Suomi saa luultavasti miljardi-investoinnin

Anonyymi-ap

Tärkeimpinä valintaperusteina vuoden 2035 hiilineutraalisuustavoite.ja uusiutuvan energian käyttö. Eikö PS:n pitäisi linjansa mukaan vastustaa tuollaista viher-ristiretkeä, koska se muka tulee Suomelle niin kalliiksi?

https://yle.fi/a/74-20034105

16

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perussuomalaisethan haluaisivat päättää ylen tuottamasta sisällöstä. Tuollaista ei heidän mielestään saisi uutisoida. Sen sijaan pitäisi kirjoittaa myönteiseen sävyyn turpeen ja kivihiilen polttamisesta.

    • Saa luultavasti, saa ehkä, jos . . . . . taitaa olla aikamoinen vaatimuslista, ja ennen kaikkea verovaroja tarvitaan taas. Takauksia, lainoja, helpotuksia ja tukia. . . . . .

      • Anonyymi

        ....työpaikkoja, lisää investointeja, rahaa, hyvää mainetta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        ....työpaikkoja, lisää investointeja, rahaa, hyvää mainetta...

        Ehkä, mahdollisesti, luultavasti. On odotettavissa, voidaan olettaa . . . . . .


      • Niin mutta tätähän ps ei ole luvannut eikä edes tavoitellut. Ihme juttu että PS ole sinusta luvannut mitään, mutta kun kv yritys tulee tänne miljardeineen, niin sekään ei ole luvannut mitään eikä edes aikonut luvata. Ainoastaan huijata....


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Niin mutta tätähän ps ei ole luvannut eikä edes tavoitellut. Ihme juttu että PS ole sinusta luvannut mitään, mutta kun kv yritys tulee tänne miljardeineen, niin sekään ei ole luvannut mitään eikä edes aikonut luvata. Ainoastaan huijata....

        No siinäpä vasta avautuminen, joka nyt sitten tarkoittaa mitä ?


      • Chaizzer kirjoitti:

        No siinäpä vasta avautuminen, joka nyt sitten tarkoittaa mitä ?

        No jos logiikkasi on tätä tasoa, niin ymmärrän kyllä hyvin miksi olet persu....


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        No jos logiikkasi on tätä tasoa, niin ymmärrän kyllä hyvin miksi olet persu....

        Logiikka ?? Mitä minun logiikkani liittyy sinun sekavaan kommenttiisi ?

        Mikä sinulle on persu ?


      • Chaizzer kirjoitti:

        Logiikka ?? Mitä minun logiikkani liittyy sinun sekavaan kommenttiisi ?

        Mikä sinulle on persu ?

        Koeta nyt tajuta, että kun persut eivät muka luvanneet mitään, niin sitä mukaan he eivät voi pettääkkään lupausta. Mutta kun kv yritys tekee tarkkoja laskemia ja tekee lupauksia, niin silloin se heti pettää.

        Tuolla "logiikalla" kannattaa siis äänestää persuja kun ei voi pettyä, koska he eivät ole luvanneet mitään. Mutta missään nimessä ei voi kuin pettyä kv. yrityksen lupaukseen kun se heti vaan pettää.

        Olisi siis ollut kaikkein parasta vaan luottaa hevoseen ja kärryhin, kun mikään ei kuitenkaan koskaan etene yhtään mihinkään. Ynnä erota EU:sta ja järsiä sen jälkeen jäistä naurista nuotion ääressä.

        PS. Jos et siis tiedä, niin perunakin on sekin ulkomainen tuote, johon suhtauduttiin hyvin epäillen. Se kun oli mamujen viljelemä ja vielä kaiken lisäksi kasvoi maan alla. Ja kaikki maan alla kasvanut kuului suoraan paholaiselle....


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Koeta nyt tajuta, että kun persut eivät muka luvanneet mitään, niin sitä mukaan he eivät voi pettääkkään lupausta. Mutta kun kv yritys tekee tarkkoja laskemia ja tekee lupauksia, niin silloin se heti pettää.

        Tuolla "logiikalla" kannattaa siis äänestää persuja kun ei voi pettyä, koska he eivät ole luvanneet mitään. Mutta missään nimessä ei voi kuin pettyä kv. yrityksen lupaukseen kun se heti vaan pettää.

        Olisi siis ollut kaikkein parasta vaan luottaa hevoseen ja kärryhin, kun mikään ei kuitenkaan koskaan etene yhtään mihinkään. Ynnä erota EU:sta ja järsiä sen jälkeen jäistä naurista nuotion ääressä.

        PS. Jos et siis tiedä, niin perunakin on sekin ulkomainen tuote, johon suhtauduttiin hyvin epäillen. Se kun oli mamujen viljelemä ja vielä kaiken lisäksi kasvoi maan alla. Ja kaikki maan alla kasvanut kuului suoraan paholaiselle....

        Ihan oikeasti - vittu sinä olet sekaisin !


      • Anonyymi
        Chaizzer kirjoitti:

        Ihan oikeasti - vittu sinä olet sekaisin !

        "Nyt sattui Juhaa leukaan" eli sinua!


    • Anonyymi

      "Kun rahoitus saadaan kuntoon". Eli sama juttu, kuin kaikilla näillä projekteilla. Järjettömän verotuksen ansiosta se on kuitenkin joku muu maa, joka kerää potin.

      • Anonyymi

        Miksiköhän persuja ei nähdä merkittävissä tehtävissä yritysmaailmassa? Kommenttisi kuvastaa todella paljon. Persun johdolla nimittäin yksikään menestyvä yritys ei pysyisi edes hengissä.

        Älä huoli, kyllä sijoittajat huolehtivat puolestasi.


    • Anonyymi

      Ainakin Kokkolan seudulla kannattaa satsata enemmän kengäkiilotuskoneisiin.

      • Anonyymi

        Huono satsata. Mistään ei löydy niin paljoa rahaa, joka hakkaisi tuonne suurteollisuusalueelle tulevat investoinnit. Vetytehtaita, ammoniakkitehdas, litiumjalostamo, kobolttitehtaan laajennus.....

        Kohta on työpaikkoja, kunhan löytyy vaan osaavaa porukkaa. No kai sitä tullaan kouluttamaankin.

        https://kokkolaworks.fi/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe