Joillekin miehille kelpaa vaan tietynlaiset naiset ja se pitää hyväksyä

Anonyymi-ap

Miehillä on eri mielipiteitä naisista!

9

656

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin hän se tuppaa olemaan, yks tykkää äitistä, toinen mummosta ..

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­N­y­­­m­­f­o­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17874968p

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tottakai. Sama toistepäin. mäkin tykkään tietynlaista miehistö ja surutta skippaan ne ketä en halua. Niin se vaan menee jos voi valita. Ei sitä kaikkien halukkaiden kanssa voi olla.

    • Anonyymi

      Niin se menee että ne vankkaa ketkä voi ja ne ketkä ei voi ottaa mitä saa.

    • Anonyymi

      Ja naisilla miehistä, se on ihan ok.

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­ts­umme sinu­­­t kä­­ym­ään u­ude­ss­­a cha­tissa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­­­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/G6n7Y6

    • Anonyymi

      Tämä on niin tosi kui tosi on. Mieheni piti minusta sellaisena naisena kuin olin,en ollut missin mitoissa vaan noin 77kg 163cm, kylläki muodokas pullukka.
      en ollut vilpitön neitsyt neito haarojeni välistä.
      En ollut mikään pihtaaja neiti 24v ku tutustui tulevaa
      mieheeni. Nyt ollaa 41v ja 86kg .Kaikki ei ole kui joskus,mieheni ei ole oikei kiinnostunut mua naima panemaa.Tämä voi johtua siitä,olen ollut ilkeä,olen miehelleni sanonut tämän,että sinun 18 cm mulkkusi ei riitä minulle,en tunne sitä mitenkää.

      Kyllä miheni on suoraan sanonut,minulle että helveti
      iso perse lutka mitkä lihvt vittus reidet haaroissas, tarviitki oriin kyrpää, et tämmöstä mulukkua et tarvii.
      Me kuitenki pystyttii kun lonkeroo vodka kolaa oli juotu,niin silloin ukkoni keittiössä ,pöytää vaste työnti minut hankasi hinkkasi haarojani vittuani,repi alus housut reisii polovii lenkoti haarat,ukkoni halus tehä orkasmit minulle,ukkoni levitti vittuni vakoo lihoja,rupes hankaa purstellee clitoristani kusirako lihaa, on pakko tunnustaa kui hirveitä orkkuja rupesi saama tuntu että jalat pettää.Otimme vodkaa lonkkua ukkoni hankasi venytteli vittuni lihoja useita tunteja vittuni vuoti limaa olin kui hyytelöö.

      Tämä ei miestäni tyydyttänyt, seuraavina vkl ukkoni
      järjesti outoja ukkoja,vkl viettämmää.Teimme kaikki ruoka ostokset,että juoma ostokset.
      Kun kotona ostokset laitetti kaappeihi, ukkoni sanoi
      tuore kurkku kädessää,että tässä on kokoa näköä mikä pitää työntää haarojes välistä vittus lihoista sisääsi nussia tällä kunnolla niin saat kokee miltä tuntuu.
      Rupesi jännittää pelkää,jopa tunsin kiihottuvani.
      Meille tuli näitä ukkoni mies kavereita,kun sitä alholia otettii myös olin näitten miesten yhteinen naine mua halattii puristeltii pyllystäni tisseistäni ,
      Ukot työnti kouraasa julkesti mekkoni alle alushousuihi.
      Ukot kehu mun naisellisia mutojani, olin täysin varma ukkoni oli sopinut näitte kavereittesa kanssa, että ukot polkee panee nussii vittuani.
      Kuten keittiö pöytää vasten ,ukot nosti mekkoo persee päälle aluhousut reisii työntivät kyrpää sissääni minkä tunsin että kyrpää saan ja mua nussitaa takaapäi.Näillä 3mella ukolla oli tosi kyrpää mulukkua 22cm 23,5 cm 6,5-7,5 cm ja tämä tuntui .

      Tämä oli tietty juttu ukoltani halusi jollai tavalla kostaa,vkl juotii ukot nussi olin ukkoje nainen tämä törkee juttuki piti tapahtua kun olin keittiössä pyllistin mekko persee päällä alushousu reisissä ukoilla tämä tuorekurku semmone paksu käyrä pitkä varmaa noi 30 <> cm , ukot laitto kortonki kurku päälle, nää ukot lätkivät kämmenellää minun perse lihoja ja vittuani löysiä vittuni lihoja, irstailivat että nyt akka saa issoo aisaa vittuusa, en kiistä sain tämä jöötin täysin vittuuni ja sain sllä nussittii mua pitkään, minut vietii olokkari lattialle selällä haarat levällää ukot nauttii kun nussivat tällä hirvellä jöötillä.
      Usseita tunteja, tämän juhlistivat vodka pullossa puolipulloo oli viina sen pullon työntivät vittuuni rutkuttivat sitä pulloo etta viina valu vittuuni syvälle emättimme,oli vittuni desifiointi.
      Tämä on minulle tehtii olen nainen miesten haluttu,
      Sain näiltäki miehiltä himo haluttuja halauksia kuin ihana nainen olen, mutta kuin yksi miehistä totesi minulle olen vain pelkästää miehiä varten oleva lihva mahanen isoperse väljä vittunen huoran lutka jota käyää nussimassa jyystämässä vittuu,tätä varten olen miehille.
      Tämä on osani en kiistää, ja miehiä käy luonani,niitä riittää. Näin elämäni jatkuu.

    • Anonyymi

      Niinpä, näin se vaan menee ja kaikkia ei voi miellyttää, mikä on kestettävä.
      Tiedän itsekin, eten itse aas kelpaa läheskään kaikille naisille. Kaikki naiset ei pidä pitkää, harteikasta ja tummahiuksista miestä haluttavana ja itse taas en oikein pidä lyhyistä naisista.
      Eli tykkään ja tunnen vetoa melkeinpä ainoastaan pitkiin naisiin, eli nainen saisi olla mielellään vähintään 175cm pitkä, ennen kuin pidän naista viehättävänä. Toki tarvitsee muitakin piirteitä niin luonteeseensa kuin ulkonäköönsäkin, mutta pituus on yksi tärkeimmistä kriteereistä naisessa mulle.
      En vain oikein osaa ottaa tosissani jotain 150- tai 160-senttistä pikkupirpanaa..

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe