https://www.is.fi/nhl/art-2000009627989.html
Laineen Pate vaihtoi emäntää. Jokohan ensi kaudella alkaisi kiekot lentämään pesään kun tämän kesän ensin treenailee Bahamalla ?
Patehan on tipahtanut Suomalaistenkin NHL rankingissä sinne keskivaiheille. Maalejakin tulee nykyään miehen tilille harvakseltaan, jos sattuu syöttö tulemaan oikeassa kulmassa lapaan. Miehelle maksetaan ihmeen kovaa palkkaa siihen nähden kiikareilla saatetaan mennä useitakin pelejä putkeen.
Pate Laineella uusi rakas, oikein malli
14
313
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakaan ulkoäöllään tämäkään mies ei näitä missejä ja malleja saa.
- Anonyymi
..ulkonäöllään siis..
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17877999q
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Paten kirkkaankeltainen Maserati Urus varmaankin vetoaa naisiin. Upea laite.
- Anonyymi
Vain tosi juntti ajaa tuollaisella romulla, kuten eräs Vesa..
Tyylitajua kun ei saa rahalla.
- Anonyymi
Pate on sen näköinen mies että ilman paksua pinkkaa ja taitoa kepillä hakata mustaa muovista lätkää hän runkuttaisi hervannan yksiössään ruudun edessä.
Miehellä on käynyt satumainen tuuri. - Anonyymi
Tuokin missi joutuu olemaan ruman miehen alla, ei se nyt häävi homma ole vaikka siitä maksetaankin.
- Anonyymi
Eikös ne NHL - poitsujen mimmit ole yleensä missejä tai malleja, kunnon gold-diggereitä..?
- Anonyymi
Luuleeko joku, että rahalla ei ole mitään merkitystä, kun nämä lätkäjätkä ja autokuskit esittelevät kaunottariaan?! ”Se” on maailman vanhin ammatti, joka yritetään peittää vihkipallin päällä. Ei kauniiden nuorten naikkosten päässä pyöri muu kuin raha!! Sinänsä hyvä, etä rumilla miehillä mahdollisuus saada tasotusta edes setelipinkan avulla. Eihän noita George Clooneyn kaksoisolentoja ihan joka lähiöostarin kulmille riitä 😂😂😂
- Anonyymi
Annetaan nyt Patrikin nauttia kovan työnsä tuloksista ja sen myötä mahdollisuudesta nauttia mallityttöjen seurasta. Ei hän kuitenkaan ole Suomen ainoa mies, jolla mahdollisuus saada ” tasokkaampaa” pimpsaa, kun perstaskusta löytyy muutakin kuin pari reikää.
Ne piirtää, joilla on liitua…… - Anonyymi
Näin se menee. Itse olen ruma ja köyhä. Ainoa reikä on nyrkkikyllikillä jota saan.
Mutta olen onnellinen Laineen puolesta, hän antaa toivoa meille joiden naama on kuin petolinnun perse. Täytyy vain saada talous kuntoon niin jo aukeaa näkymät mallimamman lämpimään taskuun.
anna menna pate, kyllä rumakin saa hässiä - Anonyymi
Kyllästyvät kohta kun pelit alkaa ja harkat , P jaksa kauaa misukkaa kattella kun pitää olla niin paikalla"" . No kesäkissa " , onnee .
- Anonyymi
Mistä tämä "Pate on ruma" kumpuaa...? Kaverihan on melkoisen hyvännäköinen saalis, varsinainen kuumis.
Jos pyörisin samoilla kulmilla, yrittäisin pokata kaikin keinoin.
T: Sportti-gimma 20v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tämä "Pate on ruma" kumpuaa...? Kaverihan on melkoisen hyvännäköinen saalis, varsinainen kuumis.
Jos pyörisin samoilla kulmilla, yrittäisin pokata kaikin keinoin.
T: Sportti-gimma 20vantaisitko pesään tehdä maalin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600