Lakkoon saa toki mennä

Mutta asioilla on syy-seuraus suhteita mitä tulee seuraaviin YT-neuvotteluihin.
Lakkoilija voidaan määrätä hätätyöhön missä ei tunneta työaikaa.
Laittomaan lakkoon osallistuminen on niskurointia työnantajan työnjohto-oikeutta vastaan ja peruste työsuhteen purkamiselle.

52

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Arbeit macht frei, Alfred Rosenbergin hengessä, polkupyöräilevä Pallopaituli?

      • Anonyymi

        Pallopaituli kuuluu Auschwitschin työmaalle.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17877360t

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Höpöti höpöti. On vain yksi ala jossa voidaan määrätä hätä-, ja suojelutyöhön ja se on terveydenhoitoala.

      Muilla aloilla voit lakkoilla mielesi mukaan mikäli ammattijärjestösi ja liittosi on niin päättänyt. Mikäli menet lakon alaisiin töihin sinä olet rikkuri ja saat sen mukaisen kohtelun työkavereidesi taholta.

      Otappas aloittaja selvää asioista ennen kuin alat moista tuubaa esittämään.

      • Anonyymi

        Ei se noin mene, kommunistien painostamista vain jolle voi nauraa-
        Luulevat että kaikkien kuulua AY mafiaan.


      • Anonyymi

        Höpsis! Hätä- ja suojelutyötä tehdään myös teollisuusaloilla.

        Suojelutyökohteista sovitaan työtaistelutilanteissa keskusjärjestöjen ohjeistuksen mukaan työnantajan ja luottamusmiesten kesken. Siinä kun sairaanhoitoalalla sovitaan, mitkä hoidot tehdään lakonkin aikana, vaikkapa prosessiteollisuudessa voidaan sopia, että jotkut koneet pyörivät lakon aikana, jotta eivät hajoa.

        Hätätyö puolestaan ei kuulu työtaistelutilanteisiin, vaan yllättäviin poikkeustilanteisiin, joissa ihmiset, omaisuus tai ympäristö ovat uhattuna. Tyypillisesti sellaisiakin töitä tulee eteen prosessiteollisuudessa sekä energian tuotannossa ja jakelussa. Lähinnä kysymys on poikkeamisesta työajasta. Hätätyöstä päättää työsuojeluviranomainen työnantajan aloitteesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis! Hätä- ja suojelutyötä tehdään myös teollisuusaloilla.

        Suojelutyökohteista sovitaan työtaistelutilanteissa keskusjärjestöjen ohjeistuksen mukaan työnantajan ja luottamusmiesten kesken. Siinä kun sairaanhoitoalalla sovitaan, mitkä hoidot tehdään lakonkin aikana, vaikkapa prosessiteollisuudessa voidaan sopia, että jotkut koneet pyörivät lakon aikana, jotta eivät hajoa.

        Hätätyö puolestaan ei kuulu työtaistelutilanteisiin, vaan yllättäviin poikkeustilanteisiin, joissa ihmiset, omaisuus tai ympäristö ovat uhattuna. Tyypillisesti sellaisiakin töitä tulee eteen prosessiteollisuudessa sekä energian tuotannossa ja jakelussa. Lähinnä kysymys on poikkeamisesta työajasta. Hätätyöstä päättää työsuojeluviranomainen työnantajan aloitteesta.

        Jos työnantajan omaisuus on uhattuna lakon takia voidaan määrätä hätätyöhön.
        Laiton lakko on laiton lakko ja siihen mukaan meneminen on työnantajan käskyjen tottelematta jättämistä.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Jos työnantajan omaisuus on uhattuna lakon takia voidaan määrätä hätätyöhön.
        Laiton lakko on laiton lakko ja siihen mukaan meneminen on työnantajan käskyjen tottelematta jättämistä.

        Hätätyö ei liity lakkoihin. Se on järjestely, jolla työntekijät voidaan määrätä poikkeamaan lakisääteisestä tai muuten sovitusta työajastaan poikkeuksellisissa onnettomuustilanteissa (hätätilanteissa).

        "Ennalta ilmoitettu tai muutoin työnantajan tiedossa oleva lakko tai muu työtaistelu ei voi sellaisenaan olla peruste hätätyöhön".

        https://www.tyosuojelu.fi/asiointi-ja-yhteystiedot/luvat-ja-ilmoitukset/hatatyo


    • Anonyymi

      Mutta mites tää liittyy Suomen Keskustaan?

      • No ei vittu mitenkään.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        No ei vittu mitenkään.

        No, jos ei mitenkään, niin miksi sitten Suomen Keskustan palstalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, jos ei mitenkään, niin miksi sitten Suomen Keskustan palstalla?

        Vittu hei.


    • Anonyymi

      Punaiset kapinoi kuin 1918.

      • Kyllä santarmeja riittää jälleen.


      • Anonyymi

        lahtarit oli terroristeja ja lapuanliike. natseja, ihmiset pyysi leipää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        lahtarit oli terroristeja ja lapuanliike. natseja, ihmiset pyysi leipää.

        Kuka käski mennä tappamaan Töyryn isännän.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kuka käski mennä tappamaan Töyryn isännän.

        Sinä kai, onko sulla vielä saastaisempi sielu, kun tuollaisia kaivelet, - hanuristako?


    • Anonyymi

      Kokkareilla on sadistine ihmiskösitys jaa tehdä mitää vahvemman oikeudella.
      Nehän vihaa työläisiä kun niille tarvitsee maksaa palkka oikeasta työstä. Ei kaikki tule kusettamalla, Tekoäly hoitaa ajattelun kun painaa nappia.
      putin on kaiken keskus ja huomio, niin saadaan kaikki perversiot toimintaan.

      • Vahvemman oikeus on luonnonvalintaa.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Vahvemman oikeus on luonnonvalintaa.

        Nimen omaan, eettisyys ja oikeudenmukaisuus on sadistien häpäisemää. Se on sitä barbaari kulttuuria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimen omaan, eettisyys ja oikeudenmukaisuus on sadistien häpäisemää. Se on sitä barbaari kulttuuria.

        Oikeudenmukaisuus ei ole yhteiskunnan päämäärä vaan sen lopputulema mihin Nietzschekin viittasi.
        Oikeudenmukaisuus toteutuu Yli-Ihmisessä.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Oikeudenmukaisuus ei ole yhteiskunnan päämäärä vaan sen lopputulema mihin Nietzschekin viittasi.
        Oikeudenmukaisuus toteutuu Yli-Ihmisessä.

        Pallomekkoilija on Hitlerin miehiä :)


    • Palkansaajilla on nykyisin muitakin vaihtoehtoja kuin lakot tavoitteidensa saavuttamiseksi ja puolustamiseksi. Ne voivat olla työnantajalle ja koko yhteiskunnalle huomattavan paljon ongelmallisempia kuin lakot. Ne ovat pahempia kuin laittomat lakot. Eikä tämä ole vain teoriaa vaan totista totta.

      Oikein hyvä esimerkki on terveyden- ja muu hoitoala. Siinä kärsitään kroonisesta työvoimapulasta. Ensi vaiheessa sairaanhoitajia lähti Norjaan ja Ruotsiin paremman liksan perässä. Sitten seurasi työn tehostaminen ja tekijäpula, minkä seurauksena hoitajat väsyivät ja vit...tuivat. Alalta alkoi veto- sekä pitovoima kadota. Ja nyt vielä kaiken päälle tuleva hallitus pyrkii estämään korvaavan työvoiman saamista ulkomailta. Kyllä ne lakot ovat pientä päänkivistystä tällaiseen sydäriin verrattuna.

      • Hoitajat ovat taitavasti luoneet mielikuvaa muka alipalkkauksestaan ja muka muita raskaammasta työstään.
        Asenteessa on usein vikaa ja työtehtäviä laiminlyödään.
        Eräässä hoitokodissa kaksi hoitajaa huvitteli heittelemällä muistisairaan vanhuksen vuodetta toisilleen.
        Omat alaiseni apteekissa ovat illeet korkeammin koulutettuja ja tehneet vaativampaa työtä pienemmällä palkalla kuin nämä marisijat.
        Edes parasetamolin annosta lapselle ei välttämättä osata laskea ja depot tabletit murskataan ym.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Hoitajat ovat taitavasti luoneet mielikuvaa muka alipalkkauksestaan ja muka muita raskaammasta työstään.
        Asenteessa on usein vikaa ja työtehtäviä laiminlyödään.
        Eräässä hoitokodissa kaksi hoitajaa huvitteli heittelemällä muistisairaan vanhuksen vuodetta toisilleen.
        Omat alaiseni apteekissa ovat illeet korkeammin koulutettuja ja tehneet vaativampaa työtä pienemmällä palkalla kuin nämä marisijat.
        Edes parasetamolin annosta lapselle ei välttämättä osata laskea ja depot tabletit murskataan ym.

        No ompas ylitsepursuavaa duunarivihaa pieneläkeläisellä jälleen kerran...


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Hoitajat ovat taitavasti luoneet mielikuvaa muka alipalkkauksestaan ja muka muita raskaammasta työstään.
        Asenteessa on usein vikaa ja työtehtäviä laiminlyödään.
        Eräässä hoitokodissa kaksi hoitajaa huvitteli heittelemällä muistisairaan vanhuksen vuodetta toisilleen.
        Omat alaiseni apteekissa ovat illeet korkeammin koulutettuja ja tehneet vaativampaa työtä pienemmällä palkalla kuin nämä marisijat.
        Edes parasetamolin annosta lapselle ei välttämättä osata laskea ja depot tabletit murskataan ym.

        Ei kai sitä mielikuvaa tarvitse luoda. Riittää, kun vertaa Norjan ja Ruotsin palkkatasoon alalla. Tietysti voi olla niin, että ovat siellä ylipalkattuja.

        Omat kokemukset liittyvät noin viikon sairaalassa oloon ja ainakin sen perusteella voi sanoa, että työ oli kiireistä ja raskastakin, kun ottaa huomioon vuorotyöominaisuuden.


      • mielipidepankki kirjoitti:

        Ei kai sitä mielikuvaa tarvitse luoda. Riittää, kun vertaa Norjan ja Ruotsin palkkatasoon alalla. Tietysti voi olla niin, että ovat siellä ylipalkattuja.

        Omat kokemukset liittyvät noin viikon sairaalassa oloon ja ainakin sen perusteella voi sanoa, että työ oli kiireistä ja raskastakin, kun ottaa huomioon vuorotyöominaisuuden.

        Äitivainaalleni jolle NSAID:t oli ehdottoman kontraindisoituja meinasivat per os antaa diclomexia kun voltaren ei sopinut.
        Sairaaloissa onkin osastofarmaseutit vähän kattomassa perään.


    • Anonyymi

      Yksityinen hoiva ala polkee työläisten työn hintaa, ahneet hyväksikäyttät: toisten pahoinnvoimilla tehdää rahallista tuottoa, saatanallista keinottelua.
      Sitten poljetaan julkisen hintoja. Vielä rehvastellaan hyväksikäyttää, että tehdään halvemmalla yhteiskunnalle.
      Kieroa hommaa, - millä se voidellaan? Rakenne on hanurista!

      • 1. Suomalainen työläinen on itse hinnoitellut työnsä liian kalliiksi tehtyyn määrään ja työn laatuun nähden.
        2. Kenenkään ei ole pakko hakeutua hoito-alalle. Sitten kannattaa kouluttaa itseään eikä Marista.
        3. Miksi terveyspalvelut eivät saisi tuottaa?
        4. Hyvinvointialueet on katastrofi joka lisäsi hallinnon suojatyö paikkoja. Vai mitä Pysty? Vittu hei.
        5. Mehiläinen ja Terveystalo olis hoitaneet homman paremmin.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        1. Suomalainen työläinen on itse hinnoitellut työnsä liian kalliiksi tehtyyn määrään ja työn laatuun nähden.
        2. Kenenkään ei ole pakko hakeutua hoito-alalle. Sitten kannattaa kouluttaa itseään eikä Marista.
        3. Miksi terveyspalvelut eivät saisi tuottaa?
        4. Hyvinvointialueet on katastrofi joka lisäsi hallinnon suojatyö paikkoja. Vai mitä Pysty? Vittu hei.
        5. Mehiläinen ja Terveystalo olis hoitaneet homman paremmin.

