Lain törkeää väärinkäyttöä

Anonyymi-ap

Parkanon terveyskeskus käyttää "huoli- ilmoitus"- lakia vahingoittaakseen ja vainotakseen henkilöitä jotka eivät vastaa heidän näkemystään "oikeaan uskonlahkoon" kuulumisesta.

23

2543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kenenkäs huolia nää nyt on ilmotellut?

• Anonyymi

Vainotaan naapurikunnassa Kihniössä kaikessa rauhassa kotonaan asuvaa vanhaa miestä. Tällaiseen näkyy riittävän kyllä voimavaroja mutta ei mihinkään järkevään toimintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vainotaan naapurikunnassa Kihniössä kaikessa rauhassa kotonaan asuvaa vanhaa miestä. Tällaiseen näkyy riittävän kyllä voimavaroja mutta ei mihinkään järkevään toimintaan.

Homo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kihniössähän on oma terveyskeskus, kai ne nyt omansa hoitaa. Ei kai Kihniöläiset Parkanoon tuu vaivojaan hoidattaan kun omakin terveyskeskus on likempänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kihniössähän on oma terveyskeskus, kai ne nyt omansa hoitaa. Ei kai Kihniöläiset Parkanoon tuu vaivojaan hoidattaan kun omakin terveyskeskus on likempänä.

Viitataanko tässä kenties siihen että perättömän ilmiannon tekijä onkin parkanolainen? Mielenkiintoista.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

💋 ­­­N­y­­m­f­­o­­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17874985H

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Herramme jumala on huolissaan heistä jotka käyttävät väärin asioita jotka ovat tarkoitettu ihmisten auttamiseksi. Luottamus jumalaan tulee esimerkistä kuinka uskovat käyttäytyy.

• Anonyymi

No näytäs nyt vihdoin se jumalasi kun siitä aina niin kovasti puhut. Vai eikö onnistu?

• Anonyymi

Sellaista se on kun nämä "hengelliset" pääsevät tiettyihin virkoihin. Aletaan valehdella henkilöistä joista ei pidetä.

• Anonyymi

Täyttä asiaa, se on juurikin näin monella muullakin paikkakunnalla.

• Anonyymi

Vainon uhrilta julkaistaan elämänkerta. Veikkaamme että monien naama tulee raivosta punaiseksi koska heidän tekosensa julkaistaan. Kannattaisi jättää ihmiset rauhaan ja olla valehtelematta.

• Anonyymi

Tylsä terkkari. Onko doktor todella noin tylsämielinen että käskyttää valheilla viranmaiset kansalaisen kimppuun? Hänen pitäisi varmaan olla jossain muussa duunissa.

• Anonyymi

Ettäs kehtaavatkin poliisit käydä harmaahapsien kimppuun. Tämäkin tapaus osoittaa että poliiseilla ei ole mitään "rispektiä" vanhempia ihmisiä kohtaan. Mennään hakkaamaan säpäleiksi kaikessa rauhassa kotonaan asuvan vanhan miehen kotia. Sikamaista törkytoimintaa kerta kaikkiaan.

• Anonyymi

Homo.

• Anonyymi

Homo.

• Anonyymi

Niin ne kyseiset lekurit ja "virkavalta" siis.

• Anonyymi

Joo, kyllä aikamoisia homoja täytyy olla kun valheiden avulla käydään ihmisen kimppuun. Malliesimerkki siitä mitä tapahtuu kun väärät tyypit saavat valtaa. Pieleen menee että pätkähtää.

• Anonyymi

Saisiko Suomeksi?

• Anonyymi

Tiedät kyllä mistä asiasta puhutaan.

• Anonyymi

Juu, ei pitäisi toimia terveyskeskuslääkärinä jos on valehtelijoiden talutusnuorassa. Pitäisi sentään lääkärillä olla edes hitunen omaakin harkintakykyä.

• Anonyymi

Herramme jeesus on ottanut asian esille ja jakaa oikeutta. Hän ottaa seksuaalisen mielihalun pois ja alkaa kuivuuden aika. Ihmisistä tulee kärttyisiä ilman seksiä.

• Anonyymi

Jaaha, jaaha, jeesustelijakin heräsi heti horroksestaan.

• Anonyymi

Pahuuden apostoleja tuollaiset perättömien ilmiantojen tekijät. Ihme että lääkärit ja poliisit alentuvat tuollaisten juoksupojiksi.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe