XL avovaimolle kolmattapyörää Turussa

Anonyymi-ap

Etsimme kolmattapyörää +50 Vee XL kokoiselle avovaimolle kimppaseksin merkeissä.
Paikkakunta on Turku.
Hakusessa on terve niin ylä kuin alapäästäänkin oleva ihan tavallinen Suomalainen +50 vee mies.
Tietysti olisi hyvä jos olisit vapaa mutta jos sinulla on lupalappu kumppaniltasi että saat osallistua apumieheksi niin varattukin käy.

6

940

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukaan ei koske siihen mätisäkkiin tikullakaan 🤮🤢

• Anonyymi

Ei kait homoilla edes seiso naisen edessä.
        Eli sun apujasi ei tällä kertaa tarvita.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😋 ­N­­y­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17876614v

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Olisittepa Tampereelta ;)

• Anonyymi

Mua kiihottais ajatus...Olen +60 mies. Mulla normi kyrpä,mutta terskani on super iso...haluaisin katsella,se kiihottaa eniten,nähdä kuinka iso kyrpä uppoaa pilluun,märkä kiihottava pillu kastanut kurvän märäksi...ja voisin painaa tään kyrpäni vaimosi pikku pilluun jos haluat,suuri terska aukaisisi vaimosi pikku pillun,jos haluaisit katsella kuinka avoin vaimosi olisi,klitta jäykistyisi....hieroisin sitä,painaisin varoen...

• Anonyymi

Nyt olen matkoilla ja syksynä taas Turussa. Olen ukkomies +50, joka tuonut piristystä muutamille pariskunnille luottamuksella.

Itselle sopii useat variaatiot miten toisin nautintoa teille molemmille, mitä se sitten on teillä.

Jos kiinnostaisi "luottomies", niin kirjoitelkaa

your.ginger(@)outlook.com

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4336
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2489
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1260
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    7. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      918
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      885
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      830
    Aihe