Tärkeintä että seisoo terhakkaasti ja tulee runsaasti siemennestettä!Sellasta haluisin suuhun ja muuhun!!
Ei koolla väliä!
21
1669
Vastaukset
- Anonyymi
Mene sikalaan porsastelemaan
- Anonyymi
Ai sun ja sikojesi seuraksi ei kiitos. Hoitele sikas ihan ite pervo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sun ja sikojesi seuraksi ei kiitos. Hoitele sikas ihan ite pervo.
Sää mää ja bää mikä juntti piip piip
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää mikä juntti piip piip
Sulla ei näytä olevan ongelmaa kertoo totuutta itsestäsi. Tollaseksi kait sitä sit tulee kun viettää aikaansa sikojen kaa
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17874814Y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mielellään laukeisin suuhusi, sperman tuotto hyvä. M 56v
- Anonyymi
Possu röh röh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Possu röh röh
Ai oot taas mennyt sikalaasi ja huutelet karjua paikalle.
Kuulostaa erittäinkin hyvältä mutta olet varmaankin jostain kauempaa kun ei hän minulla koskaan tuuria ole että joku Kuopiosta olisi!!?
- Anonyymi
52ukmKuopio kirjoitti:
Kuulostaa erittäinkin hyvältä mutta olet varmaankin jostain kauempaa kun ei hän minulla koskaan tuuria ole että joku Kuopiosta olisi!!?
Kyllä niuvanniemen suljetulla löytyy homppeleita
- Anonyymi
52ukmKuopio kirjoitti:
Olen etelässä mut näillä näkymin tuun lomalle yksin Juankoskelle heinäkuussa. Ukm 56v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niuvanniemen suljetulla löytyy homppeleita
Sieltähän sinäkin kaveeraat niitten kaa. Mistäpä sä muuten tuon tietäsit. Buahaa buhahhaa.
Anonyymi kirjoitti:
Olen etelässä mut näillä näkymin tuun lomalle yksin Juankoskelle heinäkuussa. Ukm 56v
👍👍
Anonyymi kirjoitti:
Moi!Joko tallustelet sawon maa perällä?
- Anonyymi
Mee niuvanniemen drive In kaistalle siellä spede pyllistää ja pieraisee
- Anonyymi
Sullehan se on tuttu reitti onhan sut muutaman kerran roudattu. Toivottavasti nyt jo lopullisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullehan se on tuttu reitti onhan sut muutaman kerran roudattu. Toivottavasti nyt jo lopullisesti
Sää mää ja bää on palsta kyylärinä buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää on palsta kyylärinä buaahaa
Toden totta niinhän sä olet.
ja se että suuta naidaan pitkään ja rajusti
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/X1o1Z0
- Anonyymi
Vedin kerran eräälle eukolle vitunmoiset mällit suuhun. Köhi niin että tuli nenästä. Oikea syväkurkku ja ite halusi.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869