Miehet jotka on

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette olleet kutsusta avioparin kanssa kolmen kimppaan?
Onko eroa onko aviopari ystäviä vai vieraita.
Mitä mieltä naiset ovat kimppanaisena olemisesta?

14

1237

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällä foorumilla ei vain valitettavasti kovinkaan usein saa niitä asiallisia vastauksia...

      Itse olen muinoin ollut 3.pyöränä sinänsä vieraalle pariskunnalle (netin kautta löydettyyn), en siis ystäväpariskunnalle ja oishan sitä kiva taas vaihteeksi sellainen mukava pariskunta löytääkin jonka luona ajoittain vierailla ;)

      • Anonyymi

        Mikä tuli taas kerran todistetuksi...


    • Anonyymi

      Meillä pari tuttua paria kanssamme viikonlopun, yleenssä haemme ennestään tuntemattomia pareja ja miehiä kolmanneksi. Tuntemattomien kanssa kipinöinti erilaista ekalla kerralla. Pari 50v

      • Anonyymi

        Sieltäkö juuri laittelet törky viestejä. Hanki elämä käy pesulla, jätä kilju vähäksi aikaa voisit saada jopa sinäkin pillua🤡


      • Anonyymi

        Pari M57v N48v, Me viihdymme näissä koti kulmilla, ja saimme noi 2v omakotitalon valmiiksi.
        Haluamme myös nauttia siitä,ja tarjota mahdollisuude
        myös vieraille. Käymme joka vkl näissä lähiseudu kapakoissa,biljardipöytä peleissä,tikkakisat.
        Vaimolla vaan tämmönen tapa 3/4 lonkero jälkee,hän ei ole mitenkää nuuka kitsas, näistä hyvinkin ulkonevista pullukka muodoista, hyvinkin herkästi pullahtaa tissiä varkkupaidasta näkyviin,että reittä näkyy niin paljo että haarojevälitkin ovat näkyvissä.
        Että tää toistuu,että illan mittaa pöydässä kun ollaa vaimo poikkeuksetta istuu ukkoje mieste välissä,niin miehet saa hieroo vaimo reisiä, eikä siellä pöydä sulla siihe jää miehet,ukot koittaa vaimolta haarojeväliä,hankataa vittua vittunhaaroja tosi kiivaasti,tämä vaan on vaimolle tosi haluttua, kuin miesten antaa tätä tehdä.
        Tämä on se kysymys,että näissä kapakoissa on tuntemattomia matka,keikka työmiehiä,ja näin on tämä pää asia, näitä tuntemattomia miehiä,ukkoja lähtee joka vkl 3/4 miestä meille kotia viettää vkl
        jota me tarjoamme, tämä on se pääasia,että miehet ukot saavat panna ottaa vaimoo kuinka haluavat tämä vkl tätä me halutaan, että vieraat ennestään tuntemattomat miehet saa polkee vaimoo,halumme tämän ymmärtää matkatyömiehiä kohtaa. Tämä on ollu se tärkein juttu kiistämättä vaimo on kyltymätön
        haluumaa useitten mieste vkl orgioita haluaa saada mulukkua naintia pano että saa mulukkua,sitä haluaa.
        Ja näillä mennää ja Vaimo on tyytyväinen vittuusa näin asia on. Meillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari M57v N48v, Me viihdymme näissä koti kulmilla, ja saimme noi 2v omakotitalon valmiiksi.
        Haluamme myös nauttia siitä,ja tarjota mahdollisuude
        myös vieraille. Käymme joka vkl näissä lähiseudu kapakoissa,biljardipöytä peleissä,tikkakisat.
        Vaimolla vaan tämmönen tapa 3/4 lonkero jälkee,hän ei ole mitenkää nuuka kitsas, näistä hyvinkin ulkonevista pullukka muodoista, hyvinkin herkästi pullahtaa tissiä varkkupaidasta näkyviin,että reittä näkyy niin paljo että haarojevälitkin ovat näkyvissä.
        Että tää toistuu,että illan mittaa pöydässä kun ollaa vaimo poikkeuksetta istuu ukkoje mieste välissä,niin miehet saa hieroo vaimo reisiä, eikä siellä pöydä sulla siihe jää miehet,ukot koittaa vaimolta haarojeväliä,hankataa vittua vittunhaaroja tosi kiivaasti,tämä vaan on vaimolle tosi haluttua, kuin miesten antaa tätä tehdä.
        Tämä on se kysymys,että näissä kapakoissa on tuntemattomia matka,keikka työmiehiä,ja näin on tämä pää asia, näitä tuntemattomia miehiä,ukkoja lähtee joka vkl 3/4 miestä meille kotia viettää vkl
        jota me tarjoamme, tämä on se pääasia,että miehet ukot saavat panna ottaa vaimoo kuinka haluavat tämä vkl tätä me halutaan, että vieraat ennestään tuntemattomat miehet saa polkee vaimoo,halumme tämän ymmärtää matkatyömiehiä kohtaa. Tämä on ollu se tärkein juttu kiistämättä vaimo on kyltymätön
        haluumaa useitten mieste vkl orgioita haluaa saada mulukkua naintia pano että saa mulukkua,sitä haluaa.
        Ja näillä mennää ja Vaimo on tyytyväinen vittuusa näin asia on. Meillä.

