Meillä on hieno länsimaalainen oikeusjärjestelmä joka harvoin erehtyy paitsi tuomion pituuksissa. Niin moni nykyään toimii omavaltaisen lainvastaisesti eli ilmeisesti on hinku päästä osaksi tätä instituutiota jollain tavalla
Haluatko käydä oikeutta?
28
498
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän yhden joka haluaa. Kammottava ajatuskin mitä jäävuoren huipun alle kätkeytyy
- Anonyymi
Kammottava on oikea sana. Silloin kun raja tulee vastaan näiden asioiden kanssa tullaan ryminällä julkisuuteen sen verran hämärää touhua ollut jo lie vuosikymmeniä
- Anonyymi
roskaväki rosikseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
roskaväki rosikseen!
Niin kumpi on kumpaa? Monesti todennut, että ne kärjistäjät on enemmän ylireakoivaa roskasakkia. Kiltit ihmiset ovat näissä enemmän uhreja ja väärinymmärrettyjä. Roskasakki pelaa likaista peliä. Itsekkyys ja ylimielisyys johtaa yleensä ihmisen harhaan. Elämme aikaa, jossa enemmän ääntä pitävä yleensä voittaa, totuudella ei niin väliä..
- Anonyymi
En välttämättä mutta kuulunee kansalaisvelvollisuuksiin jos sikseen tulee
- Anonyymi
Kansalaisvelvollisuus on elää tekemättä laittomuuksia ja jos se tuottaa vaikeuksia on siihenkin keinot keksitty kuten aloituksessa sanotaan
- Anonyymi
Ei oo hieno järjestelmä kun rikolliset saa tehä ihan mitä huvittaa. Itselläni on loukattu yksityisyyttäni, ne ovat tunkeutuneet kotiini. Vainoavat ,seuraavat elämääni ja sitten yks idiootti tirkistelee minua suihkussa. Haukkuu mua tällä palstalla rivoin sanoin,arvostelee kehoani ja mustamaalaa. On muuten naispuolinen ja kyllä löytyy rumia sanoja siltä, ihan kuin mies olisi.
- Anonyymi
Kyl mää rumimmat sanat olen naisimmeisiltä kuullut.
- Anonyymi
En usko. Heikkoa manipulointia värikynällä sotkettuna siirtäen taas oman epämääräisen toiminnan naisten syyksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl mää rumimmat sanat olen naisimmeisiltä kuullut.
Kyllä naisetkin osaa ja todennäköisesti paljon tulenkatkuisemmalla ulosannilla kuin miehet jos mieli tekee. Tässä on kyse kuitenkin paljon laajemmasta systemaattisesti toiminnasta, tietäjät tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä naisetkin osaa ja todennäköisesti paljon tulenkatkuisemmalla ulosannilla kuin miehet jos mieli tekee. Tässä on kyse kuitenkin paljon laajemmasta systemaattisesti toiminnasta, tietäjät tietää
Tietäjät tietää = mustamaalaajat palstalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietäjät tietää = mustamaalaajat palstalla
Just sitä tietäjät niin tietää😂 Toisekseen tämä naisten edellinen kommentoija on selvästi naisten sarjavainoaja taitaa yrittää kehnonpuolrista victim blamingia. On se kumma kun näitä valehtelijoita aina ja aina vaan osuu omalle kohdalle, kyl on kreisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko. Heikkoa manipulointia värikynällä sotkettuna siirtäen taas oman epämääräisen toiminnan naisten syyksi
Juu, johon tämä aikuisjonne reagoi eli reakoi, kuten itse asian tykkää ilmaista kompaten omia kommenttejaan, -siis tosi hyvä mielipide oispa kaikki yhtä sosiopaattisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin siellä joku ymmärsi heti yskän
- Anonyymi
Rikollinen mielisairaus, vaino ja vainoharha ei ole ongelma, ainostaan hankalat ihmiset, jotka reakoivat psyykoosiin/joukkopsykoosiin.
