Onko Orimattilan Nordeassa virkailijaa, jonka kanssa voi asioida raha-asioissa. En löytänyt netistä tietoa.
Nordean kassapalvelu
6
405
Vastaukset
- Anonyymi
Missä on orimattilan Nordea?
- Anonyymi
Ei Orimattilassa ole ollut moneen vuoteen nordeaa. Joutuu hoitamaan lahdessa asiat. Nordea on ollut siinä missä nykyään on iso parkkipaikka alue.
- Anonyymi
Kyllä oli aikoinaan hyvä pankki tuo Nordea, tai oikeastaan SYP, sitten siitä tuli Merita ja sitten Nordea. Muistaatekos montako pankkikonttoria Orimattilassa oli parhaimmillaan ja mitkä ol niiden nimet?
- Anonyymi
Helsingin osakepankki, yhdyspankki, säästöpankki, kansallisosakepankki ja osuuspankki ja kaikissa palvelu pelasi -70 luvulla.
- Anonyymi
Älä unohda postipankkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä unohda postipankkia.
Olikos se postipankki jossa oli " Leijonakantinen" pankkikirja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345