KSS Energia haluaa pimittää liikevoittonsa suolaista sähköä maksavilta omistajiltaan. Siis veronmaksajilta. Kaadettiinko Karhu Voima asiakkaiden tappioksi ja kiusaksi voittoja tavoitellessa? Saatanan tunarit, Larikka ja Vesala kok sekä Rautiainen ja Vainkka Perss päättäjät.
KSS Energia , Persut ja Larikka pimittää omistajiaan kertomatta totuutta
16
536
Vastaukset
- Anonyymi
Tai tappioiden piilotus .
- Anonyymi
No mitä porvareilta voi muuta odottaa?
- Anonyymi
Nyt kannattaa vaihjtaa sähkönmyyjää välittömästi, on nimittäin sen luokan ketkuilua ettei pahemmasta väliä.
Ja kaiken lisäksi muualta saa halvemmalla joten ei ole mitään syytä jatkaa eikä varsinkaan alkaa tuon firman asiakkaaksi.- Anonyymi
Kerro mistä, vaihdan heti! Pörssisähö ei käy meillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mistä, vaihdan heti! Pörssisähö ei käy meillä.
Vaivauduppa sen verran että otat ihan itse siitä selvää.
- Anonyymi
Tilinpäätöstiedot julkaistaan lain edellyttämällä tavalla. Ihme vinkumista taas
- Anonyymi
Yrittävät kusettaa asiakkaitaan aivan 6-0 .
Vaihtakaa halvempaan heti. - Anonyymi
Vertaa ensin sivulta vaan nappaamaan halvempaa sopimusta. Itse tein niin ja nyt Annikin kanssa voidaan rauhassa lämmitellä ensi talvi, ilman riistäjän kouraa.
- Anonyymi
Tuolta löytyy:
https://sahkonhinta.fi/ - Anonyymi
Älkää sitten ottako noita hybridi/käyttöajankohdan mukaisia kusetus soppareita.
Kiinteä määräaikainen pyörii siinä 11 sentin luokassa nyt, siihen hintaan KSS energia ei tunnu myyvän.
Kymenlaakson sähkö taitaa olla kohta nurin kun sieltä ei saa edes sopimusta tehtyä. - Anonyymi
2 viikon kulutuua vaihtuu sähkönmyyjä halvempaan joka kertoi myös totuuden osavuosikatsauksessaan.
Hyvästi paikallinen, emme enää tapaa. - Anonyymi
Vaihtakaa myyntisähkö kaikilta pois KSS Energialta. Yhtiö röyhkeä, kokoomuslainen ja paljon kertoo, että kaiken laskutuksen hoitaa Lowell Oy (entinen Lindorff). Pois vaan näiltä kusipäiltä sähkösopimukset. Sähkönsiirron joutuu valitettavasti heille maksamaan alueella asujat, mutta myyntisähkö vaihtakaa kaikki muille toimijoille.
- Anonyymi
Meillä 7senttiä vielä koko ensi vuosi. Saako jostain halvemmalla ? Kerro niin vaihdan heti !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä 7senttiä vielä koko ensi vuosi. Saako jostain halvemmalla ? Kerro niin vaihdan heti !
Saa. Alle 6 senttiä.
- Anonyymi
KSS Energia ei siirrä sähköä vaan sähkönsiirtäjä on KSS Verkko 😉👍
-Meillä käytetään ostosähköä. Ja paljon edullisempaa kuin KSS energian tuotteet 😉👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134479Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja353296Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3033291Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112479Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk152145- 2561953
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2741545- 831474
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi441246Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81143