Tuoreinta tietoa

Anonyymi-ap

36

1628

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämäkin lisää vertailevien spontaaniurologien ja muiden miehekkyydenvenyttäjien paineita. Ikään kuin niitä ei olisi jo muutenkin tarpeeksi.

    • Anonyymi

      15cm:llä oon pärjänny kummasti Naistenkaa.

      • Anonyymi

        Älä naurata mikromuna


    • Anonyymi

      Kristilisyyden väheneminen. Aikaisemmin oli esiaviolliset suhteet kielettyjä ja pariutuminen kävi sika säkissä menetelmällä, ja vanhempien valintana (rahakas).
      Nykyään on yhteensopivuutta testattu jo ennen papin aamenta ja lyhytpiliset pääsee harvemmin kuulemaan aamenen. Evoluutiossa parinvalinta kohdistuu ennemmin isompiin kaluihin kuin pieniin. Perimässä jää isokaluiset periyttäjät voitolle.

      • Anonyymi

        Toi on kyllä varmaan totta. Kuka nainen nyt sitä keskinkertaista haulaisi jos isoa on saatavilla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä ihmettelemistä tuossa on, koska onhan miesten keskipituuskin kasvanut vuosien kuluessa. Ei kai se yksi kohta voi olla kasvamatta siinä sivussa.

      • Anonyymi

        Teillä urpoilla ei seiso muu kuin järki 😅🤣


    • Anonyymi

      Luokaton aloitus! Ketään kiihota et vastais..

      • Anonyymi

        Sulla tuli heti tippa pöksyihin reppana


    • Anonyymi

      No kyllä olen ihmetellytkin noita 13 tai 15 cm keskipituus mittauksia. Itse olen juuri tuon 17cm oikein mitattuna enkä kyllä ole mitenkään iso. Ei sitä ole minulle yksikään nainen isoksi keuhut.

      • Anonyymi

        Ei kun et ole koskaan naista saanutkaan 😅🤣


    • Anonyymi

      Mistähän mahdoit tuon 17+cm tempaista? Et ainakaan linkittämästäsi jutusta.

      • Anonyymi

        Mulla noin 19cm ja osaan jopa käyttää sitä, mutta sillä ei ole mitään väliä, kun ollut 15v naimisissa ja tämä on totuus.
        Kuulun siihen onnettomaan sakkiin, jonka seksi halut vaan kasvaneet samalla, kun naisen hiipuneet lähes täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla noin 19cm ja osaan jopa käyttää sitä, mutta sillä ei ole mitään väliä, kun ollut 15v naimisissa ja tämä on totuus.
        Kuulun siihen onnettomaan sakkiin, jonka seksi halut vaan kasvaneet samalla, kun naisen hiipuneet lähes täysin.

        Tuokin vain unelmissas eunukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla noin 19cm ja osaan jopa käyttää sitä, mutta sillä ei ole mitään väliä, kun ollut 15v naimisissa ja tämä on totuus.
        Kuulun siihen onnettomaan sakkiin, jonka seksi halut vaan kasvaneet samalla, kun naisen hiipuneet lähes täysin.

        Upeaa mulle ( minuun) juuri sopiva! Ei liian kookas eikä pieni.

        Tykkäätkö alkaa mirhen kansss suhteeseen? Jos vaimo alkaa kyllästyä?

        Oot varmaan nuorempaa ikää mutta hsittaako "kypsempi" perse jne.?
        😝🫡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upeaa mulle ( minuun) juuri sopiva! Ei liian kookas eikä pieni.

        Tykkäätkö alkaa mirhen kansss suhteeseen? Jos vaimo alkaa kyllästyä?

        Oot varmaan nuorempaa ikää mutta hsittaako "kypsempi" perse jne.?
        😝🫡

        No, tuota ollaan melko paljon erilinjoilla tuon seksuaalisen suuntautumisen suhteen.


    • Anonyymi

      Kylläpä totuus sattuu noihin 13,2 unelmoijiin. Jo nyt 47 poistettua viestiä.

    • Anonyymi

      Hei! Ku­­­ts­­um­­­me sinu­­t kä­ymään u­­ude­­ss­­­a cha­tis­­sa! Mei­­tä on yl­i mil­­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/L6z8A4

    • Anonyymi

      No voi voi nyt jo 61.

      • Anonyymi

        Et taida tietää miten nettisivut toimii?


    • Anonyymi

      Paljonko tuo keskimääräinen ympärysmitta on nykyään?

      • Anonyymi

        Kyllä se varmaan on jossain 12-12,5cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se varmaan on jossain 12-12,5cm.

        On se varmaan hieman enemmän. Kumiukon sivuilla lukee "56 on vakiokoko monille Durex- ja EXS-kondomeille. Nimellisleveys 56 mm sopii, jos peniksesi ympärysmitta on 128-131 mm.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä tuollainen 17/13 on jo ihan käyttökelpoinen. Mutta jos puolet miehistä on tuon alle niin ei ihme että noita avioeroja on niin paljon.

      • Anonyymi

        Joo ja itsemurhia sekä masennusta ja pyykelääkkeitähän suomessa syö kohta jokatoinen. Kyllä nuo 13,2 sadut on keksitty ihan kansanterveydellisistä syistä.


