Työasiat hoituu paremmin lakiteitse, ilman vasemmsitolaisia ns johtajia välissä.
Ayliike verovapaana liian kallis pidettävä veronmaksajille.
Täysin turha järjestö, edustaa menneisyyttä johtajiensa hyvinvointiin vain.
Rahoille olisi parempaakin käyttöä
13
212
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsien ohjaajat nyt lakossa. Aika härskiä. Vanhuksien hoitajat paripäivää sitten lakkoili.
Stalin.Syytä palkata ulkomailta työvoimaa joille työ maistuu.
Jos lakko on laiton eli siitä ei ole asianmukaisesti ilmoitettu se on syy työsuhteen välittömälle purkamiselle.- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Syytä palkata ulkomailta työvoimaa joille työ maistuu.
Jos lakko on laiton eli siitä ei ole asianmukaisesti ilmoitettu se on syy työsuhteen välittömälle purkamiselle.Lapsien hoitajia nyt Ayjohtajat lakkoiluttaa. Joissain maissa jo linnaa tulisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsien hoitajia nyt Ayjohtajat lakkoiluttaa. Joissain maissa jo linnaa tulisi.
Sinun maassasi, Venäjällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun maassasi, Venäjällä?
Venäjälläkin nämä paremmin hoidossa. Tuollaiset itse johtajiksi alkaneet Ayjohtajat istuisi linnassa vuosia. Meillä saavat mellastaa. jopa lapsia rääkäten.
- Anonyymi
Taas uusi lakko.
- Anonyymi
2007 paskanheitto, joka ei mitenkään liity Suomen Keskustaan persutrolli.
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Keskustaan sanan jälkeen tulee pilkku. Opettele edes spämmäämään oikein, kommari.
Tapa pallopää itsesi! Lopeta se mun verorahoilla oleskelu!
- Anonyymi
Ensin viedään jäsenmaksu ja seuraavaksi heitetään jäsen tyrmään.
Kyllä Persut ja Kokoomus osaavat - diktatuurin. - Anonyymi
Tokihan olet väärässä. Oletkos tahallaan unhoittanut työnantajajärjestöt? Ne ovat myös verovapaita haitta liittoja.
Tiesithän, että masnviljelijöiden eläke joudutaan maksamaan verorahoista, koska maajussien eläkekassa on tyhjä.
Sama koskee yrittäjiä koska eivät viitsi maksaa eläkemaksujaan. Suomen suurimmat pummit ja vapaamatkustajat ovat siis yrittäjät, sekä maajussit.
Kaikki tuet moisille pummeille on lopetettava, niin Suomi on vuodessa velaton valtio.
>simiti< - Anonyymi
Taas lakkoja. Tohtiiko lakkojohtaja liikkua kylillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911350
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
- 51758
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51750Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7585- 53584