Ettei vaan jää mistään tiedosta paitsi.
Martinan stalkkeri nukkuu silmät auki
8
170
Vastaukset
- Anonyymi
osta kottikärry ja aja itsesi mereen
- Anonyymi
Erikoinen nukkuva ihminen. Tietoa pukkaa omaan kotiin omaan sänkyyn, huoneen rakenteistako tieto tulee? Aloittaja varmaan kertoo prosessin.
- Anonyymi
Kyllä sä tiedät, hämäykseksi vaan kyselet.
- Anonyymi
Stalkkerilla on ainutlaatuinen ja vain hänelle suunniteltu hälytysjärjestelmä. Mikään ei mene ohi, kaikki kirjoitukset rekisteröi. Oikolukuohjelma ilmoittaa jokaisen oman ja toisten kirjoitusvirheet, kuka kommentoi ja mihin ketjuun. Heti havainnoidessaan poikkeavaa, summeri rupeaa huutamaan. Uli, uli vain kaikuu muuten tyhjässä huoneessa. Stalkkerin adrenaliini kohoaa ja näppikset laulaa. Saimpas kiinni sinä huonoa suomea kirjoittava. Aargh, stalkkeri kuitenkin itse mokasi, kukkakuppa, oi ei.....järjestelmä petti
- Anonyymi
Et ole äidinkielen opettaja.
- Anonyymi
10:00 Hyvä kirjoitus stalkkerista, kiitos
- Anonyymi
Veikkaan, et stalkkeri ei saa nukuttua ollenkaan, valvoo kaiket yötkin...ei pääse eroon ajatuksesta Martina...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486318Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki734353- 483915
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213276- 1972990
- 402712
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132579törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202556- 1531546
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508