stressi kysymys

bluepoem

Milloin olitte viimeksi niin vihainen ETTÄ !!!!!!

ja mikä oli syy???? jos tiesitte sen.

8

657

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kireällä tänä aamuna.
      Enkä tiedä syytä, joskus vaan on niin.
      Nyt se on mennyt ohi :)

• galette

rauhallinen ihminen kun suuttuu, niin siitä on oksat pois.Aamuisin kiireen takia tulee huudettua kurkku käheäksi..ja sitten harmittaa lopun päivää...

• nannukkaN

kun olen mustasukkainen, aiheetta tai aiheettomasti.
      En muista millon suutuin viimeksi:)

• Puolitoista kuukautta sitten

Mä olin puolitoista kuukautta sitten niin vihainen, että olisin voinut vääntää työkamulta niskat nurin. Onneksi kuitenkin otin ja lähdin huoneesta pois. Oli kyse kesälomien suunnittelusta töissä.

Työkamu monta päivää töihin tultua suunnitteli omia lomiaan, kun me toisen työkamun kanssa tehtiin töitä toisten ihmisten eteen ja tämänki lomaa pähkäilevän työkamun työt tehtiin. Eihän me voitu jättää sivullisia kärsimmä siitä, että täällä vain lomia suunnitellaan.

No, sittenhän tämä meidän suunnittelija alkoi ahistaa meitä, että milloinka te ootte aatelleet lomaa pitävänne, mä oon nyt omat lomani miettinyt ja heinäkuun lopun perinteisesti mä pidän. Ai, niinkö? Mutta kun mekin oomme vaihteeksi aatelleet, että josko sitä oltaisi silloin lomalla, me kun olemme aina siirtäneet sinun halujesi mukaan omia lomiamme.

Mutta ei. Jokaisenhan pitää joustaa ja minähän siirrän näitä muutamia päiviä täällä kesäkuulla, joten teidänkin pitää joustaa. Silloin minulla otti vanha aatami ja sanoin että tässä on mun lomani ja sillä sipuli. Viimekäessähän sitä johtoporras hyväksyy nämä lomat ja minä jätän lomani heidän päätettäväkseen. Johdon päätöksen lomastani hyväksyn, mutta työkaverin määrämänä en.

Siitähän alkoi parin viikon mykkäkoulu, mutta aattelin että antaapa olla mykkänä josko haluaa, minä tulen töihin ja teen työtehtäväni niin kuin ennenkin. Eihän se mitään mukavaa ole, mutta eihän toista voi pakottaa yhteistyöhön.

Meni pari viikkoa ja kylläpä se hiljalleen oli suuttujan (siis tämän työkamun) otettava lusikka kauniisti käteen ja aloitettava keskustelu. No asia puitiin ja saatiin rauha maahan. Eihän tilanne ole palautunut siihen alkuperäiseen, mutta työsopu kuitenkin pelaa.

En muista millonka on tarvinnut hillitä itseään näin voimakkaasti, kuin tämän asian puitteissa. No onneksi tällaisia työkavereita ei kuitenkaan ole kuin nimeksi. Tämä on vain nyt sattuntu minun kohdalleni. Ehkä liikaa alkujaan taloon tullessa joustin, kun aina olin valmis paikkaamaan muiden poissaoloa, mutta nyt on mitta tullut täyteen. MINULLAKIN ON OMA ELÄMÄ TYÖAJAN ULKOPUOLELLA!

• bluepoem

Tuota noin... kohtalosi on tuttu..

Onneksi olet kutenkin onnistuntu luomaan sen "oman elämän työajan ulkopuolelle"

JOs nuorena alkaa jo joustamaan liikaa voi jäädä oma elämä tekemättä.

;))))

• Pirre*

aamuna meinasin viskata tämän sakin pihalle, olin niin vihainen että tunnen sen vieläkin meinaavan nousta pintaan grrrr#####!!!!!, syyn tiesin ja niin tiesi kyllä muutkin läsnäolijat, se alkoi siitä kun heräsin kolmen aikaan ja en saanut nukuttua sen jälkeen oikeastaan yhtään, seuraavaksi ilmoille tuotu yleinen tyytymättömyys palveluun, muuta ei tarvittu...oli oikea käpykohtaus ja edellisestä on aikaa..:)

• jpntar

sähköpostiosoitteeseeni viimeksi vkloppuna mitä ällistyttävimmän viestin...Sen seurauksena on tullut huudettua jokaiselle kotona ja töissä...:(

• JKP62

suuttumaan minuun kohdistuvalla kiusaamisella nykyään oikeastaan millään.

Mutta jos minun ystäviäni loukataan niin silloin saattaa jopa nyrkki heilahtaa. Etenkin jos ystäväni ei itse kykene itseään riittävästi puolustamaan.

Vo viimekerrasta on jo useampia vuosia, kun varsinaisesti suutuin. Pieniä kuohahduksia sattuu sillointällön ei niitäkään usein ja ne menevät nopeasti ohi. Mutta oikeasti suuttuessani olen äärettömän pitkävihainen. No en ole vielä paljoa yli neljääkymmentä vuotta ketään vihannut :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      52
      3355
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2796
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2600
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2301
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2023
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      151
      1644
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1485
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1308
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1283
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1164
    Aihe