        Kuinka paljon halvemmalla yksityinen puoli joutuu tekemään työn tuottaakseen voittoa, jotta se kykenee toteuttamaan samalla rahalla sen, minkä voittoa tavoittelematon julkinen puoli tekee? Nythän tilanne on se, että yksityinen kerää helpon rahan hoitamalla matalan kulutason potilaita ja lykkää kalliin erikoissairaanhoidon potilaat julkisen kontolle. Saatko siis yksityiseltä sektorilta vahatun Ladan, kun julkinen puoli vetää Ladaasi uuden maalipinnan samalla rahalla?


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        1. Suomalainen työläinen on itse hinnoitellut työnsä liian kalliiksi tehtyyn määrään ja työn laatuun nähden.
        2. Kenenkään ei ole pakko hakeutua hoito-alalle. Sitten kannattaa kouluttaa itseään eikä Marista.
        3. Miksi terveyspalvelut eivät saisi tuottaa?
        4. Hyvinvointialueet on katastrofi joka lisäsi hallinnon suojatyö paikkoja. Vai mitä Pysty? Vittu hei.
        5. Mehiläinen ja Terveystalo olis hoitaneet homman paremmin.

        Kohtaan 4, kun minulta kysyt, niin hyvinvointialueet eivät varmasti lisänneet hallintoa, koska noin 300 kuntaa putosi sote-sektorilta kokonaan pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon halvemmalla yksityinen puoli joutuu tekemään työn tuottaakseen voittoa, jotta se kykenee toteuttamaan samalla rahalla sen, minkä voittoa tavoittelematon julkinen puoli tekee? Nythän tilanne on se, että yksityinen kerää helpon rahan hoitamalla matalan kulutason potilaita ja lykkää kalliin erikoissairaanhoidon potilaat julkisen kontolle. Saatko siis yksityiseltä sektorilta vahatun Ladan, kun julkinen puoli vetää Ladaasi uuden maalipinnan samalla rahalla?

        ESH:saa on paljon turhia lähetteitä ja turhia laboratoriotutkimuksia koska nuoret lääkärit ei osaa uskalla enää itse käyttää lääkärin vastuuta ja valtaa.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        1. Suomalainen työläinen on itse hinnoitellut työnsä liian kalliiksi tehtyyn määrään ja työn laatuun nähden.
        2. Kenenkään ei ole pakko hakeutua hoito-alalle. Sitten kannattaa kouluttaa itseään eikä Marista.
        3. Miksi terveyspalvelut eivät saisi tuottaa?
        4. Hyvinvointialueet on katastrofi joka lisäsi hallinnon suojatyö paikkoja. Vai mitä Pysty? Vittu hei.
        5. Mehiläinen ja Terveystalo olis hoitaneet homman paremmin.

        Siinähän todista asiat, että on suorastaan perverssiä rakenteita satanistit vielä hyväksikäyttää korkealla koulutuksella.
        Mikä ihmiskäsitys?

        Hyväksikäyttäjät on samalla viivalla pedifiilien kanssa.


    • Olet siis kaukenkaukkiaan sitä mieltä että kun kello 16 yrittää Apteekista saada kiireesti lääkäriä kiinni puhelu yhdistyy vitun hyvinvointialueen vaihteeseen jossa sanotaan että soittoaika on 9-15 niin kaikki on vitun hyvin.
      Tämä on tositarina Vaasasta kun olin apteekkarikaveria lomittamassa.

      • Anonyymi

        Soita seuraavalla kerralla heti siihen oikeaan puhelinnumeroon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Soita seuraavalla kerralla heti siihen oikeaan puhelinnumeroon.

        Vittu kun sitä OIKEAA PUHELUNNUMEROA EI OLE!
        Vaan entiset suorat numerot on korvattu vitun vaihteella.
        Pysty tietysti rakastaa tällaista.
        .


    • Anonyymi

      Aloittajan tapaiselle kahelille ilmeisesti turha edes yrittää kertoa mitä hätätyö tarkoittaa työelämässä. Jos hän olisi joku jolla kokemusta oikeasta työelämästä niin ehkä sitten.

