Euro24 Financen pikanostokuluista

Anonyymi-ap

Onko kenelläkään tietoa Euro24 Financen pikanostokuluista. Olen maksanut heille ajalla 2020-2022 pikanostokuluja ja kysyin niiden oikeellisuutta, koska nyt on tullut useasti vastaan, että pikanostokulut ovat osa luottokustannuksia, jolloin luottokorko on kasvaa liian suureksi. Euro Finance vastasi minulle näin:

Euro24 Finance Oy:n luottoehdoista on hovioikeus ratkaissut (Turun HO 26.9.2022 561), että luoton kustannukset ovat kuluttajansuojalain 7 luvun 6 §:n 1 momentin mukaiset ja pikakäsittelypalvelua ei tule lukea luottokustannuksesi, eikä niitä tule ottaa huomioon luottokustannusten enimmäisrajaa laskettaessa.

En löydä tuota ratkaisua mistään, enkä siis myöskään perusteita tälle heidän vastaukselleen. Kellään mitään tarkempaa tietoa tai kokemusta?

10

1201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhuvat sulle skeidaa, kyllä ne laskettava on mukaan ne pikanostokulut kokonaiskuluihin.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­­N­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17878498Q

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tämä kiinnostaa myös mua koska itsekin olen maksanut samalla aikavälillä heille noita pikanostokuluja varmaan monta sataa euroa. Katsoin juuri jotain vanhaa laskua, jossa oli pikanostokulu 79€. Järkyttävä summa kun pääoma on ollut 600€!

    • Anonyymi

      Jep oon kans maksanu varmaa 5 kertaa ton pikakäsittelyn.
      Lainastollaki nosto maksaa 65e :]

      • Anonyymi

        Mä oon laittanut lainastolle sähköpostia asiasta ja pyytänyt heiltä selvitystä tuosta 65€ nostoista, mutta eivät ole vastanneet minulle vielä mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon laittanut lainastolle sähköpostia asiasta ja pyytänyt heiltä selvitystä tuosta 65€ nostoista, mutta eivät ole vastanneet minulle vielä mitään

        Vastasko he?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasko he?

        Ei oo tullu mitään. Oon viimeviikon torstaina laittanu spostia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo tullu mitään. Oon viimeviikon torstaina laittanu spostia

        Onko viekää kuulunu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko viekää kuulunu?

        Ei oo vieläkään. Ajattelin tänään laittaa uudestaan sähköpostia asiasta…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo vieläkään. Ajattelin tänään laittaa uudestaan sähköpostia asiasta…

        Mä sain lainastolta selvityksen luottokukuista, aikaväliltä 2020-2022. Oli jotain neljä Excel tiedostoa liitteenä. En kyllä tajunnut niistä mitään, oli ihan täyttä hepreaa.
        Sen lisäksi olen kysynyt heiltä että onko pikanostopalvelu huomiotu lainan vuosikorossa, ja onko pikanostokuluja mainittu luottosopimuksessa.

        En ole näihin kysymyksiin saanut mitään vastausta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4678
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2765
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      206
      1798
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1329
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1268
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe