Miksi ei tule valmista?

Anonyymi-ap

Ihmetellä täytyy, miksi hallitus ei jo pikkuhiljaa ala olla kasattuna, vaikka siellä on ääniharava Sanna Antikainen jengissä mukana.

16

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sannan jäljiltä mitään ei ole tehtävissä. Game over. Thank You very much SOSIAALIDEMOKRAATIT.
      Esirippu laskeutuu.

    • Anonyymi

      Liian vähän karkkia tarjolla. 4-vuotta sitten makeisia ostettiin yli 3000 eurolla ja valmista tuli sokerihumalassa.

    • Anonyymi

      Meinaat että leikkaamaan köyhiltä pitäis päästä ??

      Saattaa Sanna jäädä rannalle seuraavissa vaaleissa kun kansa hermostuu leikkauksista. Käy nk Sipilän kepulle aikanaan, kannatus romahti kunnolla... Persut hajoavat ennen seuraavia vaaleja...

      • Anonyymi

        Tuo persuporukan hajoaminen on hyvin todennäköistä. Hallitukseen meno nopeuttaa sitä. On vaikea ymmärtää, että tohtorit ja sahurit tulevat viihtymään kovin kauan samoissa pöydissä. Toinen ryhmä hakee leipää ja toinen mammonaa. Ei sovun pitäminen muuta vaadi, vaan tiet eroavat!


    • Anonyymi

      Tuota samaa olen ihmetellyt, miksi mitään ei tapahdu? Onko Sanna A. liimautunut maahammuuttoon ja ilmastokysymykseen niin perusteellisesti, ettei uskalla suutansa avata? Vai onko hän jo miettimässä kumpaan leiriin hän liittyy siinä tapauksessa, että puolue hajoaa. Puolueen on pakko hajota, jos ennen vaaleja kailotettuja vaatimuksia ei saada hallitusohjelmaan. Syntyy Uuspersut ja Persuvanhat.

      • Anonyymi

        Hajoamisen jälkeen uudet vaalit kiitos..
        Kansan tahto ei ollut Sipilän sekundahallituskaan josta persu marssi pois ja ministerit jäi hilloa vuolemaan sinisinä..


    • Anonyymi

      Sannan jäljiltä mitään ei ole tehtävissä! Ei tuo vässy juuri tajua omia mölyjään. Poistuu taatusti ei jatkoon..

      • Anonyymi

        Kyllä SA osaa homansa antakaa jo työrauhaa hänelle


    • Anonyymi

      Sanna on taitava poliitikko. ootelkaahan hyviä muutoksia kun rotat on poistuneet

      • Anonyymi

        Marin on todellakin taitava ja ulkomaita myöten huomionosoituksia saanut poliitikko. Persuilla ei löydy käytöstapoja samoin ei myös kokoomukselaisilla niitä ole..

        Rallienglanti ja paskat käytöstavat yhdistettynä jäykkään ja köyhään ulkoiseen olemukseen ei tuo maallemme kuin maine haittaa roppakaupalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on todellakin taitava ja ulkomaita myöten huomionosoituksia saanut poliitikko. Persuilla ei löydy käytöstapoja samoin ei myös kokoomukselaisilla niitä ole..

        Rallienglanti ja paskat käytöstavat yhdistettynä jäykkään ja köyhään ulkoiseen olemukseen ei tuo maallemme kuin maine haittaa roppakaupalla...

        Taitaa vain SA olla se taitavin paikallis politiikko vaan aloittaja ei ymmärrä sitä. Kyllä ne keräävät voimansa johtamaan Suomea oikeaan suuntaan ja vasurit vinkuu vihreitten kanssa karavaani kulkee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa vain SA olla se taitavin paikallis politiikko vaan aloittaja ei ymmärrä sitä. Kyllä ne keräävät voimansa johtamaan Suomea oikeaan suuntaan ja vasurit vinkuu vihreitten kanssa karavaani kulkee!

        Juuri näin, aina näitä Persujen mollajia löytyy ja hehän eivät tiiä mitään politiikasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, aina näitä Persujen mollajia löytyy ja hehän eivät tiiä mitään politiikasta

        Minä äänestin Sannaa kun näin ja kuulin miten viisas ja tempperamenttinen hän on. Inhoan näitä Sannan haukkujia vaikka miten olisivat paikkakunnalta minun kahviporukasta.


    • Anonyymi

      Kyllä se kohta jysähtää, odottakaapa vain

    • Anonyymi

      Huttunen on käsketty olemaan hiljaa, ei näy eikä kuuluu mitään

      • Anonyymi

        Sanna tuo meidän äänestämän äänen kuuluviin ei oo mikään hiiri


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2022
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      146
      1475
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      126
      997
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      111
      976
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      812
    Aihe