Lepakko epäily.

Anonyymi-ap

No niin kansalaiset.onko lepakko pesinyt teidän pusikkoon eli siihen maankuuluun ns raahen epäonnen porttiin.löytyisikö asbestia ja varmasti löytyy.no hyväveli keksii keinot ja kaupungin reinot voipi alkaa hommiin.

32

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liuskis läiskis lepakko sulla vasta suuri kepakko.

      • Anonyymi

        Raahessa lepakoita ja lestoja.


    • Anonyymi

      Ei taida tulla Prisma-kauppakeskusta.

      • Anonyymi

        Ei sinne tule mitään, kaikki alle eläkeikäiset karkaavat kiihtyvällä vauhdilla Raahesta muualle. Lestat ja vanhukset ei mitään prismaa pidä pystyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinne tule mitään, kaikki alle eläkeikäiset karkaavat kiihtyvällä vauhdilla Raahesta muualle. Lestat ja vanhukset ei mitään prismaa pidä pystyssä.

        Näin on. Muutto Raahesta on nyt voimakasta. Ei kannata Prismaa rakentaa pellolle yksinään ihmettelemään missä asiakkaat ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Muutto Raahesta on nyt voimakasta. Ei kannata Prismaa rakentaa pellolle yksinään ihmettelemään missä asiakkaat ovat.

        Arina ja raahe parina.pappi siunaa raahen maanpoveen.menkää matut ja ukrainan hölöttäjät ja täyttäkää raahe nyt ja iankaikkisesti sanoi hän joka oli lesta.


    • Anonyymi

      Oisko joku Kumpeleen karvalakkipuolen tulipalo kommunisti palannut kummitelemaan. Voisko olla ihan Nasser itse?

      • Anonyymi

        Vai oikein karvalakki puolen.minä olen rauhan mies ja hyväksyn raahen aatetta sekä hyväveli hommaa jota raahessa harrastamme.jumalalle siitos ja kaikki seuroihin pattijoelle.olen käynyt myös pattijoella hyväksyyn aatetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai oikein karvalakki puolen.minä olen rauhan mies ja hyväksyn raahen aatetta sekä hyväveli hommaa jota raahessa harrastamme.jumalalle siitos ja kaikki seuroihin pattijoelle.olen käynyt myös pattijoella hyväksyyn aatetta.

        Nasserin asiankannattaja siis! Teillä on todella pitkät "hyvät toverit ja kaverille kanssa" perinteet .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai oikein karvalakki puolen.minä olen rauhan mies ja hyväksyn raahen aatetta sekä hyväveli hommaa jota raahessa harrastamme.jumalalle siitos ja kaikki seuroihin pattijoelle.olen käynyt myös pattijoella hyväksyyn aatetta.

        Mutta eihän Jumalaa ole olemassa, niin mitä sellaista kiittelee. Hölmölöinenhän niihin vanhoihin tarinoihin enään uskoo.


    • Anonyymi

      Mitä tehdään lepakoille että saadaan rakennustyöt käyntiin? Valtuustossa ihmetellään.

      • Anonyymi

        Lepakoita ei saa tappaa ainakaan. Senhän me kaikki tiedämme? Voiko niitä lepakoita siirtää muualle? Pitkäkari-alueella on metsää vaikka kuinka, niin eikö ne lepakot voisi siirtää vaikka sinne?


      • Anonyymi

        Raahen kaupungin reinot vaan risusavottaan kuten ennen vanhaan.saisivat läskit liikuntaa ettei tarvitse päivää ajella kaupungin autoilla ympäri raahea.ei niistä ole edes risusavottaan kun pitää kyylätä ja nuolla päällikön persettä.lepakot voi lahjoittaa vittu soikoon ukrainaan kun sinne kaikki syydetään ettei mitään rajaa.lepakot ja kaupungin reinot pakettiin ja ukrainaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lepakoita ei saa tappaa ainakaan. Senhän me kaikki tiedämme? Voiko niitä lepakoita siirtää muualle? Pitkäkari-alueella on metsää vaikka kuinka, niin eikö ne lepakot voisi siirtää vaikka sinne?

        Miksi pitkänkariin siellähän on taloja rumia vieri vieren ja kohta raahen kaikki koululaisetkin kun majoittavat ne sinne.laitetaan perkele kummatin homekouluun lepakot.siellä saisivat pörrätä rauhassa pimeessä.kaupunginvaltuusto voisi käydä sitten syöttämässä lepakoita ja tutustua lepakon sukupuolielämään.teen vittu aloitteen tuosta ja lestat ratkeavat onnesta.


    • Anonyymi

      Kyyt, lepakot, lestat ja reinot, meitän Raaheen tulevaisuuten toivot/keinot !

      • Anonyymi

        Kyllä! Emme tarvitse tänne mitään tai ketään ulkopuolista.


    • Anonyymi

      Kielikouluun.

    • Anonyymi

      Onko ne centrumin palon jäännökset sielä maaperässä kaikkia paskaa sinne viety adbestia ja muuta saastetta. Kuka ne sinne rahtas? Oliko ees luvallista säilöö sinne?

      • Anonyymi

        Paavo Petäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavo Petäjä

        Si si mister


    • Anonyymi

      Raahe meni.kun täältäkin väki lähtee niin otetaan lisää ukrainan persereikiä ja muita matuja käveleen autiota katuja.suvakit kyllä kuskaa.tämähän ilmiö on jo tuttu.

    • Anonyymi

      Ensin centrum, sitte smartia, abc, maukunpaikka, kultakaivos, sero, kamuxi, nyt ei tuu ees uutta prismaa, täälä on huono karma. Oisko hiilikarmaki eli ssab luukut kii ja joutilaat pois päivähoidosta?? Tv. Kevään lepakko

      • Anonyymi

        Kannatetaan. Loppuu se Alko-ralli, kun 1500 irtisanottua alkaa laskea pennejä, eikä Visa vingu enää.


      • Anonyymi

        Onko kevään kepakko katkeroitunut SKP:läinen?


    • Anonyymi

      Jumankekkare tämmöisten kehitysyten jarrujen naamakuva julkiseksu. Täyttä keksittyä paskaa yrittäen tehdä itsestään edes hieman tärkeän. Onko lie kettutyttö, elokapinallinen vain muuten vaan katkeroitunut kommunisti? Todennäköisesti viimeinen.

      • Anonyymi

        Lasku sulle sinne harmaaseen päähän!


    • Anonyymi

      Kyllä Prisma rakennetaan vielä sinne Mettalanmäelle, kunhan keksitään miten ja mihin lepakot sijoitetaan.

      • Anonyymi

        20vuoden päästä, näilä näkymin, prisma/hoivakoti ex-rautakinttaille jee!


    • Anonyymi

      haitallinen eläin

    • Anonyymi

      Te jotka odotatte uutta prismaa menkää jutteleen asiasta rauhanyhdistykselle.siellä on viisautta ja lepakoita.

      • Anonyymi

        Tee aloite ex-kansanedustajalle, jotta saataisiin junavuorojen lisäksi Centrum tai Siwa ihan vaan Raahen. Saattaisitte tekin käydä kaupassa Raahessa, kuten silloin ennen Nasserin aikaan.


    • Anonyymi

      Kyllä sinne tulee vielä Prisma-keskus Mettalanmäelle.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      254
      2213
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2045
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1770
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1579
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1181
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1180
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1019
    8. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      1018
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1003
    10. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      996
    Aihe