Maailman onnellisin maa.- Anonyymi
Siinä on vähän kyseenalaiset mittarit millä tämä tulos saatu, varsinaisesti yksilöiden onnellisuuteen viittaa millään tavalla valitettavasti. Suomessa kuitenkin on hyvä terveydenhoito joka kattaa myös psyykkisen terveyden, jos sitä osaa hakea ja siihen pystyy. Keinoja löytyy muita kuin se, että kaadetaan tuntemattomien päälle oma paha olo. Sitä en hyväksy keneltäkään enkä missään olosuhteissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on vähän kyseenalaiset mittarit millä tämä tulos saatu, varsinaisesti yksilöiden onnellisuuteen viittaa millään tavalla valitettavasti. Suomessa kuitenkin on hyvä terveydenhoito joka kattaa myös psyykkisen terveyden, jos sitä osaa hakea ja siihen pystyy. Keinoja löytyy muita kuin se, että kaadetaan tuntemattomien päälle oma paha olo. Sitä en hyväksy keneltäkään enkä missään olosuhteissa
Ei kata yhtään mitään paitsi sen että niitä palveluita voi käyttää. Siihen se jää. Rahat pistetään liiviin ja jätetään yksin selvittelemään ongelmat.
- Anonyymi
Niin pahimmillaan uhriutuja voi kääntää tilanteen päinvastaiseksi. Heikompi saa oikeutta, vaikka valehtelisi, itse en usko käräjöivään oikeusjärjestelmään. Liikaa tapauksia, jolloin ei ole aikaa paneutua niihin ja tuomiot ovat sen mukaisesti sekä että? Ei aina oikeudenmukaisia, syytettyä syylistetään/ painostetaan, jolloin torjunta valheilta kärsii 🧐
- Anonyymi
Juu ja jotkut haluaa vissiin tämän kokemuksen pöydän molemmilta puolin ihan välttämättä
- Anonyymi
Erehdyshän on siinä ettei paluuseen ole tarjolla juurikaan sitä kyytiä.
- Anonyymi
Eipä oikein jos oikein systemaattiseen erehdyttämiseen mennään sanoin teoin ja
- Anonyymi
Kyllä ätmi haluaa vastaan puolestaan
- Anonyymi
Menneen talven lumia,se mikä on ollutta on mennyttä
- Anonyymi
Olis varmaa sit kannattanut miettiä ennen ku alkoi provoamaan skidien ja aikuisten suhteista jne että kannattiko. Nyt on sitten merkitty mies voi itku
- Anonyymi
Mistä tiedät erehtyykö? Jos joku porukka väittää että joku on tehnyt jotain niin mistä ulkopuolinen voi tietää pitääkö paikkaansa? Asianajajat, lääkärit, tuomarit, psykiatrit ym. käytännössä tienaavat elantonsa sillä että joku on tehnyt jotain väärin tai jotain on tapahtunut. Jos ei mitään tapahdu niin tarvitaanko heitä enää ja mitä sitten tapahtuu. Kovaa palkkaa ei enää makseta eikä olla yhteiskunnan huipulla. Jos ei ketään vituta niin ei psykiatrejakaan tarvita. Voidaanko 100 prosenttisesti luottaa siihen ettei joitakin asioita edistetä. Hiillostetaan yksittäisiä ihmisiä tai muuta vastaavaa.
- Anonyymi
Kyllä tuolla puheella on todistusarvo, myös käytännön toimenpide, mikä vaatiiluonnostaan lisää kakkahaukaas, senkin ylimystön älykäsprostioitu, että pierase kyrpä peräreiästäs, keskenäs.
T.kerro lisää, minä en kerro enää yhtään mitään.
Rauhallista illanjatkoa, turvallista, rokottamatonta. Ei mitään hätää.
https://m.youtube.com/watch?v=wkwAqG7KTns - Anonyymi
Jaa miksiköhän moni juttu pitää viedä hoviin?
- Anonyymi
Asioiden niin vaatiessa en karta oikeusrattaan käynnistämistä. Yleensä asiat selvitellään matalamman kynnyksen ylittämisellä, tulee paljon halvemmaksikin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916