      • Jos työnantajan omaisuus on vaarassa on perusteet YKSIPUOLISESTI MÄÄRÄTÄ HÄTÄTYÖHÖN.
        Tätä mieltä on lakimieheni.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Jos työnantajan omaisuus on vaarassa on perusteet YKSIPUOLISESTI MÄÄRÄTÄ HÄTÄTYÖHÖN.
        Tätä mieltä on lakimieheni.

        Ai se sama lakimies kuin pankkomajurillakin?


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Jos työnantajan omaisuus on vaarassa on perusteet YKSIPUOLISESTI MÄÄRÄTÄ HÄTÄTYÖHÖN.
        Tätä mieltä on lakimieheni.

        Höpö höpö. Työnantajalla ei missään oloissa ole määräysvaltaa työntekijöihinsä käskemällä nämä töihin jonkin hätätilan tai työnantajan omaisuuden turvaamisen tuhoutumiselta perusteella. Tässä astuvat toisen tyyppiset lainalaisuudet ja niiden soveltamisalat esiin. Mistä ihmeen toivesalkusta näitä esität. Ainoa joka voi käskeä ja määrätä yleisessä katastrofitilanteessa on viranomainen. Useimmiten poliisi. Olen lakia työkseni vääntävä ihminen joten tämän tiedän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Työnantajalla ei missään oloissa ole määräysvaltaa työntekijöihinsä käskemällä nämä töihin jonkin hätätilan tai työnantajan omaisuuden turvaamisen tuhoutumiselta perusteella. Tässä astuvat toisen tyyppiset lainalaisuudet ja niiden soveltamisalat esiin. Mistä ihmeen toivesalkusta näitä esität. Ainoa joka voi käskeä ja määrätä yleisessä katastrofitilanteessa on viranomainen. Useimmiten poliisi. Olen lakia työkseni vääntävä ihminen joten tämän tiedän.

        Kuten sanoin naama voidaan panna muistiin seuraavia YT-neuvotteluja varten.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kuten sanoin naama voidaan panna muistiin seuraavia YT-neuvotteluja varten.

        Miksi kukaan ylipäätään vastustaisi hätätyötä? Siinähän pyritään pelastamaan kaikkien yhteinen työpaikka ja sitä kautta palkkatyön jatkuminen kelloon katsomatta.

        Säännös hätätyöstä on saman kaltainen kuin säännös velvollisuudesta olla apuna metsäpalojen sammuttamisessa, jos määrätään. Talonpoikaisjärjellä kaikille itsestään selvä asia, mutta muodon vuoksi tämäkin on ollut syytä kirjata paperille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan ylipäätään vastustaisi hätätyötä? Siinähän pyritään pelastamaan kaikkien yhteinen työpaikka ja sitä kautta palkkatyön jatkuminen kelloon katsomatta.

        Säännös hätätyöstä on saman kaltainen kuin säännös velvollisuudesta olla apuna metsäpalojen sammuttamisessa, jos määrätään. Talonpoikaisjärjellä kaikille itsestään selvä asia, mutta muodon vuoksi tämäkin on ollut syytä kirjata paperille.

        Yhdysvalloissa on kaikille itsestäänselvyys että firma pelastetaan kelloon katsomatta.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Yhdysvalloissa on kaikille itsestäänselvyys että firma pelastetaan kelloon katsomatta.

        Ja Venäjällä, ja etenkin Neuvostoliitossa aikanaan. Stalin jopa joutui toppuuttelemaan kansaa liiasta työnteosta ja sen tekemisestä liian pienellä palkalla kun hänen ohjeistamalla lyijymyrkytyksellä pääsee vähemmällä. Suomessahan oikeisto toimii kansaa kohtaan juuri kuten Stalin. Etenkin Kokoomuksen politiikka ihmisiä kohtaan on kuin kopioitu Stalinin opeista.


    • Anonyymi

      <<1. Suomalainen työläinen on itse hinnoitellut työnsä liian kalliiksi <<

      Freudenthal harrasti rotuoppeja ja uskoi suomalaisten alempiarvoisuuteen. Siksi suomalaiset alistetaan vain palvelemaan eliittiä. Tämä agenda on vaikuttaa koko ajan. Suomalaiset on hyvää tykinruokaa ja palvelijoita.

      Hyväksikäyttäjät on samalla viivalla pedofiilien kanssa.

      Sairautta käytetään hyväksi se on sairautta jo sinänsä, - sairaat rakenteet johtuu sairaista sieluista ja sairaasta vallasta. Sitten vielä rehvastellan kun tehdään halvemmalla ja kuin perverssi yhtälö onkaan. Ei elukatkaan ole noin raakoja.

    • Anonyymi

      Kun katselee sisua niin narsistit toimii kuin terroristit ei niillä ole mitään eroa.

    • Anonyymi

      Jaa, että oikeistososdem on apteekkari?

      Kantseisko vaihtaa nimimerkki?

      • Kavereita tuuraan huomattavalla alennuksella muilta perin 50 000 euroa kuussa.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kavereita tuuraan huomattavalla alennuksella muilta perin 50 000 euroa kuussa.

        Ja silti sinulla rassukalla ei ole varaa omaan asuntoon vaan kituutat toisten nurkissa vuokralla? Etkä ole saanut sitä lentolippuakaan ostettua unelmiesi Eldoradoon vaan jatkat missivaimosi kanssa kituuttamistanne täällä vanhalla Puntolla körötellen? Taitavat ne viidenkymmenen tontun hommasi olla todella harvassa, mutta alennushintaan olet itsesi myynyt kuten pankkomajurikin.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kavereita tuuraan huomattavalla alennuksella muilta perin 50 000 euroa kuussa.

        Et kai tuohon 50.000 euroon tyydy, kun tuuraamassa tehtaanjohtajaa Brasiliassa, vaikka hänkin on kaverisi? Siellähän on työläisinä kommunisteja, jotka käyt pyynnöstä pistämässä kuriin pitemmäksi aikaa. Kyllä likaisen työn lisää pitää saada aina, on paikkana sitten tehdas tai apteekki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti sinulla rassukalla ei ole varaa omaan asuntoon vaan kituutat toisten nurkissa vuokralla? Etkä ole saanut sitä lentolippuakaan ostettua unelmiesi Eldoradoon vaan jatkat missivaimosi kanssa kituuttamistanne täällä vanhalla Puntolla körötellen? Taitavat ne viidenkymmenen tontun hommasi olla todella harvassa, mutta alennushintaan olet itsesi myynyt kuten pankkomajurikin.

        Vittu hei. Vuokrani maksamme hulppeasta kattohuoneistosta itse toisin kuin sinä joka olet ollut minun kukkarollani kepulandian tasakattomurjusi kanssa
        Vittu sähkölaskusukin pitäisi vielä maksaa.
        Sadan tonnin arvosta italialaisia maantiepyöriä kellarissa koska en ole Pilkkihaalari niinkuin sinä.
        Vituttaako pankin velkaorjuus.
        HA HA HAA!


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Vittu hei. Vuokrani maksamme hulppeasta kattohuoneistosta itse toisin kuin sinä joka olet ollut minun kukkarollani kepulandian tasakattomurjusi kanssa
        Vittu sähkölaskusukin pitäisi vielä maksaa.
        Sadan tonnin arvosta italialaisia maantiepyöriä kellarissa koska en ole Pilkkihaalari niinkuin sinä.
        Vituttaako pankin velkaorjuus.
        HA HA HAA!

        Hulppea kattohuoneisto :)))

        Voihan sitä betonibunkkerin vinttihuonestoa kutsua "hulppeaksi kattohuoneistoksi", kun katselee sitä silmät kiinni tai tinkii hiukan arvostelun tasosta. Samoin sitä Jopoasi italialaiseksi maantiepyöräksi. Varmaan taloyhtiö suostuisikin pitämään kellariaan fillarivarastonasi, etenkin vuokralaisena ollessasi. Sadalla tonnilla kun saa aika monta Jopoa. Vai olisiko kyse sittenkin vain sadasta tuhannesta sentistä?

        Kyllä minä olet tähän päivään mennessä saanut maksettua ihan omilla tuloillani sähkölaskuni, omasta harjakattoisesta omakotitalostani, joka muuten sijaitsee lähellä synnyinkaupunkini keskustaa.

        Näkyy äksypoikaa itseään vituttavan ja todella huolella :))))))))))))))


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe