Naispuoleinen ihminen etsii juttukaveria fantasointiin. Ikään kuin eroottiseen roolipeliin kirjoituksen välityksellä. Huom. olen feministi ja fiksu ihminen, oletan sinulta samaa. BDSM-henkinen juttu haussa, mutta itse olen switch. Ei persuille eikä kirjoitustaidottomille.
Fantasointikaveria
7
360
Vastaukset
Moi, kiinnostaisi kyllä. Laadukas ja yksityiskohtainen tarinointi on parhaimmillaan lähellä aitoa kokemusta, mikäli molemmat osallistuvat kirjoitteluun (osaavat kirjoittaa muutakin kuin kuin aah, uuh, joo, ei, ehkä, tulin).
Mikäli kiinnostaa jutella, niin treffien puolelta saat kiinni. Alun tutustumisen jälkeen voidaan siirtyä toiseen kanavaan kirjoittelemaan.Minulla ei ole treffiprofiilia. Tule käymään chatissa, seksi-otsikolla. Vaihdetaan siellä pari sanaa.
Siis suomi24:n älykkäästi "Sex Bar" -nimellä kulkevalla chattikanavalla :D
- Anonyymi
Hei
Olen 40 vuotias rouva, kahden pojan äiti, akateemisesti koulutettu, poliittisessa toiminnassa mukana jossa feministiset arvot ovat merkittävässä roolissa.
Olisi ihanaa fantasioida älykkään toisen naisen kanssa ehkä aivan absurdistakin seksistä johon bdsm-seksikin voisi liittyä mukaan.
Annukka- Anonyymi
Fjorr kirjoitti:
Hei Annukka! Olen ehdottomasti kiinnostunut. Miten sinuun saisi yhteyden? Spostia?
Sposti käy.
Annukka
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281266
- 1181088
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97914- 113837
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271778- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44629
- 49589
- 26584