    • Anonyymi

      Aloittaja ei ole ainakaan naista saanut, ei osaa edes kirjoittaa nysäkullia yhteen.
      Naiset eivät tykkää miehistä joilla ainoa koulu on elämänkoulu.

      • Anonyymi

        Entäs tuo pyykelääkkeitä ei sekään varmaan ole saanut.


    • Anonyymi

      Pojasta polvi paranee.

    • Anonyymi

      Kerrankin uskottavan tuntuinen tutkimus. Kyllä nuo 13,2 tilastot on tehty ihan minimunien itsetunnon pönkittämiseksi. 14cm on jo niin pieni että eihän sitä naisille ilkeisi tarjota, vaikka sääliähän sillä kyllä saisi.

      • Anonyymi

        Niinkö sulle kävi. Onko tää hinttareitten keskustelupalsta kun kullista vaan keskustellaan. Näyttääkin siltä suurin osa ei ole koskaan naista nähnykkään, saati sitten saanu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö sulle kävi. Onko tää hinttareitten keskustelupalsta kun kullista vaan keskustellaan. Näyttääkin siltä suurin osa ei ole koskaan naista nähnykkään, saati sitten saanu.

        Sinun mielestä täällä on 100% pelkkiä homomiehiä ja sitten sinä, 110% hetero.

        Mieti nyt tarkkaan. Sinun, siis sinun, ei kenenkään muun, vaan nimenomaan sinun mielestä täällä on vain miehiä.

        Silti SINÄ tulet tänne joka päivä, keskustelemaan MIESTEN kanssa mm. kyrvistä ja niiden pituuksista.

        Et selvästikään ole homo, et missään tapauksessa. Kaikki uskovat että et ole pelkästään hetero, vaan sinussa on ehdottomasti 10% lisättyä heteroutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielestä täällä on 100% pelkkiä homomiehiä ja sitten sinä, 110% hetero.

        Mieti nyt tarkkaan. Sinun, siis sinun, ei kenenkään muun, vaan nimenomaan sinun mielestä täällä on vain miehiä.

        Silti SINÄ tulet tänne joka päivä, keskustelemaan MIESTEN kanssa mm. kyrvistä ja niiden pituuksista.

        Et selvästikään ole homo, et missään tapauksessa. Kaikki uskovat että et ole pelkästään hetero, vaan sinussa on ehdottomasti 10% lisättyä heteroutta!

        No en muuten keskustele kulleista jätän sen ihan teille. Satuin vaan huomaan tään kullien mittailu jutun. Ketä kiinnostaa elämässä ja suhteissa on muutakin kullin koko. Ekana tulee mieleen aivot ja kemia. Kullin koko ei aivoja korvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en muuten keskustele kulleista jätän sen ihan teille. Satuin vaan huomaan tään kullien mittailu jutun. Ketä kiinnostaa elämässä ja suhteissa on muutakin kullin koko. Ekana tulee mieleen aivot ja kemia. Kullin koko ei aivoja korvaa.

        Mistään muuasta et ole täällä keskustellut kuin kulleista ja homoilusta, älä yhtään yritä venkoilla koska kaikki pystyvät lukemaan viestisi. Ketään muita ei tuollaiset asiat kiinnosta, mutta sinä tulet tänne joka päivä todistamaan itsellesi kuinka olet heterompi kuin kaikki muut, koska sinun mielestä näillä sivustoilla ei ole muita kuin miehiä. Mieti nyt hartaasti! Sinä yrität todistaa muille MIEHILLE että olet heitä heterompi! Miksi? Ja tuo on sitten retorinen kysymys. Montako miestä olet viimeisen 15 vuoden aikana nähnyt jotka ovat yrittäneet todistaa muille olevan oikein superheteroita? Et yhtään. Pelkästään sinä olet ollut selvästi huolissasi omasta heteroudestasi.

        Kysy itseltäsi miksi. Tunnusta tosiasiat ja lopeta jo itsellesi valehtelu koska et sinä naista saa kun kaikki naiset näkevät että sinä mietit pelkkiä kyrpiä koko ajan. Kärsit täysin selvästi asiasta. Hauskaa on että sinä miehenä yrität keskustella tunteista, kemiasta ja aivoista. Tunnusta jo tosiasiat hyvä ihminen. Ei se kaappisi ovi ole lukossa eikä ulkopuolella kukaan ole sinua tuomitsemassa koska ei sinun tarvitse kenellekään alkaa todistelemaan omaa homouttasi! Annat vaan asian olla ja nautit omassa elämässäsi miehistä.


    • Anonyymi

      afroilla on isot kalu, japanilaisella pieni.
      afroja e ole mielestäni luonnollinen erityisesti suosinut, ellei pidä sitten iso kalua luonnonvalinnan kultamitalina.

      itse olen kundi, jota on nussineet afrot ja muut. aasialaiset on tehneet sen ihanimmin pienen kalunsa kanssa.. hellyyttä puhkua ja alistamista ja mielikuvitusta... tylsän otuksen molo ja ei kuola ei saa mua kuumaksi.

    Ketjusta on poistettu 120 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe