KYLLÄ ON MAHOTON HIKI

Anonyymi-ap

Tätä teettää paljon puhuttu kasvihuoneilmiö.

Ulkonakin niin tulista, ettei siellä pysty puuhailemaan mitään.

Eikö ole sietämistä?

Pidetään kuitenkin toppavaatteet käden ulottuvilla.

43

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      miten se onki, että tämä ylivieskan seutu on jo monta kesää ollu suomen kuumin kohta ???

    • Anonyymi

      Kylmää on, todella kylmää vaikka kohta kesäkuu !! IlmastonKylmeneminen on totta, vaikka tätä ei vielä myönnetäkään. . .

      • Anonyymi

        Näyttääpi siltä että kesäntulo vähän siirtyy mutta sitten rävähtää kunnon helteet jotta saamme hakea varjopaikkoja ja vielä kunnon ukonilmat jotta jytisee ja mökit tärisee kun jaksamme tovin ootella.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttääpi siltä että kesäntulo vähän siirtyy mutta sitten rävähtää kunnon helteet jotta saamme hakea varjopaikkoja ja vielä kunnon ukonilmat jotta jytisee ja mökit tärisee kun jaksamme tovin ootella.!

        Pitkä ennuste et kuukaisi kylmää...


    • Anonyymi

      Maapallon keskilämpötila nousee. Kas kun palla on muutakin kuin Haapavesi.

    • Anonyymi

      pallo

      • Anonyymi

        Ei Persut keskilämpötilaa ymmärrä ,ne elää hetkittäisten ilmojen mukaan.!


    • Anonyymi

      Tiedätkös.
      En ole persu ja minua tosiaankin kiinnostaa se, millainen lämpötila täällä on ulkona.
      En minä palloa ajattele.
      Vit*ttaa vaan kun kesäkuussa pitää ulkona pitää kalsareita. Ei tunnu tämä ilmastomuutos kovinkaan mukavalta näin pöhlönä ajateltuna.

      • Mitäs sitä pjärven trollille muuta? Joka aamuisella kierroksella jonka yhteydessä hypit pa lstalta toiselle pyydyksiäsi kokemassa ja jos ei ole saalis uinut trollin pyydyksiin nostat avauksiasi ylös vastaamalla itse itsellesi minkä jälkeen jäät puskiin kyttäämään saatko vastauksia. Sensuuri kehiin kun käry käy (luotsi trollaa).


      • Anonyymi

        Minulla on päällyshousutkin?


      • Anonyymi
        tr.OlliIIe kirjoitti:

        Mitäs sitä pjärven trollille muuta? Joka aamuisella kierroksella jonka yhteydessä hypit pa lstalta toiselle pyydyksiäsi kokemassa ja jos ei ole saalis uinut trollin pyydyksiin nostat avauksiasi ylös vastaamalla itse itsellesi minkä jälkeen jäät puskiin kyttäämään saatko vastauksia. Sensuuri kehiin kun käry käy (luotsi trollaa).

        Oletko Ilkka päässyt miehen alle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Ilkka päässyt miehen alle?

        On aina yhtä vaikea ymmärtää kuinka voi olla mahdollista miten yksi rotuoppia julistava stalkkaava harhainen skitso saa estoitta terrorisoida luotsinpestin suojista kaikkia s24 palstoja 365vrk vuodessa vuodesta toiseen???


      • Anonyymi
        tr.OlliIIe kirjoitti:

        On aina yhtä vaikea ymmärtää kuinka voi olla mahdollista miten yksi rotuoppia julistava stalkkaava harhainen skitso saa estoitta terrorisoida luotsinpestin suojista kaikkia s24 palstoja 365vrk vuodessa vuodesta toiseen???

        Saathan tuota stalkata itsekkin, ei kait se nyt sinun yksinoikeus ole. Vai mitä??? Häh!!! ;)


    • Anonyymi

      Ei lämpene ilmat vaikka vihreätkin niin toivoo!

      • Anonyymi

        Ja Persut paskoo housuihinsa.


      • Anonyymi

        Persuilla kylmää kyytiä kun Orpo polkee alleen niin tämä fossiilipuolue koittaa nyt jollainlailla saada omaa agentaansa esille.!


      • Anonyymi

        Hyppää hyppää persukenguru. Melkoinen vieteriukko.


      • Anonyymi

        Ja taas loikkasit, kuin napista painaen.


      • Anonyymi

        Hop hop persukenguru, vauhtia ja korkeutta vain lisää.


    • Anonyymi

      Tämä Ilkan haukkuja tällä palstalla on annettu jo poliisille tutkittavaksi. Sitten saadaan tietää kuka hän on ja se tulee sitten täällä ja joka paikassa kaikkien tietoon.

      • Suuntakeettoman on helppo huudella.


      • tr.OIIiIle kirjoitti:

        Suuntakeettoman on helppo huudella.

        Syyn..


      • Anonyymi
        tr.OIIiIle kirjoitti:

        Syyn..

        Kyllä persut ovat suuntakeettomia, ei ikinä tiedä mitä he suustaan päästävät.


    • Anonyymi

      Vilu ja nälkä kuuluu viheriään siirtymään, tämä on vasta viheriän siirtymän alkua!

      • Anonyymi

        Köyhät joutaakin palella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhät joutaakin palella.

        Ja Persut Venäjälle Putinin tunkiolle valehtelemaan ,ovat siellä kaltaistensa seurassa.


      • Anonyymi

        Pittäähän se tottuus sanoa persuista.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pittäähän se tottuus sanoa persuista.!

        Tottahan se on että sinä olet persuja vainoava skitso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan se on että sinä olet persuja vainoava skitso.

        Persuille kaikki kritiikki on vainoamista, vaikka itse vainovat kaikkia muita vielä pahemmin.


    • Anonyymi

      Jääkautta pukkaa, viime yönä oli kaikkien aikojen pakkasennäytys kesällä, on viheriä politiikka perkele vaikuttanut!

      • Anonyymi

        Lämmitäppäs sauna ja mene sinne istumaan, niin saat lämpimämmän "ilmaston".


      • Anonyymi

        Elä ota enää kun menee noin sekavaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elä ota enää kun menee noin sekavaksi.

        Mitäs sitä pjärven trollille muuta? Joka aamuisella kierroksella jonka yhteydessä hypit palstalta toiselle pyydyksiäsi kokemassa ja jos ei ole saalis uinut trollin pyydyksiin nostat avauksiasi ylös vastaamalla itse itsellesi minkä jälkeen jäät puskiin kyttäämään saatko vastauksia. Sensuuri kehiin kun käry käy (luotsi trollaa).


      • Anonyymi
        tr.OlliIle kirjoitti:

        Mitäs sitä pjärven trollille muuta? Joka aamuisella kierroksella jonka yhteydessä hypit palstalta toiselle pyydyksiäsi kokemassa ja jos ei ole saalis uinut trollin pyydyksiin nostat avauksiasi ylös vastaamalla itse itsellesi minkä jälkeen jäät puskiin kyttäämään saatko vastauksia. Sensuuri kehiin kun käry käy (luotsi trollaa).

        Ihan vain sinun kiusaksi kirjoittelee, ja persukenguruna hyppäät aina.


      • Anonyymi

        Persukengurulla näyttää menneen jo pää jumiin liiallisesta pomppimisesta, siis ulosannista päätellen. Kannattaisi varmaan jo mennä nukkumaan.


      • Anonyymi

        Hyppy hyppy ja loikka, persukengurun elämässä ei sitten muuta olekkaan.


      • Anonyymi

        Sinuahan minä trollaan, ja sinä hypit kuin persukengurun kuuluukin hypätä.


      • Anonyymi

        Mutta vaikea ymmärtää vain persukengurulle, se kun ei älyä muuta kuin että pitää hypätä.


    • Anonyymi

      Persulla tulee hiki homostellessa.

      • Tuo sinun persujen vaino on paitsi elämääsi hallitseva myös hyvin sairaalla tasolla apAddick. Mitä tuot esille suomi24 palstojen edustajana lopputuloksella missä jokainen palsta jota häiriköit on sisältönsä puolesta kuin huutoa hullujenhuoneelta sinun turvautuessa luotsina sensuuriin, banneihin ja jäähyihin kun sinun yksinpuheluja skitsoiluineen niiden yhteydessä häiritään. Lataamokamaa jokainen viestiketju tälläkin palstalla samasta syystä sinun toimesta. Vuoden jokaisena päivänä yhdet ja samat pakkomielteiset harhaiset hokemat tuhansine massapostauksineen vuodesta toiseen eikä tämä ole kuin yksi s24 palstoista joita terrorisoit luotsinpestin suojista vaikka jokaisesta viestiketjustasi paistaa läpi ja kauas kuinka kuuluisit hoitoon.


    • Anonyymi

      Ne on kaikista tympeimpiä nämä vihreiden haluamat ilimat!

    • Anonyymi

      Ilmasto ei ole sama asia kuin sää. Tämä on tietenkin konsepti joka sinunlaiselle perseaivolle liikaa käsiteltäväksi.

    • Anonyymi

      Mille Ilkan hiki haisee.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3421
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      176
      1468
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1228
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1122
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      805
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      782
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      769
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      42
      750
    Aihe