esimerkkejä LAL:n rautakengän alta vapautuneista, mutta sukuoikeusmonsterin kuolinkramppauksista vielä lopulta huonolla tuurilla kuolettavan iskun saaneista yrityksistä:

        Kesälahden Linja, Zei zei line, Oulun Onnikka, Helmikkala, ML Charter, ...

        Keskimatkat, lv. 69000 euroa, omavaraisuus -35%
        Vuorela, lv 2,0 milliä, pudonnut lähes miljoonan parin vuoden takaisesta. On aina ollut hyvällä pohjalla, omavaraisuus tosin 51%
        Valkeakosken Liikenne, lv 2.2 milliä, tappio 650 te, omavaraisuus 51%, pudonnut 26 prosenttiyksikköä vuodessa.
        Kosonen on vankassa iskussa, mutta ei ole "kärsinyt" mitenkään LAL:ista koskaan.
        Vekka lv pidennetyllä tilikaudella 11 milliä, tappiota 443 te, omavaraisuus 14 %
        Atro Vuolle pärjää ihan ok nyt kun silmät ovat auenneet Onnibusin "yhteistyökumppanuudesta". Ei myöskään ole kärsinyt rautasaappaista.
        Että en minä kukoistuksista puhu, paitsi muutama joka on aina kukoistanut.
        Nuo kuolleet firmat olivat enimmäkseen Onnibusin selkäänpuukottamia uhreja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkkejä LAL:n rautakengän alta vapautuneista, nyt kukoistavista yrityksistä:

        Keskimatkat, Vuorela, Valkeakosken liikenne, Kosonen, Vekka, Vuolle, ...

        Esimerkkejä LAL:n rautakengän alta vapautuneista, mutta sukuoikeusmonsterin kuolinkramppauksista vielä lopulta huonolla tuurilla kuolettavan iskun saaneista yrityksistä:

        Kesälahden Linja, Zei zei line, Oulun Onnikka, Helmikkala, ML Charter, ...

        Kukoistavia yrityksiä???? Keskimatkat esimerkkinä hoippunut konkurssin partaalla monta vuotta. Kauppalehdessäkin mainoksia ollut kymmenittäin. Valkeakosken Liikenne tehnyt sellaisen tappion, jollaiseen pystyi vain Onnibus koronavuosina. Vekasta on paha sanoa mitään, siellä määrää pääomasijoittaja. Vuolle on "pärjännyt" keplottelemalla työehdoilla. Useamman kerran ollut raastuvassa tämän vuoksi ja vielä useammin maksanut takautuvasti palkkoja pakon edessä. Mielestäni tällaiset yrityksen irvikuvat eivät edusta millään tavalla kukoistavia yrityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä Koiviston Auto lasketaan luokkaan "kokonaan uusi" kuuluvaksi. Sehän on uudestisyntynyt 2018.

        Koiviston Auto on tavallaan uusi, koska väärät päätökset maksoivat sen itsenäisyyden ja pakkomyyntioli edessä. Mihin liittyy viittaus vuoteen 2018? Tämä väärien päätösten sarja on ollut useiden vuosien mittainen ja se päättyi pakkomyyntiin CapManille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiviston Auto on tavallaan uusi, koska väärät päätökset maksoivat sen itsenäisyyden ja pakkomyyntioli edessä. Mihin liittyy viittaus vuoteen 2018? Tämä väärien päätösten sarja on ollut useiden vuosien mittainen ja se päättyi pakkomyyntiin CapManille.

        Vuonna 2018 KA hylkäsi paronimielisyyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuonna 2018 KA hylkäsi paronimielisyyden.

        Tapahtuiko Onnibus-kauppa tuolloin? Tämä kauppa aloitti surmansyöksyn, jota vielä korona ja Helbin tukiaisasiat vauhdittivat. Kirsikkana kakussa punapöksyn toimet aikana, jolloin hänellä vielä oli jotakin päätösvaltaa. Muutamassa vuodessa Suomen linja-autoliikenteen lippulaiva oli siinä kunnossa, että se oli valmis kaatumaan pääomasijoittajan syliin. Väärät valinnat tulevat yleensä kalliiksi, kuten nähdään tässäkin tapauksessa. Kun samanaikaisesti luottaa vääriin ihmisiin, syöksy on vielä hurjempi. Tommolan suvun elämäntyö ajettiin alas vain muutamassa vuodessa, mistä suurin ansio lankeaa punapöksylle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtuiko Onnibus-kauppa tuolloin? Tämä kauppa aloitti surmansyöksyn, jota vielä korona ja Helbin tukiaisasiat vauhdittivat. Kirsikkana kakussa punapöksyn toimet aikana, jolloin hänellä vielä oli jotakin päätösvaltaa. Muutamassa vuodessa Suomen linja-autoliikenteen lippulaiva oli siinä kunnossa, että se oli valmis kaatumaan pääomasijoittajan syliin. Väärät valinnat tulevat yleensä kalliiksi, kuten nähdään tässäkin tapauksessa. Kun samanaikaisesti luottaa vääriin ihmisiin, syöksy on vielä hurjempi. Tommolan suvun elämäntyö ajettiin alas vain muutamassa vuodessa, mistä suurin ansio lankeaa punapöksylle.

        KA menestyy nyt kirkkaammin kuin koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KA menestyy nyt kirkkaammin kuin koskaan.

        Palaa kirkkaasti velkavivulla hetken, kunnes Herra Pääoma toteaa rahojen palavan kirkkaalla liekillä ja tuuppaa konsernin jollekin suurelle ulkomaalaiselle jätille ja
        joka pilkkoo konsernin ja muutaman vuoden päästä tilanne on Transdev Suomi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KA menestyy nyt kirkkaammin kuin koskaan.

        Toivotaan menestystä. Ehkä onnistuukin, kun yksi on propsijunanlähettäjänä, poissa sähläämästä, pienen junayhtiön PÄÄJOHTAJANA.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe