Meillä kaveri oli eronnut vaimostaan 2-3 kk aiemmin ja oli mieli tosi maassa.
Kävimme kylässä ja houkuteltiin hänet mukaan kimppaseksiin.
Kaveri piristyi mutta hän kehui x:lleen panneensa vaimoani
Tämä nainen on sitten kertonut useille että minun vaimoa pannaan porukalla. Ollaan saatu melkoisesti kuittauksia ja ilmoituksia halusta panna vaimoani.
Eli meidän lohtuseksi kusi kintuille eikä olisi kannattanut sääliä.
Lohtuseksi
9
1317
Vastaukset
- Anonyymi
Huono homma. Se on kumma, että jotkut eivät vaan osaa pitää suutaan kiinni.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17878507C
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Nythän teillä on uusia tulijoita jonoksi asti. Mikä vika siinä on?
- Anonyymi
Ei sitä haluta yleisesti mainostaa että vaimo antaa muillekkin miehille seksiä.
Haluamme valituille miehille luvata hauskan pitoa ilman sen olevan yleisessä tiedossa.
Eikä mukaan tulevat miehetkään halua että heidän osallistumisensa tulee ilmi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä haluta yleisesti mainostaa että vaimo antaa muillekkin miehille seksiä.
Haluamme valituille miehille luvata hauskan pitoa ilman sen olevan yleisessä tiedossa.
Eikä mukaan tulevat miehetkään halua että heidän osallistumisensa tulee ilmi.Ei se tule, jos eivät avaudu asiasta itse.
Juoruakka tuskin tietää, jos ei ole paikalla näkemässä.
- Anonyymi
Ihan oikein teille
- Anonyymi
Miksi oikein heille?
Mitä väärää tuossa tehtiin? - Anonyymi
Jokaiselle miehelle jotka on päässyt vaimoni säärien väliin on vaimoni pillu maistunut konkreettisesti koska ovat nuolleet pillun.
Vaimo vastavuoroisesti on maistellut miesten kullia ja vahingon sattuessa on niellyt saisit.
Emme ole koskaan saaneet mitään sukupuolitautia.
- Anonyymi
Kyllä ne puheet loppuu aikanaan.
Me asumme erittäin pienellä paikassa.
Jopa kauppareissulla tulee vastaan miehiä jotka on ollut meillä yökylässä.
Ollaan meikattu ja vaihdettu kuulumisia jos eivät ole olleet vaimojensa kanssa liikkeellä.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984