Onko kellään tietoa mikä eläin käy pihassani jättämässä kiviä kukkapenkkeihin?
Kivet eivät ole mitään ihan pienempiä sorakiviäkään. Olen nyt kaksi kertaa siivonnut kivet taimien päältä ja taas viimeyön aikana oli ilmestynyt uusia.
Voiko varis tai harakka kantaa nokassaan isompiakin kiviä? En ymmärrä miten ne saisivat nokkaansa noin 4-5 cm kokoisiakin kiviä ja kuljetettua ne kukkalaatikoihin.
Voiko mahdollisesti myös orava tai jokin muu eläin olla myös syyllinen tähän?
Kaikenlisäksi kivet eivät ole tuota harmaata sorakiveä jota pihassamme siis on vaan isompia juurikin ja erivärisiä ja muotoisia. Myös sileitä osa ja soikeita.
Tämä tapahtuu siis yön aikana kun olemme nukkumassa. Aamukahvilla huomaan asian kun kiertelen aina kukkapenkit läpi.
En löytänyt googlesta vastausta kun koitin etsiä niin päätin kysyä täältä.
Kuka käy pihassa siirtelemässä?
5
722
Vastaukset
- Anonyymi
Lisään vielä, että eivät kivet sinänsä ole ongelma. Hieman harmittaa vaan kun ne litistää taimet alleen jotka ovat vielä kovin pieniä.
Kukkapenkkejä ei kuitenkaan ole kaivettu tai tuhottu muuten mitenkään, mikä on hyvä.- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17875729K
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Myyrät kostaa. Olet istuttanut niiden inhokkeja ja tuhoavat istutuksesi, kunnes laitat niiden herkkukukkia. Entinen asukas kummittelee. Naapuri kateuksissaan kiusaa.
Jätä lappu "viittiks samalla kitkee rikkaruohot"
Hanki riistakamera, ne ei kai niin hirveesti maksa? Kerro sitten tulos täällä.- Anonyymi
No en nyt usko että tässä on mistään yliluonnollisesta tai kostavista myyristä sentään kyse. Haha.
Pitää varmaan hankkia kyllä riistakamera. Sen verran kuitenkin kiinnostaa minkälainen otus noita mukanaan kantaa.
Ilmoitan täällä kyllä heti jos niistä jotain selviää.
Mutta vielä en ainakaan muutamaan päivään pysty käydä hankkimassa.
Harakoita tai variksia eniten epäilen mutta haluaisin tietää kuinka isoja kiviä ne pystyy kantamaan.
Jos isompiakin niin riistakamera tuskin on kiireellinen.
- Anonyymi
Tulin myös etsimään vastausta, kun isännän terassilla olleisiin kenkiin oli kerätty kourallinen kiviä! Me ihan äimänä että mikä eläin on tämän tehnyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892