        Ymmärtetään teitä, eritoten vaimoa joka nauttii ja antaa miesten nauttia. Asfaltti miehiä meillä kesäisin kun liikumme vaunun kanssa, ympäri Suomea. Viime kesänä Kuopion rauhalahdessa, viisimiestä asusteli kahdessa vaunnussa. Tutustuttiin ekana iltana, miehet alkoi puhuu kun puutteessa joutuu olee kaksiviikkoa, ennekuin pääsee vaimojen viereen. Meille tosi helppo saada vaimolle vierasta tälläisessä tilanteessa. Viikko oltiin paikallaan jokainen mies pani vaimoa päivittäin, vieläkin muistellaan miten ihana viikko. T. Pari 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltäkö juuri laittelet törky viestejä. Hanki elämä käy pesulla, jätä kilju vähäksi aikaa voisit saada jopa sinäkin pillua🤡

        ÄLÄ VASTAA TUOLLE HÄIRIKÖLLE VAAN ILMOITA HÄNEN VIESTINSÄ VAIN POISTETTAVAKSI!

        Sinä(kin) joudut bannatuksi täältä jos vastailet tuolle. Jokaisen kommentin oikeassa yläreunassa on kolme pistettä, paina siitä ja valitse Ilmoita. Siitä valitse sitten loukkaava sisältö tms.


    • Anonyymi

      Minun kaveri yllätti minut kertoen että vaimonsa kanssa olivat puhuneet kimppaseksistä ja olivat päätyneet kysymään minua mukaan vaimoaan panemaan.
      Olin mielissäni ja innoissani kun sain sellaisen kunnian.
      En olisi uskonut että tämmöinen voisi osua kohdalleni.
      Olen ollut aina mukana kun minut on kutsuttu.
      Nyt olen saanut luvan olla rouvan kanssa kaksistaan jos mies ei ole paikalla ja meidän kimppa toimii.
      On toiminut jo 7 vuotta.

    • Anonyymi

      Minulla kaveri kertoi että he oli vaimonsa kanssa puhuneet parinvaihdosta ja kimppaseksistä.
      Olivat miettineet ketä haluavat mukaan rouvaa panemaan kimpassa.
      Rouva oli ehdottanut minua ja se sopisi myös kaverilleni.
      Hän kysyi sopisiko tämä minulle.
      Tottakai sopi.
      Haluan todella panna hänen kaunista vaimoaan.
      Olisin ollut valmis samantien mutta piti odottaa perjantaihin asti.
      Menin heille perjantaina sovittuun aikaan.
      Olin vähän pettynyt kun kaverini ei ollut kotona vaan tulisi vasta kolmen tunnin päästä.
      Hänen vaimo kutsui minut sisään ja sanoi miehensä tulevan yksin jälkeen että saamme tutustua seksuaalisesti rouvan kanssa kaksistaan ensin ja me tutustuimme.
      Vaatteet pois ja sänkyyn rouva huomasi minun kiihkon niin halusi että pannaan ensimmäisenä.
      Vapisuttaa kun tähtäsin kalua pilluun ja ei sitä kauan kestänyt kun tulin.
      Pystyin jatkamaan ja kaluni piristyi niin saimme rouvalle orgasmin.
      Oltiin panemassa kun kuulimme kaverin tulevan ja meinasin nousta pois rouvan päältä mutta tämä kehotti jatkamaan. Niinpä panin rouvaa kun kaveri tuli.
      Kaveri tuumasi että olette ilmeisesti tutustuneet jo.
      Hän lämmitti saunan ja saimme pestyä ennen kuin aloimme kimpassa panemaan rouvaa.
      2 vuotta olen ollut luottohenkilö heidän sängyssä ja hyvin on mennyt ja minä olen ainakin viihtynyt eivätkä hekään ole valittaneet

    • Anonyymi

      Olen yleensä se joka pyytää miehet mukaan vaimoani panemaan.
      Miehet varsinkin ystävät ovat hämmästyneitä ja epäuskoisia kun ehdottaa oman vaimon kimppapanoa.
      Kukaan ei ole kieltäytynyt kun olen kysynyt mukaan ja vaimoni on ollut tyytyväinen valintoihini.

      • Anonyymi

        Olisi hienoa päästä toisen vaimoa köyrimään.


    • Anonyymi

      Exän kanssa oli kolmansia osapuolia toisinaan katsomassa ja myös osallistui jokainen tavallaan

      On sillä eroa millaiset välit ja suhteet ovat sillä seksissä ainakin korostuu paljonkin

      Varsinkin mikäli jutussa on miesten välistä tai naisten välistä

      • Anonyymi

        Sikailua


    • Anonyymi

      kaveri pariskunnan nainen soitti ja kysyi lähtisinkö heidän kanssa sängyyn.Kysyin vielä puhelimessa mieheltä onko molemmat samaa mieltä ja niin sitä laitettiin nainen vartaaseen.

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1335
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      75
      878
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      63
      733
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe