Parkanon terveyskeskus käyttää "huoli- ilmoitus"- lakia vahingoittaakseen ja vainotakseen henkilöitä jotka eivät vastaa heidän näkemystään "oikeaan uskonlahkoon" kuulumisesta.
Lain törkeää väärinkäyttöä
23
2543
Vastaukset
- Anonyymi
Kenenkäs huolia nää nyt on ilmotellut?
- Anonyymi
Vainotaan naapurikunnassa Kihniössä kaikessa rauhassa kotonaan asuvaa vanhaa miestä. Tällaiseen näkyy riittävän kyllä voimavaroja mutta ei mihinkään järkevään toimintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vainotaan naapurikunnassa Kihniössä kaikessa rauhassa kotonaan asuvaa vanhaa miestä. Tällaiseen näkyy riittävän kyllä voimavaroja mutta ei mihinkään järkevään toimintaan.
Homo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kihniössähän on oma terveyskeskus, kai ne nyt omansa hoitaa. Ei kai Kihniöläiset Parkanoon tuu vaivojaan hoidattaan kun omakin terveyskeskus on likempänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kihniössähän on oma terveyskeskus, kai ne nyt omansa hoitaa. Ei kai Kihniöläiset Parkanoon tuu vaivojaan hoidattaan kun omakin terveyskeskus on likempänä.
Viitataanko tässä kenties siihen että perättömän ilmiannon tekijä onkin parkanolainen? Mielenkiintoista.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17874985H
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Herramme jumala on huolissaan heistä jotka käyttävät väärin asioita jotka ovat tarkoitettu ihmisten auttamiseksi. Luottamus jumalaan tulee esimerkistä kuinka uskovat käyttäytyy.
- Anonyymi
No näytäs nyt vihdoin se jumalasi kun siitä aina niin kovasti puhut. Vai eikö onnistu?
- Anonyymi
Sellaista se on kun nämä "hengelliset" pääsevät tiettyihin virkoihin. Aletaan valehdella henkilöistä joista ei pidetä.
- Anonyymi
Täyttä asiaa, se on juurikin näin monella muullakin paikkakunnalla.
- Anonyymi
Vainon uhrilta julkaistaan elämänkerta. Veikkaamme että monien naama tulee raivosta punaiseksi koska heidän tekosensa julkaistaan. Kannattaisi jättää ihmiset rauhaan ja olla valehtelematta.
- Anonyymi
Tylsä terkkari. Onko doktor todella noin tylsämielinen että käskyttää valheilla viranmaiset kansalaisen kimppuun? Hänen pitäisi varmaan olla jossain muussa duunissa.
- Anonyymi
Ettäs kehtaavatkin poliisit käydä harmaahapsien kimppuun. Tämäkin tapaus osoittaa että poliiseilla ei ole mitään "rispektiä" vanhempia ihmisiä kohtaan. Mennään hakkaamaan säpäleiksi kaikessa rauhassa kotonaan asuvan vanhan miehen kotia. Sikamaista törkytoimintaa kerta kaikkiaan.
- Anonyymi
Homo.
- Anonyymi
Homo.
- Anonyymi
Niin ne kyseiset lekurit ja "virkavalta" siis.
- Anonyymi
Joo, kyllä aikamoisia homoja täytyy olla kun valheiden avulla käydään ihmisen kimppuun. Malliesimerkki siitä mitä tapahtuu kun väärät tyypit saavat valtaa. Pieleen menee että pätkähtää.
- Anonyymi
Saisiko Suomeksi?
- Anonyymi
Tiedät kyllä mistä asiasta puhutaan.
- Anonyymi
Juu, ei pitäisi toimia terveyskeskuslääkärinä jos on valehtelijoiden talutusnuorassa. Pitäisi sentään lääkärillä olla edes hitunen omaakin harkintakykyä.
- Anonyymi
Herramme jeesus on ottanut asian esille ja jakaa oikeutta. Hän ottaa seksuaalisen mielihalun pois ja alkaa kuivuuden aika. Ihmisistä tulee kärttyisiä ilman seksiä.
- Anonyymi
Jaaha, jaaha, jeesustelijakin heräsi heti horroksestaan.
- Anonyymi
Pahuuden apostoleja tuollaiset perättömien ilmiantojen tekijät. Ihme että lääkärit ja poliisit alentuvat tuollaisten juoksupojiksi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569