Taksissa oli, mihin pitää puhaltaa jotta auto käynnistyy.
Ei pääse huppelissa ajelemaan.
Olisikin hyvä jos kuski pyytäisi asiakasta puhaltamaan siihen.
Kuski sanoi että jos tekee koulukuljetuksia pitää olla.
Yleensä kysyn kuskilta että: miten haluaa maksun: käteisenä vai kortilla?
Menomatkan kuski halusi käteisenä, paluumatkan kuskille ei ollut väliä.
Huppelilukko.
6
393
Vastaukset
- Anonyymi
Aika jännä juttu.
- Anonyymi
Jaa... mikä siinä alkolukossa on mielestäsi niin "jännäää"????
- Anonyymi
Skoda-kuski ihmettelee jotain jännää asiaqa hehehehehe
- Anonyymi
Välityskeskukset jakavat koulukuljetuksia kaikkiin autoihin, myös niihin joissa ei ole alkolukkoa. Kuuluu taksialan käytäntöön, mitään lakeja ei todellisuudessa pystytä noudattamaan, koska ajoista saatavat hinnat ovat niin alhaiset.
- Anonyymi
Kovin kyyti missä ikinä ollut on Chevet Corvette... 80-kmh mutkissa joku Tommi Mäkisen tyyppinen ralliauto yriti pysyä perässä, niin Corvette vain normaalia 180kmh 80kmh mutkissa, meinasi, peilissä näyki Corevessa kun ralliauto meinasi kaatua mutkissa,... pti hiljentää jotta eivät kaadu hahahah
- Anonyymi
...asfalttimutkissa Corvette...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906