Euro24 Financen pikanostokuluista

Anonyymi-ap

Onko kenelläkään tietoa Euro24 Financen pikanostokuluista. Olen maksanut heille ajalla 2020-2022 pikanostokuluja ja kysyin niiden oikeellisuutta, koska nyt on tullut useasti vastaan, että pikanostokulut ovat osa luottokustannuksia, jolloin luottokorko on kasvaa liian suureksi. Euro Finance vastasi minulle näin:

Euro24 Finance Oy:n luottoehdoista on hovioikeus ratkaissut (Turun HO 26.9.2022 561), että luoton kustannukset ovat kuluttajansuojalain 7 luvun 6 §:n 1 momentin mukaiset ja pikakäsittelypalvelua ei tule lukea luottokustannuksesi, eikä niitä tule ottaa huomioon luottokustannusten enimmäisrajaa laskettaessa.

En löydä tuota ratkaisua mistään, enkä siis myöskään perusteita tälle heidän vastaukselleen. Kellään mitään tarkempaa tietoa tai kokemusta?

10

1465

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhuvat sulle skeidaa, kyllä ne laskettava on mukaan ne pikanostokulut kokonaiskuluihin.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

❤️ ­­­N­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17878498Q

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Tämä kiinnostaa myös mua koska itsekin olen maksanut samalla aikavälillä heille noita pikanostokuluja varmaan monta sataa euroa. Katsoin juuri jotain vanhaa laskua, jossa oli pikanostokulu 79€. Järkyttävä summa kun pääoma on ollut 600€!

• Anonyymi

Jep oon kans maksanu varmaa 5 kertaa ton pikakäsittelyn.
      Lainastollaki nosto maksaa 65e :]

• Anonyymi

Mä oon laittanut lainastolle sähköpostia asiasta ja pyytänyt heiltä selvitystä tuosta 65€ nostoista, mutta eivät ole vastanneet minulle vielä mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon laittanut lainastolle sähköpostia asiasta ja pyytänyt heiltä selvitystä tuosta 65€ nostoista, mutta eivät ole vastanneet minulle vielä mitään

Vastasko he?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasko he?

Ei oo tullu mitään. Oon viimeviikon torstaina laittanu spostia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo tullu mitään. Oon viimeviikon torstaina laittanu spostia

Onko viekää kuulunu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko viekää kuulunu?

Ei oo vieläkään. Ajattelin tänään laittaa uudestaan sähköpostia asiasta…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo vieläkään. Ajattelin tänään laittaa uudestaan sähköpostia asiasta…

Mä sain lainastolta selvityksen luottokukuista, aikaväliltä 2020-2022. Oli jotain neljä Excel tiedostoa liitteenä. En kyllä tajunnut niistä mitään, oli ihan täyttä hepreaa.
        Sen lisäksi olen kysynyt heiltä että onko pikanostopalvelu huomiotu lainan vuosikorossa, ja onko pikanostokuluja mainittu luottosopimuksessa.

En ole näihin kysymyksiin saanut mitään vastausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      78
      1472
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      254
      1382
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1142
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1128
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      815
    6. 65
      794
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      767
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      748
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      721
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      31
      664
    Aihe