Läskifetissi

Anonyymi-ap

Oon 30 vuotias hoikka mies jolla on läskifetissi. Kiihottaa naisten isot mahat ja isot pyllyt, muutaman kerran oon päässy naisen alle ja oon pannessa saanut puristella mahaa ja pyllyä. Löytyiskö täältä naista joka alkais poriseen hoikan miehen kans?

15

681

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tääl yks asiallinen 17v jätkä samas tilanteessa xD

      samoja ikiä olevat tytyt tulkaa laittaan viestiä

      snäpissä Nyymi21
      kik nyymi12

    • Anonyymi

      Minä olen 55v hoikka mies ja ja tykkään yli kaiken siitä kun naisella on iso maha, iso perse ja isot rinnat, nuo kaikki edellä mainitut saa myös roikkua ja tokihan ne roikkuukin kun ovat isoja ja etsinkin noin ikäistäni naista niin tekeehän ikäkin tehtävänsä mutta älkää antako sen häiritä vaan ilmoitelkaa itsestänne te ihanat naiset jos teitä on olemassa.

      • Anonyymi

        Noita norsujahan on Suomi pullollaan vai pitäiskö sanoa osuvammin siiderivalaita. Itse tykkään hoikista jotka pitää huolen itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita norsujahan on Suomi pullollaan vai pitäiskö sanoa osuvammin siiderivalaita. Itse tykkään hoikista jotka pitää huolen itsestään.

        Mätisäkki, sadan kilon siika silliviivalla, lardiperse,virtahepo,ryhävalas...
        Kyllä näitä hikipalleroita riittää 🤢🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita norsujahan on Suomi pullollaan vai pitäiskö sanoa osuvammin siiderivalaita. Itse tykkään hoikista jotka pitää huolen itsestään.

        Haaveillahan sä voit mistä vain. Mut kannatais varmaan alkaa ittestäs huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mätisäkki, sadan kilon siika silliviivalla, lardiperse,virtahepo,ryhävalas...
        Kyllä näitä hikipalleroita riittää 🤢🤮

        Puhut jälleen kerran ihan itsestäsi ja ihan oikeilla nimityksillä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lihavat niin suloisia ja aitoja naidessa!
      Yritän iskeä aina kun mahdollista. M 30v

    • Anonyymi

      Hyi vittu sama ku porsasta nais. Ihra hyllyy hyi

      • Anonyymi

        Nimenomaan ja helteessä sitä kusen ja hien hajua yök...🤑🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan ja helteessä sitä kusen ja hien hajua yök...🤑🤢

        Käyppä kuule pesulla ja vaihda vaatteesi muulloinkin kun jouluna ja juhannuksena. Nimenomaan se auttaa sun ongelmassa jos et osaa pyydä hoitaajasi se auttaa kyllä.


    • Anonyymi

      Omasta mielestä sellanen muhkea ja levee perse joka keinuu puolelta toiselle on oikeestaan aika kiihottava. Huomenna lupasin käydä hoitelee yht hehtaaripersettä. Voin kuvitella miten se reagoi ku työnnän kielen sen perseeseen. Takaapäin nussiminen on ain yhtä hauskaa vaik joutuu pitää pakaroista kiinni jos haluu ett ne pysty paikoillaan.

      • Anonyymi

        Niinhän sinä possu teet röh röh 🐷🐖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä possu teet röh röh 🐷🐖

        Katos oot käynyt taas sikalassa oliko kovatkin röhkiäiset yöllä. Niinhän sä teet possujesi kaa.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe