En aina laukea

Anonyymi-ap

Olen 50 mies olen 5vuotta käyttänyt sildenafilliä puolikas pilleri ylleesä riittää mutta joskus saattaa olla että en laukea ollenkaan väsyn ennemmin onko normaalia

9

989

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Normaali impotentti

    • Anonyymi

      Ainakin jotkut erektiolääkkeet hidastaa laukeamista. Itsellä muutenkin vaikea saada tulemaan kun ympärileikattu ja tunto näin ollen vuosikymmenessä vähentynyt ihan huomattavasti. Ärsyttää muttei tolle oikein mitään voi.

      • Anonyymi

        Laukeaa teillä paskat housuissa buaahaa


    • Anonyymi

      Huono kunto. Aloita kävelylenkit, uinti, hyötyliikunta, yms.., niin ei väsy niin helposti. Jos lihakset alkaa hapottamaan naidessa, niin elimistö melko väistämättä ottaa reservin sieltä, mistä helpoiten saa eli erektiossa olevasta kalusta. Seuraa lörähdys.

      • Anonyymi

        Ei ihan aina noinkaan.
        Olin 50 v tosi hyvässä kunnossa. Etenkin kestävyyskuntoa oli hyvin.
        Silti joskus vaan väsyi naidessa niin paljon että oli pakko lopettaa ja sitten lerpahti. Riippui vähän tietysti siitä toisestakin osapuolesta. Jos hän oli hyvin passiivinen, saattoi joutua tunninkin jyskyttämään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joo mutta kun vierasta kävin panee niin lensi heti kumiin

    • Anonyymi

      Syö paljon kaura ja ruisleipää ja jogutttia niin varamaan seisoo ja laukeaa. Iloista naimista sinulle<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

    • Anonyymi

      Se tekee tota. Vaihda lääke!

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe