VR joutaa konkurssiin

Anonyymi-ap

nyt suomalaiset vr boikottiin nyt puuttu vaan se että ruvetaan pitään huutokauppaa junalipuista ja kallein tarjous saa lipun :(

18

784

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mää en ainakaan osta mitään 74 egen lippua jos bussissa voi matkustaa jopa ½ halvemmalla

• Anonyymi

VR voisi ottaa matkayhtiöiden käytännön, joissa useamman kerran lippua tarkastelevan hinta nousee. Ihminen tarvitsee matkan ja näin VR varmistaa paikan niille, jotka ovat siitä valmiit maksamaan.
      Valtion taloutemme on kuralla ja on turha luulo, kenenkään lähtevän vaikkapa lentämällä Suomen harvoille lennetyille kentille. Juna sentään vie kaupunkien keskustaan.
      Rataliikenteen kilpailutuksen kannalta VR:n korkeat lippuhinnat tuovat uusia toimijoita, mahdollistamalla kannattavan maahamme etabloitumisen. Hyvänä esimerkkinä toimivista markkinoista on sähköverkkomme ulkomaille myyminen.

• Anonyymi

Nyt ei tarvitse miettiä mennäkö junalla vai henkilöautolla, kun auto tulee 50 % halvemmaksi.

• Anonyymi

Autolla tästälähin liikun, ei aikatauluja ja asemalle menoa.

• Anonyymi

Eikö tämä ole vähän sama systeemi kuin lentolipuissa?

Niissäkin vaihtelee paljon jopa saman päivän aikana.

Jokainen voi vapaasti valita millä matkustaa!

• Anonyymi

Voi köyhä!!!! Kävele vittu!!!!

• Anonyymi

Rautatieliikenteen ylläpido ei ole kannattavaa, kun ei tavarat kulje. Pienessä maassa tavalliset matkustajat ovat aika merkityksettömän sivutulon lähde.

• Anonyymi

Kannattaisi kuitenkin katsoa VR:n tilinpäätöstä, ennen kuin tuollaista kirjoittaa.

• Anonyymi

Oliko hieman ylireagointia keskeyttää koko junaliikenne yhden kiskon pinta vian vuoksi.
      Tuollainen pinta vika ei heti säröile kiskon jalkaan. Vasta liikenteen alla voi hamaraan ja jalkaan tulla merkittäviä halkeamia.
      Kun tiesivät mikä juna kyseessä niin olisivat tiedustelleet välittömästi missä junan pyörin ylilyönti on tapahtunut, tämän aivan varmasti junan kuljettaja on tiennyt.
      Jos juna ei lähde liikkeelle niin kyllä junan kuljettaja tietää että on lyönyt yli pyörät.
      Tyypillistä VR:n touhua. Ei osata pikaisesti päätellä ja selvittää asiaa ja sitten ylireagoidaan tai ei reagoida mitenkään.

• Anonyymi
    • Anonyymi

VR osallistuu myös vihreään siirtymään avohakkaamalla jokaisen metsälaikun jota hallitsee ja survomalla maaston tuttuun tapaan. Suomalaiset ovat luontoraiskareita, sen näkee, jos uskaltaa nähdä ja on muutama aivosolu käytössä. Nykyinen VR on nousukas ja koppava paska.

• Anonyymi

VR:n joukkoliikenne tuoet pitäis leikata välittömästi pois

• Anonyymi

on aika vääristynyt tilanne VR,, jutuissa kun saa junapuolelle miljoona tuet joista riittää rahaa myös PL. liikenteeseen jolla pyörittää tappiollista bussi puolta , onkin toivottavaa ,että Purra saksii vihdoin myös tätä kannattamatonta toimintaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on aika vääristynyt tilanne VR,, jutuissa kun saa junapuolelle miljoona tuet joista riittää rahaa myös PL. liikenteeseen jolla pyörittää tappiollista bussi puolta , onkin toivottavaa ,että Purra saksii vihdoin myös tätä kannattamatonta toimintaa

Olis aika lopettaa nämä valtion ylläpitämät käenpojat niin Vr kuin Finnair kun kumpakaan ei pysy pinnalla ilman jatkuvaa veronmaksajan apua , onneksi on nykyhallitus avannut silmät tuon PL suhteen ja harkitsee sen realisointia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis aika lopettaa nämä valtion ylläpitämät käenpojat niin Vr kuin Finnair kun kumpakaan ei pysy pinnalla ilman jatkuvaa veronmaksajan apua , onneksi on nykyhallitus avannut silmät tuon PL suhteen ja harkitsee sen realisointia

Mistähän joillekin on tullut mieleen, että VR Oy saa valtiolta suuria tukia. Vr:hän on voittoa tekevä osakeyhtiö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän joillekin on tullut mieleen, että VR Oy saa valtiolta suuria tukia. Vr:hän on voittoa tekevä osakeyhtiö.

Niin katso PL tasetta kait vaje otetaan VR kassasta ja joka sentti on pois valtion kassasta

• Anonyymi

Minä voisin kertoa tarinan -90 luvulta miten silloin kohdeltiin työntekijää. Olisi pitänyt valehdella niin olisin ollut suosittu!!

• Anonyymi

...olisi pitänyt valehdella tapaturman syistä. En vaan tiennyt että näin olisi pitänyt tehdä kun VR:n eli työnantajana puolesta kukaan ei käynyt katsomassa minua sairaalassa enkä saanut tietoa että olisi pitänyt poliisille valehdella kun poliisi kävi kuulustelemassa minua. Olin lisäksi aika pöllyssä kipupiikistä. Kaikkea en edes muista mitä kerroin mutta todennäköisesti totuuden kerroin, tutkintalautakunnan raportista päätellen.
        Kuinkahan olisi käynyt jos olisin valehdellut, tutkintalautakunta olisi saanut selville että kertomukseni oli valheellinen ja itse olisin ollut kusessa.
        Kun pääsin sairaalasta ja hetken olin toipunut ja vakuutusyhtiön käskystä menin kysymään jotain työtä mihin vielä kykenisi niin vastaanotto oli törkeä. Sanottiin suoraan että "*aatana tuollaisen tempun teit ja vielä ilkeät tulla kysymään täältä töitä"!
        Olin ihmeissäni että minkä tempun?
        Olin kuitenkin vielä työsuhteessa ja lain mukaan minulle olisi pitänyt löytyä jokin työ mihin kykenen. Kyllä se oli kylmästi että ulos! Työsuhde säilyi vielä aika pitkään paperilla kunnes VR:n puolesta rukoiltiin että "voitaisiinko tämä työsuhde lakkauttaa"?
        Tällaista oli -90 luvulla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16973
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4694
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      298
      2676
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      138
      1954
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1569
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      396
      1512
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      16
      1429
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1293
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      19
      1155
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      10
      1079
    Aihe