Taksissa oli, mihin pitää puhaltaa jotta auto käynnistyy.
Ei pääse huppelissa ajelemaan.
Olisikin hyvä jos kuski pyytäisi asiakasta puhaltamaan siihen.
Kuski sanoi että jos tekee koulukuljetuksia pitää olla.
Yleensä kysyn kuskilta että: miten haluaa maksun: käteisenä vai kortilla?
Menomatkan kuski halusi käteisenä, paluumatkan kuskille ei ollut väliä.
Huppelilukko.
6
413
Vastaukset
- Anonyymi
Aika jännä juttu.
- Anonyymi
Jaa... mikä siinä alkolukossa on mielestäsi niin "jännäää"????
- Anonyymi
Skoda-kuski ihmettelee jotain jännää asiaqa hehehehehe
- Anonyymi
Välityskeskukset jakavat koulukuljetuksia kaikkiin autoihin, myös niihin joissa ei ole alkolukkoa. Kuuluu taksialan käytäntöön, mitään lakeja ei todellisuudessa pystytä noudattamaan, koska ajoista saatavat hinnat ovat niin alhaiset.
- Anonyymi
Kovin kyyti missä ikinä ollut on Chevet Corvette... 80-kmh mutkissa joku Tommi Mäkisen tyyppinen ralliauto yriti pysyä perässä, niin Corvette vain normaalia 180kmh 80kmh mutkissa, meinasi, peilissä näyki Corevessa kun ralliauto meinasi kaatua mutkissa,... pti hiljentää jotta eivät kaadu hahahah
- Anonyymi
...asfalttimutkissa Corvette...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223037- 402644
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381503- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32816
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621