Lepakko epäily.

Anonyymi-ap

No niin kansalaiset.onko lepakko pesinyt teidän pusikkoon eli siihen maankuuluun ns raahen epäonnen porttiin.löytyisikö asbestia ja varmasti löytyy.no hyväveli keksii keinot ja kaupungin reinot voipi alkaa hommiin.

32

980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liuskis läiskis lepakko sulla vasta suuri kepakko.

• Anonyymi

Raahessa lepakoita ja lestoja.

• Anonyymi

Ei taida tulla Prisma-kauppakeskusta.

• Anonyymi

Ei sinne tule mitään, kaikki alle eläkeikäiset karkaavat kiihtyvällä vauhdilla Raahesta muualle. Lestat ja vanhukset ei mitään prismaa pidä pystyssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinne tule mitään, kaikki alle eläkeikäiset karkaavat kiihtyvällä vauhdilla Raahesta muualle. Lestat ja vanhukset ei mitään prismaa pidä pystyssä.

Näin on. Muutto Raahesta on nyt voimakasta. Ei kannata Prismaa rakentaa pellolle yksinään ihmettelemään missä asiakkaat ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Muutto Raahesta on nyt voimakasta. Ei kannata Prismaa rakentaa pellolle yksinään ihmettelemään missä asiakkaat ovat.

Arina ja raahe parina.pappi siunaa raahen maanpoveen.menkää matut ja ukrainan hölöttäjät ja täyttäkää raahe nyt ja iankaikkisesti sanoi hän joka oli lesta.

• Anonyymi

Oisko joku Kumpeleen karvalakkipuolen tulipalo kommunisti palannut kummitelemaan. Voisko olla ihan Nasser itse?

• Anonyymi

Vai oikein karvalakki puolen.minä olen rauhan mies ja hyväksyn raahen aatetta sekä hyväveli hommaa jota raahessa harrastamme.jumalalle siitos ja kaikki seuroihin pattijoelle.olen käynyt myös pattijoella hyväksyyn aatetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai oikein karvalakki puolen.minä olen rauhan mies ja hyväksyn raahen aatetta sekä hyväveli hommaa jota raahessa harrastamme.jumalalle siitos ja kaikki seuroihin pattijoelle.olen käynyt myös pattijoella hyväksyyn aatetta.

Nasserin asiankannattaja siis! Teillä on todella pitkät "hyvät toverit ja kaverille kanssa" perinteet .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eihän Jumalaa ole olemassa, niin mitä sellaista kiittelee. Hölmölöinenhän niihin vanhoihin tarinoihin enään uskoo.

• Anonyymi

Mitä tehdään lepakoille että saadaan rakennustyöt käyntiin? Valtuustossa ihmetellään.

• Anonyymi

Lepakoita ei saa tappaa ainakaan. Senhän me kaikki tiedämme? Voiko niitä lepakoita siirtää muualle? Pitkäkari-alueella on metsää vaikka kuinka, niin eikö ne lepakot voisi siirtää vaikka sinne?

• Anonyymi

Raahen kaupungin reinot vaan risusavottaan kuten ennen vanhaan.saisivat läskit liikuntaa ettei tarvitse päivää ajella kaupungin autoilla ympäri raahea.ei niistä ole edes risusavottaan kun pitää kyylätä ja nuolla päällikön persettä.lepakot voi lahjoittaa vittu soikoon ukrainaan kun sinne kaikki syydetään ettei mitään rajaa.lepakot ja kaupungin reinot pakettiin ja ukrainaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lepakoita ei saa tappaa ainakaan. Senhän me kaikki tiedämme? Voiko niitä lepakoita siirtää muualle? Pitkäkari-alueella on metsää vaikka kuinka, niin eikö ne lepakot voisi siirtää vaikka sinne?

Miksi pitkänkariin siellähän on taloja rumia vieri vieren ja kohta raahen kaikki koululaisetkin kun majoittavat ne sinne.laitetaan perkele kummatin homekouluun lepakot.siellä saisivat pörrätä rauhassa pimeessä.kaupunginvaltuusto voisi käydä sitten syöttämässä lepakoita ja tutustua lepakon sukupuolielämään.teen vittu aloitteen tuosta ja lestat ratkeavat onnesta.

• Anonyymi

Kyyt, lepakot, lestat ja reinot, meitän Raaheen tulevaisuuten toivot/keinot !

• Anonyymi

Kyllä! Emme tarvitse tänne mitään tai ketään ulkopuolista.

• Anonyymi

Kielikouluun.

• Anonyymi

Onko ne centrumin palon jäännökset sielä maaperässä kaikkia paskaa sinne viety adbestia ja muuta saastetta. Kuka ne sinne rahtas? Oliko ees luvallista säilöö sinne?

• Anonyymi

Paavo Petäjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavo Petäjä

Si si mister

• Anonyymi

Raahe meni.kun täältäkin väki lähtee niin otetaan lisää ukrainan persereikiä ja muita matuja käveleen autiota katuja.suvakit kyllä kuskaa.tämähän ilmiö on jo tuttu.

• Anonyymi

Ensin centrum, sitte smartia, abc, maukunpaikka, kultakaivos, sero, kamuxi, nyt ei tuu ees uutta prismaa, täälä on huono karma. Oisko hiilikarmaki eli ssab luukut kii ja joutilaat pois päivähoidosta?? Tv. Kevään lepakko

• Anonyymi

Kannatetaan. Loppuu se Alko-ralli, kun 1500 irtisanottua alkaa laskea pennejä, eikä Visa vingu enää.

• Anonyymi

Onko kevään kepakko katkeroitunut SKP:läinen?

• Anonyymi

Jumankekkare tämmöisten kehitysyten jarrujen naamakuva julkiseksu. Täyttä keksittyä paskaa yrittäen tehdä itsestään edes hieman tärkeän. Onko lie kettutyttö, elokapinallinen vain muuten vaan katkeroitunut kommunisti? Todennäköisesti viimeinen.

• Anonyymi

Lasku sulle sinne harmaaseen päähän!

• Anonyymi

Kyllä Prisma rakennetaan vielä sinne Mettalanmäelle, kunhan keksitään miten ja mihin lepakot sijoitetaan.

• Anonyymi

20vuoden päästä, näilä näkymin, prisma/hoivakoti ex-rautakinttaille jee!

• Anonyymi

haitallinen eläin

• Anonyymi

Te jotka odotatte uutta prismaa menkää jutteleen asiasta rauhanyhdistykselle.siellä on viisautta ja lepakoita.

• Anonyymi

Tee aloite ex-kansanedustajalle, jotta saataisiin junavuorojen lisäksi Centrum tai Siwa ihan vaan Raahen. Saattaisitte tekin käydä kaupassa Raahessa, kuten silloin ennen Nasserin aikaan.

• Anonyymi

Kyllä sinne tulee vielä Prisma-keskus Mettalanmäelle.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    Aihe